AnonymBruker Skrevet i går, 21:34 #1 Skrevet i går, 21:34 Har 2 tenårinsjenter. De lever og ånder for mobilen, til alle døgnets tider. Sikkert ikke et ukjent fenomen rundt om. Jeg har gitt beskjed i årevis om at mobilen ikke skal være med under felles måltider og på fast hygge/spillkveld hver onsdag. Begge tar med mobilen til bords likevel. Eldstejenta surmuler når jeg ber henne legge den bort - mens den yngste lager et sant helvete! Hva i all verden skal jeg gjøre for at de skal la være å ta med mobilen til bordet, så vi slipper disse slitsomme diskusjonene hver gang?! Jeg kommer rett og slett ikke i mål med dette, det GÅR ikke! Mvh frustrert! Anonymkode: 1b89b...3ed
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #2 Skrevet 23 timer siden Hvor gamle er de? Ta mobilen fra dem og legg dem fysisk på kjøkkenet feks under måltidet. Si at de ikke får middagen før mobilen legges vekk? Den bør fysisk være borte fra dem så den ikke kan dras opp. Anonymkode: 4d44b...3e5 1
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #3 Skrevet 23 timer siden De er 15 og 19. Ts Anonymkode: 1b89b...3ed
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #4 Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvor gamle er de? Ta mobilen fra dem og legg dem fysisk på kjøkkenet feks under måltidet. Si at de ikke får middagen før mobilen legges vekk? Den bør fysisk være borte fra dem så den ikke kan dras opp. Anonymkode: 4d44b...3e5 Jeg VET at den ikke bør være fysisk hos dem, og har i årevis sagt at mobilene ikke skal til bords. Likevel, hvert måltid skjer det samme! Er så frustrert og lei. Får ikke til dette her. Anonymkode: 1b89b...3ed
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #5 Skrevet 14 timer siden Det er vel bare å be de legge den på kjøkkenbenken når de kommer med den i hånden? Hver eneste gang.. Har det likt her, ingen mobil under måltider. Har de den med, så må de gå og legge den på kjøkkenbenken. Hadde 15.åringen her surmult om det, hadde jeg satt på skjermtid, og sagt det om hun ikke klarer å legge den bort selv, så må den sperres under måltidene. Anonymkode: 71e84...aee
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #6 Skrevet 14 timer siden Herregud, ta den fra dem ved måltider. Kjøp en boks og alle, du også, legger mobilen sin oppi der. Så får de den tilbake når alle har spist. Du er voksen, du bestemmer! Anonymkode: 24fcb...847
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå