AnonymBruker Skrevet 26. mars #1 Skrevet 26. mars Bestilte meg nye truser fra Zalando, av merket Anna Field, men viser seg at de bare kan vaskes på 30 grader... Truser blir jo ikke ren av 30 grader, og er redd for å vaske på 60 grader i tilfelle de går i oppløsning, da blir det mye rot. Hvorfor i huleste lages det truser som skal vaskes på 30!?!?!? Det er HELT vanlige truser, ikke noe sexy hot stuff greier.. Anonymkode: 6ca7a...9f6 2
AnonymBruker Skrevet 26. mars #2 Skrevet 26. mars Jeg leser ikke vaskeanvisningen, bare vasker på 60 uansett. Har ikke ødelagt noe enda. Anonymkode: 28106...362 12 4
AnonymBruker Skrevet 26. mars #3 Skrevet 26. mars Pentruser trenger kanskje ikke like grundig vask som de man går hele dagen med. Anonymkode: b309f...f44 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars #4 Skrevet 26. mars AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Bestilte meg nye truser fra Zalando, av merket Anna Field, men viser seg at de bare kan vaskes på 30 grader... Truser blir jo ikke ren av 30 grader, og er redd for å vaske på 60 grader i tilfelle de går i oppløsning, da blir det mye rot. Hvorfor i huleste lages det truser som skal vaskes på 30!?!?!? Det er HELT vanlige truser, ikke noe sexy hot stuff greier.. Anonymkode: 6ca7a...9f6 60 grader og lav sentrifuge fungerer. Anonymkode: 276be...77b
AnonymBruker Skrevet 26. mars #5 Skrevet 26. mars Jeg vasker mine på 40 og de er ikke flekkete når de kommer ut av maskinen. Lukter ikke annet enn vaskemiddel heller. Godt nok for meg! Bodde en stund i USA og der hadde de mye maskiner med typ rørepinne i, der ble trusene overhodet ikke rene! Måtte forvaske for hånd… Anonymkode: 32de2...81a 3 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars #6 Skrevet 26. mars Jeg har mye sokker og truser fra Anna Field og vasker alt på 60 grader og tørketromler etterpå. Null problem!👍 Anonymkode: b6c4f...564
Sfr Skrevet 26. mars #7 Skrevet 26. mars AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Jeg vasker mine på 40 og de er ikke flekkete når de kommer ut av maskinen. Lukter ikke annet enn vaskemiddel heller. Godt nok for meg! Bodde en stund i USA og der hadde de mye maskiner med typ rørepinne i, der ble trusene overhodet ikke rene! Måtte forvaske for hånd… Anonymkode: 32de2...81a Flekkete? Ewww. Skulle trodd at voksne folk vet forskjell på hvorfor man bør vaske på 40 eller 60 grader.. 4 3
AnonymBruker Skrevet 27. mars #8 Skrevet 27. mars Sfr skrev (7 timer siden): Flekkete? Ewww. Skulle trodd at voksne folk vet forskjell på hvorfor man bør vaske på 40 eller 60 grader.. Så trusene dine får aldri flekker fra f.eks. naturlige sekreter fra vagina? Og likevel foretrekker du å koke dem? Hvorfor tror du vi bruker vaskemiddel og vann, og hva tror du det gjør med bakteriene? Anonymkode: 32de2...81a 3
AnonymBruker Skrevet 27. mars #9 Skrevet 27. mars Putt en i en vaskepose og test på 60 grader. Da slipper du at den går i oppløsning i alt det andre i maskinen, og du får testet. Hadde ikke brukt truser som ikke kan vaskes på 60 grader. Enten tåler de det, eller så går de i søpla Anonymkode: 89f2a...b89 2
AnonymBruker Skrevet 27. mars #10 Skrevet 27. mars Hvor mye vasker dere strømpebukser på da, er jo et kroppsnørt plagg det også? Noen bruker de endog uten truse under. Anonymkode: a081e...7f6
AnonymBruker Skrevet 27. mars #11 Skrevet 27. mars Veldig mye settes med max 30 grader for å slippe reklamasjoner. Det betyr ikke at de ikke tåler mer, men at de kan komme unna med "Å, du vasket de på varmere enn 30, da er det ikke reklamasjon" uansett hva feilen er. Selv vasker jeg mine fra Change på 40 grader skånvask hvor jeg bruker ekstra programmet for svette slik at maskinen bruker litt lengre tid og tilpasser seg til det. Har holdt i årevis nå. Anonymkode: 06e4b...d24 5
AnonymBruker Skrevet 27. mars #12 Skrevet 27. mars Det blir rent med såpe. Hvor mange grader vasker du hendene dine i? Anonymkode: a66eb...b19 3
AnonymBruker Skrevet 27. mars #13 Skrevet 27. mars AnonymBruker skrev (16 timer siden): Pentruser trenger kanskje ikke like grundig vask som de man går hele dagen med. Anonymkode: b309f...f44 Hva er en "pentruse"? En truse du tar på deg i ti minutter mellom en dusj og sex eller...? Anonymkode: 9b80a...18f 1 2
AnonymBruker Skrevet 27. mars #14 Skrevet 27. mars AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hva er en "pentruse"? En truse du tar på deg i ti minutter mellom en dusj og sex eller...? Anonymkode: 9b80a...18f Ja, hvorfor ikke, en med "fransk åpning", så blir det jo ikke så mye søl der åpningen er? Anonymkode: a081e...7f6
AnonymBruker Skrevet 27. mars #15 Skrevet 27. mars AnonymBruker skrev (9 timer siden): Så trusene dine får aldri flekker fra f.eks. naturlige sekreter fra vagina? Og likevel foretrekker du å koke dem? Hvorfor tror du vi bruker vaskemiddel og vann, og hva tror du det gjør med bakteriene? Anonymkode: 32de2...81a Ikke meg du svarte, men nei får ikke flekker i trusene og vasker alltid på 60° Bruker man truseinnlegg hver dag så blir det flekker. Anonymkode: 0b94c...992
AnonymBruker Skrevet 27. mars #16 Skrevet 27. mars Vi vasker alt undertøy på 30 grader 😅 Anonymkode: c9fbd...92d
AnonymBruker Skrevet 27. mars #17 Skrevet 27. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vi vasker alt undertøy på 30 grader 😅 Anonymkode: c9fbd...92d Æsj? Anonymkode: 5dd27...2c2 2 3
Hjerte Skrevet 27. mars #18 Skrevet 27. mars Jeg tenker 30 gradersmerking er av miljøhensyn. Og så tenker jeg at akkurat i klesvasken trenger jeg ikke være så miljøvennlig. Finvask og ull er det eneste som vaskes på 30 grader, alt resten må pent finne seg i høyere temperatur. 2
AnonymBruker Skrevet 27. mars #19 Skrevet 27. mars AnonymBruker skrev (20 timer siden): Bestilte meg nye truser fra Zalando, av merket Anna Field, men viser seg at de bare kan vaskes på 30 grader... Truser blir jo ikke ren av 30 grader, og er redd for å vaske på 60 grader i tilfelle de går i oppløsning, da blir det mye rot. Hvorfor i huleste lages det truser som skal vaskes på 30!?!?!? Det er HELT vanlige truser, ikke noe sexy hot stuff greier.. Anonymkode: 6ca7a...9f6 Bruker du ikke vaskemiddel I klesvasken? Anonymkode: 2a03b...99c 1
Grønnsaksvaffel Skrevet 27. mars #20 Skrevet 27. mars Jeg vasker truser som er merket med 40 grader på 90 grader og det går bra.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå