Diana Skrevet 26. mars #1 Skrevet 26. mars Hvor er det best å ha forsikring på hunden? Mitt forsikringsselskap har egenandel +20% av den totale veterinær summen. Ønsker ett selskap som kun har egenandel, sånn at man evt ikke får en stor økonomisk overraskelse
AnonymBruker Skrevet 26. mars #2 Skrevet 26. mars Diana skrev (2 minutter siden): Hvor er det best å ha forsikring på hunden? Mitt forsikringsselskap har egenandel +20% av den totale veterinær summen. Ønsker ett selskap som kun har egenandel, sånn at man evt ikke får en stor økonomisk overraskelse Vet ikke hvordan Tryg er med hund, men vi har kun egenandel på 2500 kr på katt og raskt oppgjør. Anonymkode: 9b057...b98
AnonymBruker Skrevet 26. mars #3 Skrevet 26. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Vet ikke hvordan Tryg er med hund, men vi har kun egenandel på 2500 kr på katt og raskt oppgjør. Anonymkode: 9b057...b98 Hvor høyt kan man forsikre for der? Anonymkode: 6eec4...02b
AnonymBruker Skrevet 26. mars #4 Skrevet 26. mars Har Agria på min hund. Etter 10 år med allergier, og et par operasjoner, hadde jeg tatt en litt høyere egenandel og høyere forsikringsbeløp. 60k ryker fort når det er alvorligere tilfeller som krever operasjon/akutt behandling. Anonymkode: 656cd...c6f
AnonymBruker Skrevet 27. mars #5 Skrevet 27. mars AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hvor høyt kan man forsikre for der? Anonymkode: 6eec4...02b Jeg vet ikke, for det kan være ulikt for hund og katt. Vi har midt på treet på katten. Angrer på at vi ikke tok høyere, i tilfelle operasjoner. Anonymkode: 9b057...b98
AnonymBruker Skrevet 27. mars #6 Skrevet 27. mars Vi har 10% av vetrinær utgifter og har ved død 40.000 kr , på hund Har jbf siden jeg har far i jernbanen Anonymkode: 5a57d...163
AnonymBruker Skrevet 27. mars #7 Skrevet 27. mars Jeg har 2500kr i egenandel hos fremtind. Hunden er snart 10 år gammel. Og for å si det sånn, forsikringen har gått i minus på å ha oss som kunder for hunden har vært inne for så mye etterhvert både i 4-5000kr klassen og 20000 klassen… og det er de høye summene vi merker/bryr oss om mest😅 Anonymkode: c7825...036 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå