AnonymBruker Skrevet 26. mars #1 Skrevet 26. mars Hei.. har ei jente på 11 år som har fått sin første mensen den den her uke, hun er også sengevæter, bruker nattbleie hver natt. Vi har hatt utreding på sykehus for det når hun var 9, da fikk vi beskjed om at hun kommer til og vokse det av seg, ja ja tenkte jeg da. Før hun for mensen så blir det vel ok at hun slipper å tisse på seg. Men nei da.. Jeg og min mann var sengevætere, min mann hadde uhell til han var 17 år. Men det jeg lurte på, skal jeg bytte bleie på henne før jeg legger meg, hun legger seg sånn rundt kl 20, jeg legger meg sånn rundt kl 23. Vi snakket om det for noen dager siden at jeg kan bytte bleie får jeg legger meg. Gjordet det i går kveld, da var det litt blod der. Vasket lett over og ført på ny bleie. Anonymkode: 66432...850
AnonymBruker Skrevet 26. mars #2 Skrevet 26. mars Hvorfor gjør hun det ikke selv? Så stort barn burde virkelig ordne det selv. Blir en hvilepute når mor fikser det. Anonymkode: 6f9eb...c65 1 2
AnonymBruker Skrevet 26. mars #3 Skrevet 26. mars Trenger du å gjøre noe annerledes enn dere brukte å gjøre det da? Hvorfor vasker du din datter nedentil når hun er så gammel? Jeg forstår det hvis hun har noen sykdommer eller annet som himdrer henne, men hvis det er "bare fordi" burde du virkelig stoppe. Anonymkode: bfa3d...7a9 6
AnonymBruker Skrevet 27. mars #4 Skrevet 27. mars Vasker du 11 åringen din nedentil?? Med mindre hun er alvorlig funksjonshemmet så er det her sykt å vaske mensblod av sin egen datter. Hun kan da vaske seg selv i høna! Hun er ikke 5 år Anonymkode: a7344...246 3
Christina82 Skrevet 27. mars #5 Skrevet 27. mars Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: Som bruker av Kvinneguiden gjelder følgende bruksvilkår * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende meg en privat melding med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.
Fremhevede innlegg