AnonymBruker Skrevet 25. mars #1 Skrevet 25. mars Badekaret har fått en blå linje rundt hele bunnen etter at vi hadde en badebombe fra apoteket nede i den. Hvordan få vekk misfargingen? Har prøvd å skrubbe men det er igjen en svak blå kant rundt hele. Anonymkode: d2363...402
Hirondelle Skrevet 25. mars #2 Skrevet 25. mars Har prøvd litt av hvert, blant annet vidunderkrem fra C soap som pleier ta det meste. Men på akkurat badebombe fra Apotek har skurekremen til Jif hatt best effekt!
AnonymBruker Skrevet 25. mars #3 Skrevet 25. mars Skurekrem gir riper. Prøvd klor? Anonymkode: 782c2...b80
Hirondelle Skrevet 25. mars #4 Skrevet 25. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Skurekrem gir riper. Prøvd klor? Anonymkode: 782c2...b80 Ikke så relevant i et silikonbadekar, som vi har. Mulig ts har noe annet enn silikon?
Daisy-love Skrevet 25. mars #5 Skrevet 25. mars Magisk svamp som de selger blant annet på Coop, og Clas Ohlson og lignende butikker. Det tar til og med gurkemeie. 1
Elskermandager Skrevet 25. mars #6 Skrevet 25. mars Skjedde her og. Prøvde magisk svamp, klor og sterke baderomssprayer. Det eneste jeg fikk det bort med var skurekrem, og det var veldig effektivt.
AnonymBruker Skrevet 25. mars #7 Skrevet 25. mars Det er ett porselen badekar der det ut som. Kan jeg bruke skuresvamp til det + Jif eller vil det lage riper? Anonymkode: d2363...402
AnonymBruker Skrevet 25. mars #8 Skrevet 25. mars Elskermandager skrev (1 minutt siden): Skjedde her og. Prøvde magisk svamp, klor og sterke baderomssprayer. Det eneste jeg fikk det bort med var skurekrem, og det var veldig effektivt. Var det Jif skurekrem for badekar? Anonymkode: d2363...402
AnonymBruker Skrevet 25. mars #9 Skrevet 25. mars Har også opplevd det med apoteket badekuler, men bare de blå som lager farge. Så nå bruker vi bare rød, grønn og gul. Jeg har brukt Jif Skurekrem de to gangene det har skjedd, før blå kuler ble kastet 😅 Det kan lage riper i badekaret, men i vårt til gikk det helt fint med badekaret. Ville ikke brukt skurekrem på fast basis for rengjøring, men følte meg trygg på å bruke det som kriseløsning i stedet for at blåfargen skulle bli der for alltid. Kanskje jeg skal sende en tilbakemelding til apoteket hvis vi er flere som opplever det 😊 Anonymkode: 1219d...ae6 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars #10 Skrevet 25. mars Glemte å legge ved link, men klassisk skurekrem på flaske har jeg brukt. https://www.clasohlson.com/no/Jif-Skurekrem-500-ml/p/44-5618-1?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=NO_CO_AO_Exceptions_SEM_Google_Shopping_Generic_CatchAll&utm_id=20481083177&gad_source=1&gad_campaignid=20481083177&gbraid=0AAAAADv8oxox2cU8SvN91RosTAc9sobr1&gclid=EAIaIQobChMIysa31ti7kwMVoVCRBR0MmAAdEAQYAiABEgIERvD_BwE Anonymkode: 1219d...ae6
Hirondelle Skrevet 25. mars #11 Skrevet 25. mars Daisy-love skrev (13 minutter siden): Magisk svamp som de selger blant annet på Coop, og Clas Ohlson og lignende butikker. Det tar til og med gurkemeie. Dette er samme som C soap vidunderkrem. Den tar gurkemeie og karri - men altså IKKE badebomber. KUN skurekrem som har hjulpet der. Ellers tar magiske svamper og vidunderkrem det aller meste ja! 1
Daisy-love Skrevet 25. mars #12 Skrevet 25. mars Hirondelle skrev (1 minutt siden): Dette er samme som C soap vidunderkrem. Den tar gurkemeie og karri - men altså IKKE badebomber. KUN skurekrem som har hjulpet der. Ellers tar magiske svamper og vidunderkrem det aller meste ja! Hirondelle skrev (1 minutt siden): Dette er samme som C soap vidunderkrem. Den tar gurkemeie og karri - men altså IKKE badebomber. KUN skurekrem som har hjulpet der. Ellers tar magiske svamper og vidunderkrem det aller meste ja! Da anbefaler jeg TS å gå for ditt tips 😊
Djungelvrål Skrevet 25. mars #13 Skrevet 25. mars AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Skurekrem gir riper. Prøvd klor? Anonymkode: 782c2...b80 Hvis badekaret er porselen tåler det alt, bare å bruke skurekrem. Porselen blir ikke ødelagt av noen plastkuler eller hva det er i kremen. Jeg ville prøvd ren klor. Avfetning beregnet til bil er også effektivt.
AnonymBruker Skrevet 25. mars #14 Skrevet 25. mars AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Det er ett porselen badekar der det ut som. Kan jeg bruke skuresvamp til det + Jif eller vil det lage riper? Anonymkode: d2363...402 Fyll badekaret så vannet dekker flekkene og hiv oppi oppvaskmaskin tabletter eller pulver, la stå over natta. Det løser alt Anonymkode: 81458...a50 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars #15 Skrevet 25. mars Jif skurekrem og en skuresvamp fikset problemet! Tusen takk for alle tipsene! Anonymkode: d2363...402 4 2
AnonymBruker Skrevet 26. mars #16 Skrevet 26. mars AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jif skurekrem og en skuresvamp fikset problemet! Tusen takk for alle tipsene! Anonymkode: d2363...402 Så bra!! Anonymkode: 4c0b0...774
AnonymBruker Skrevet 26. mars #17 Skrevet 26. mars AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hvordan få vekk misfargingen? Om Jif ikke fungerer eller hadde fungert så er Colgate tannkrem, med slipemiddel (eks. tannkrem som skal gjøre tennene hvitere), supert for å fjerne fargeflekker og misfarging på flater som ikke er farget eller malt Anonymkode: ffc11...2c7 1
Hirondelle Skrevet 26. mars #18 Skrevet 26. mars AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Om Jif ikke fungerer eller hadde fungert så er Colgate tannkrem, med slipemiddel (eks. tannkrem som skal gjøre tennene hvitere), supert for å fjerne fargeflekker og misfarging på flater som ikke er farget eller malt Anonymkode: ffc11...2c7 Oooooh, det var lurt! Takk, skal huske det til neste flekk jeg strever med! (Ikke ts)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå