AnonymBruker Skrevet 29. mars #21 Skrevet 29. mars AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det var jeg som kjøpte de til henne og hun leverte de tilbake da hun gjorde det slutt Anonymkode: f392c...707 Gi dem videre til noen som trenger dem. Anonymkode: abd08...a19 2
AnonymBruker Skrevet 30. mars #22 Skrevet 30. mars Eksen min glemte igjen en Adidas genser, som var en av hans favoritter. Jeg liker å ha den på når jeg har sex med andre menn… Vi har vel alle våre greier… Anonymkode: 7a048...cd2
Emmenie Skrevet 11. april #23 Skrevet 11. april Er de av god kvalitet — selg dem på Finn eller tilsvarende. Bruk summen du får på en flaske vin eller noe annet du liker. Eller gi dem til loppemarked om de ikke er av noen spesiell verdi. 1
AnonymBruker Skrevet 11. april #24 Skrevet 11. april AnonymBruker skrev (På 26.3.2026 den 8.11): Sko består av en del plast eller gummi som kan være svært dumt å få opp i pipa. Det kam feste seg belegg og gi senere risiko for pipebrann. I tillegg er det avgasser som ikke er særlig sunt. Ville ikke brent sko og altmulig rart i vanlig peis /peisovn inne. Anonymkode: 7e3d5...5cb Tull! Så lenge man har fyrt med god trekk tidligere er det minimalt med tjære og belegg, så hva man fyrer med spiller ingen rolle, ang. pipebrann. Utslipp av et par sko derimot får fanatikerene diskutere seg imellom uten å blande inn usakeligheter, hvis de klarer. Anonymkode: 8a37d...53c
AnonymBruker Skrevet 12. april #25 Skrevet 12. april Ikke brenn dem inne i peisen/ovnen. Det er skadelige stoffer og lukt som kan feste seg i peisen/ovnen. Du skal bare brenne ren og tørr ved i en ovn. De samme gassene slipper du ut ute, men da slipper du i alle fall at det fester seg plastikk og annen skit på ovnen inne i alle fall. Anonymkode: 72898...260
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå