AnonymBruker Skrevet 25. mars #1 Skrevet 25. mars Jeg har kjøpt bil i en by, men bor i en annen så det er mest praktisk å ha verksted i byen jeg bor i. All historikken ligger på data der jeg kjøpte bilen, er det mulig å på no vis få oversendt den historikken til nytt verksted? Kan sef spørre verksted, men nå satt jeg og leste her inne og kom på det. Er garanti igjen på bilen så tenkte det var greit mtp å vite hva som er gjort tidligere. Anonymkode: 97a51...330
tdm900 Skrevet 25. mars #2 Skrevet 25. mars Innen samme kjede/merke har ikke det noe å si, de har tilgang begge veier.
AnonymBruker Skrevet 25. mars #3 Skrevet 25. mars Du har vel fakturaer og servicehefte til bilen? Der har du historikken. Anonymkode: 79bfe...574 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars #4 Skrevet 25. mars tdm900 skrev (18 minutter siden): Innen samme kjede/merke har ikke det noe å si, de har tilgang begge veier. Ja det er nok sant Anonymkode: 97a51...330
AnonymBruker Skrevet 25. mars #5 Skrevet 25. mars AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Du har vel fakturaer og servicehefte til bilen? Der har du historikken. Anonymkode: 79bfe...574 Vet faktisk ikke om forrige eier tok vare på papirfakturaene, får lete Anonymkode: 97a51...330
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå