AnonymBruker Skrevet 1 time siden #1 Skrevet 1 time siden Hei! Jeg er sykepleier og jobber på sykehus. Jeg er i dag medlem av NSF og har vært det siden jeg var ferdig utdannet. Jeg vurderer å bytte over fra NSF til delta grunnet et ekstra tillegg man får i delta som man ikke får i NSF. Er det noen andre sykepleiere som er medlem i Delta? Bør man absolutt være i NSF eller har det ikke så mye å si så lenge man er medlem i en forening? Har det egentlig noen betydning? Anonymkode: 4b2d7...607
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #2 Skrevet 1 time siden Er ikke Delta for helsefagarbeidere , altså de uten bachelorgrad? Ville absolutt fortsatt i NSF, de er dyktige og står på for kun sykepleiere. Anonymkode: 77855...e5d 1
AnonymBruker Skrevet 13 minutter siden #3 Skrevet 13 minutter siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Er ikke Delta for helsefagarbeidere , altså de uten bachelorgrad? Ville absolutt fortsatt i NSF, de er dyktige og står på for kun sykepleiere. Anonymkode: 77855...e5d Sykepleiere kan vel også være med i delta vil jeg tro. Har jo tenkt at det naturlige er å fortsette i NSF, men samtidig kjedelig å gå glipp av mange tusen kroner i året. Anonymkode: 4b2d7...607
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå