AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #1 Skrevet 10 timer siden Bestilte nylig olje til min bil. Problemer: 1. Feil olje ble levert. Bestilte full-syntetisk med fikk levert blandet. 2. Esken var helt klint med olje og korken var løs. Ingen skade på esken ellers. Så begynner moroa: Tar bilde av eske på posten, men tar ikke med esken da den var klinete og brannfarlig. Oppretter reklamasjon (2 ganger!) med bilder av hva var galt. Får begge i retur etter 1 dag uten forklaring. Bare at jeg må ta masse bilder av esken. Men jeg fikk feil vare! Og så deres håpløse "AI"-drit av en telefonsupport. Ikke mulig å snakke med noen. Hva er neste steg? Anonymkode: 50bdc...400
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #2 Skrevet 6 timer siden Skruvat er håpløst, bestiller egentlig bare dekk derfra nå eller deler jeg VET passer til bilen min. Hadde en sak med de i fjor å det var et styr å få ordnet opp, endte opp med å betale masse frakt og mye dill for å få rette deler. Vil da heller anbefale eurodel. Anonymkode: c6758...6de
Morten1 Skrevet 6 timer siden #3 Skrevet 6 timer siden Skurvat har jeg elendig erfaring med, fikk aldri levert deler som ble bestilt, fikk vel til slutt kansellert ordren slik at penger ble returnert til slutt, men kranglet i 6mnd. Skurvat er ett NUF selskap så kan ikke ta det for seriøst
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #4 Skrevet 6 timer siden Skruvat brukte mange måneder på å returnere penger for varer jeg hadde returnert, sendte sikkert 200 mailer og snakket på tlf med en fortvilet svenske. Anonymkode: 12a87...072 1
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #5 Skrevet 6 timer siden 200 mailer, krangling i 6 måneder.. Var da voldsomt. Høres ufattelig lite sannsynlig ut. Uansett, har bare hatt positive erfaringer med Skruvat. Trenger ikke vare skade på esken for at korken skal få en skade/bli løs, for øvrig. Så dette høres voldsomt ut som "kunden har alltid rett!!!!!!" mentalitet. Som i mine øyne er nesten like ille som kreft. At du ikke tok med esken fordi du synes den var klinete og "brannfarlig" (ærlig talt) er sikkert fint for din del, men minner om at du som forbruker har et spesifikt ansvar ved reklamasjoner. Tydelig at du driter i det og tror du har 100% rett og bedriften skal bøye seg for alt du sier. Anonymkode: d4fa2...7ee
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå