tio Skrevet onsdag kl. 23:13 #1 Skrevet onsdag kl. 23:13 Noen som har forslag til en spennende og morsom bok til en 8-åring (jente), som farmor kan lese for henne?
Smurf26 Skrevet onsdag kl. 23:28 #3 Skrevet onsdag kl. 23:28 Kabalmysteriet, Nancy Drew, Bobsey-barna, Barnevaktklubben. Jeg er usikker på om disse er passende for en 8 åring etter dagens standard, men det var i hvert fall bøkene jeg lest da jeg var på den alderen 🤓 1 1
tio Skrevet onsdag kl. 23:28 Forfatter #4 Skrevet onsdag kl. 23:28 Akkar skrev (6 minutter siden): Anne fra Bjørkely Skal sjekkes, takk for tips. 1
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #5 Skrevet 8 timer siden Bøkene til Maria Parr, Emma & Isak: skattejakt og skurkestreker av Helene Nagelhus, bøkene om Milla av Selma Lønning Aarø. Hvis de vil kose seg med noe påsekrim, så er Detekrivbyrå nummer to av Jørn Lier Horst, Maribakken skole og Alba og Finito av Lars Mæhle fine alternativer. Anonymkode: 462bb...e0d 1
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #6 Skrevet 7 timer siden Min 8-åring liker godt "Oskar & Eg" bøkene av Maria Parr. Koselige og tankevekkende fortellinger man kan kjenne seg igjen i. Ellers har Musse & Helium - serien av Camilla Brinck har også vært stor suksess her i huset. Anonymkode: 6dbc4...edb 1
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #7 Skrevet 7 timer siden Gummi-Tarzan og Otto er et nesehorn av Ole Lund Kirkegaard Anonymkode: ff896...f34 1
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #8 Skrevet 7 timer siden Jeg likte Anne Fra Bjørkely, Heidi og absolutt alt av Astrid Lindgren på den alderen. Og Den Uendelige Historie av Michael Ende - kanskje nå, kanskje om et år eller to. Til den dag i dag det aller, aller beste jeg har lest! Anonymkode: d0e8d...deb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå