AnonymBruker Skrevet 27. mars #1 Skrevet 27. mars Jeg søkte på en jobb i begynnelsen av februar i år og var på intervju i begynnelsen av mars. Når er det innafor å spørre arbeidsgiveren jeg har søkt hos om tilbakemelding på jobben? Fikk høre på intervjuet at jeg måtte gjerne purre på dem siden de er i en travel periode nå. Anonymkode: ce342...6eb
AnonymBruker Skrevet 27. mars #2 Skrevet 27. mars Det har snart gått en måned - selvsagt kan du purre nå. Anonymkode: 909d6...170
Summeer Skrevet 27. mars #3 Skrevet 27. mars Jeg ville hørt med dem idag. Idag er på mange måter siste arbeidsdag før påske for mange.
AnonymBruker Skrevet 27. mars #4 Skrevet 27. mars AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det har snart gått en måned - selvsagt kan du purre nå. Anonymkode: 909d6...170 Summeer skrev (2 timer siden): Jeg ville hørt med dem idag. Idag er på mange måter siste arbeidsdag før påske for mange. TS her. Tusen takk for svar. Ja, det er kanskje lurt å høre med dem i dag. Anonymkode: ce342...6eb
AnonymBruker Skrevet 28. mars #5 Skrevet 28. mars Det er alt for sent. Når de sier slik forventer de at du purrer ca 2 uker etter intervjuet Anonymkode: 0b6df...e5c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå