AnonymBruker Skrevet 26. mars #1 Skrevet 26. mars man kan gå til en i annen kommune også, eller må man bruke en i bosteds kommunen? for sikkerhetsskyld,: driftstilskudd betyr at man betaler bare egenandel? Anonymkode: 69503...0fd
AnonymBruker Skrevet 26. mars #2 Skrevet 26. mars Det stemmer at du kun betaler egenandel opp til frikort. Du velger den fysioterapeuten du ønsker. Vær obs på at det er ventetid hos fysioterapeut med driftsavtale. Den første jeg kontaktet hadde 6 mnd. Byttet til en rett ved der jeg bor og der var ventelisten på 4 mnd. Anonymkode: e87c2...857
AnonymBruker Skrevet 26. mars #3 Skrevet 26. mars AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Det stemmer at du kun betaler egenandel opp til frikort. Du velger den fysioterapeuten du ønsker. Vær obs på at det er ventetid hos fysioterapeut med driftsavtale. Den første jeg kontaktet hadde 6 mnd. Byttet til en rett ved der jeg bor og der var ventelisten på 4 mnd. Anonymkode: e87c2...857 ja, har funnet ut det, mange mnd... men funnet ei i nabokommunen som har bare 1 mnd ca. Anonymkode: 69503...0fd
AnonymBruker Skrevet 26. mars #4 Skrevet 26. mars Jeg har valgt nabokommunen hver gang. Der er det bare 1-2 ukers ventetid. Anonymkode: c44d7...3a1
AnonymBruker Skrevet 31. mars #5 Skrevet 31. mars Kommer an på hvor du søker. Vet at enkelte bydeler i Oslo prioriterer kun personer fra bydelen Anonymkode: 61b12...c28
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå