AnonymBruker Skrevet 25. mars #1 Skrevet 25. mars Store pupper, eller stor rumpe? Anonymkode: c0a2c...f0b
AnonymBruker Skrevet 25. mars #4 Skrevet 25. mars Forgud penisen hans og du er Gud. Anonymkode: 54fca...8c2 1 1
Snok1 Skrevet 25. mars #5 Skrevet 25. mars AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Store pupper, eller stor rumpe? Anonymkode: c0a2c...f0b Det er ikke ett svar som gjelder alle menn. Det er ikke engang ett svar som gjelder meg. Jeg liker utseendet på den jeg knytter meg til. 2
AnonymBruker Skrevet 25. mars #8 Skrevet 25. mars At hun squirter. Kjedelig om en dame ikke får til det. Anonymkode: 9fa26...cd1 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars #11 Skrevet 26. mars Så lenge hun tar den mellom puppene og i rumpa en gang i blant er jeg mer enn fornøyd. Anonymkode: 96565...769
AnonymBruker Skrevet 26. mars #13 Skrevet 26. mars For min del, deilige bryster med struttende nippler, kan godt være litt store nippler. Anonymkode: 98444...45a
AnonymBruker Skrevet 26. mars #14 Skrevet 26. mars Vi har ingen felles policy. Anonymkode: b219c...efd 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars #15 Skrevet 26. mars En partner som nyter. Iten partners nytelse er sex ganske uinteressant. For meg er det en forutsetning. For mitt vedkommende er det såpass viktig at egen orgasme feks ikke er så viktig. Å bli sugd osv gir meg ingen ting. Anonymkode: d3502...487
AnonymBruker Skrevet 26. mars #16 Skrevet 26. mars Store pupper er kun bra om formen er bra og de ikke henger. Store i volum betyr nada. Det er formen og sprettenheten som betyr noe. Stor rumpe er ikke bra om den er utrent og kvapsete. Stor veltrent juicy spretten rumpe dermed er bra. Anonymkode: 8c07b...574 1
Erfarenmann Skrevet 27. mars #17 Skrevet 27. mars Jeg vil helst ikke ha "stor" veken rumpe eller pupper. Setter veldig pris på begge deler, men at "stort" liksom skal være så bra stemmer ikke i det hele tatt, for meg.
AnonymBruker Skrevet 27. mars #18 Skrevet 27. mars At hun vil ha sex. Og at hun tar initiativet en gang i blant. At vi menn slipper å føle at det er noe hun blir med på bare for å være snill med oss, eller for å stoppe "maset" en periode. Heller store pupper enn stor rumpe for min del, men blir vel litt som kvinner svarer når man spør dem om hva slags penis de liker best. Spiller ingen rolle, det er helheten og kjemien ellers som er viktigst. Anonymkode: 0d14e...6f7 2 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars #19 Skrevet 27. mars Rumpe. Pupper kan være fint å se på, men helt ubetydelig sammenlignet med en bra rumpe Anonymkode: 062a4...f6f 1 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars #20 Skrevet 27. mars Liker damer som er feminine, søte, hyggelige, lett å prate med, gjerne litt god og rund men det er ikke viktig - bare en preferanse. Ting jeg finner direkte frastøtende: - Palestinaskjerf, sosialistsveis, damer som har stort engasjement for naiv innvandringspolitikk, nordlending med digre briller og engasjement i R eller SV. Anonymkode: 9c885...c80 4 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå