Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som har forslag til en spennende og morsom bok til en 8-åring (jente), som farmor kan lese for henne?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kabalmysteriet, Nancy Drew, Bobsey-barna, Barnevaktklubben. Jeg er usikker på om disse er passende for en 8 åring etter dagens standard, men det var i hvert fall bøkene jeg lest da jeg var på den alderen 🤓

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Akkar skrev (6 minutter siden):

Anne fra Bjørkely :)

Skal sjekkes, takk for tips.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bøkene til Maria Parr, Emma & Isak: skattejakt og skurkestreker av Helene Nagelhus, bøkene om Milla av Selma Lønning Aarø. 

Hvis de vil kose seg med noe påsekrim, så er Detekrivbyrå nummer to av Jørn Lier Horst, Maribakken skole og Alba og Finito av Lars Mæhle fine alternativer. 

Anonymkode: 462bb...e0d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Min 8-åring liker godt "Oskar & Eg" bøkene av Maria Parr. Koselige og tankevekkende fortellinger man kan kjenne seg igjen i. Ellers har Musse & Helium - serien av Camilla Brinck har også vært stor suksess her i huset. 

Anonymkode: 6dbc4...edb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gummi-Tarzan og Otto er et nesehorn av Ole Lund Kirkegaard

Anonymkode: ff896...f34

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg likte Anne Fra Bjørkely, Heidi og absolutt alt av Astrid Lindgren på den alderen. Og Den Uendelige Historie av Michael Ende - kanskje nå, kanskje om et år eller to. Til den dag i dag det aller, aller beste jeg har lest!

Anonymkode: d0e8d...deb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...