AnonymBruker Skrevet 25. mars #1 Skrevet 25. mars Skal ha konfirmasjon. Ønsker tips til underholdning til livlig familie. Ikke allsang og taler - det har jeg kontroll på. tips fra meg: lag små taler og lim under bordet til faddere og familie. Her er det både rim og ofte snakker taleren godt om seg selv også. denne slo an sist jeg hadde konfirmant 😆 Anonymkode: 6114a...f7c 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars #2 Skrevet 25. mars Kahoot! om konfirmanten (og diverse andre som) var veldig populært her. Anonymkode: 1bfa7...572 4
AnonymBruker Skrevet 25. mars #3 Skrevet 25. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Skal ha konfirmasjon. Ønsker tips til underholdning til livlig familie. Ikke allsang og taler - det har jeg kontroll på. tips fra meg: lag små taler og lim under bordet til faddere og familie. Her er det både rim og ofte snakker taleren godt om seg selv også. denne slo an sist jeg hadde konfirmant 😆 Anonymkode: 6114a...f7c ALDRI! Anonymkode: 6a094...7a1 8
AnonymBruker Skrevet 25. mars #4 Skrevet 25. mars AnonymBruker skrev (8 timer siden): Skal ha konfirmasjon. Ønsker tips til underholdning til livlig familie. Ikke allsang og taler - det har jeg kontroll på. tips fra meg: lag små taler og lim under bordet til faddere og familie. Her er det både rim og ofte snakker taleren godt om seg selv også. denne slo an sist jeg hadde konfirmant 😆 Anonymkode: 6114a...f7c Hell noooo!!! Verken allsang eller påtvingende «morsomme» taler fra ufrivillige talere hadde blitt morsomt eller en suksess her i gården. vit ditt publikum. Enhver kjenner sin familie best, og hva som vil slå an. Anonymkode: 27fc2...a55 8
AnonymBruker Skrevet 25. mars #5 Skrevet 25. mars Her hadde ett sånt opplegg med taler ikke fungert! Quiz/kahoot og leker til ungdommen/barna slo godt an. Vi hadde leker som balansere en blyant rundt livet og få den opp i en flaske. Sett halen på grisen. Biljard, bordtennis. Ballonglek. Stolleken. Tilogmed grandtante Olga likte å være med på noen av lekene 😉 men man må kjenne sin familie. Passer jo ikke til alle det heller. Anonymkode: 4b192...695 1 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars #6 Skrevet 25. mars Leker i konfirmasjon? Er det normalt? Høres ut som en random barnebursdag. Jeg hadde hatet et slikt opplegg som TS skisserer, da skal man altså tvinge gjestene til å holde taler? Høres helt idiotisk ut. Anonymkode: 467c6...e2e 6
AnonymBruker Skrevet 25. mars #7 Skrevet 25. mars Høres litt 70 talls ut men. Anonymkode: c034e...a8d 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars #8 Skrevet 25. mars AnonymBruker skrev (11 timer siden): tips fra meg: lag små taler og lim under bordet til faddere og familie. Her er det både rim og ofte snakker taleren godt om seg selv også. denne slo an sist jeg hadde konfirmant 😆 Anonymkode: 6114a...f7c Taler er personlige. Jeg hadde nektet å lese andres ord. Anonymkode: 23892...115 5
AnonymBruker Skrevet 25. mars #9 Skrevet 25. mars Vi hadde noen sanger. Eller taler. Aldri hørt om leker i rn konfirmasjon Anonymkode: dc67a...b57 2
AnonymBruker Skrevet 25. mars #10 Skrevet 25. mars Mange kjedelige folk her med andre ord. helt normalt med taler og noe underholdning på en konfirmasjon. Talene jeg limte under bordet gav latter og artige kommentarer både til konfirmanten og andre. Valgte selvsagt ut folk med omhu - altså folk som gjør dette med humor og innlevelse. Men vi er en livlig familie og sjelden det er kjedelig i våre selskap. jeg går for bord-bingo for å skape litt leven 👌🏻 Anonymkode: 6114a...f7c 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars #11 Skrevet 25. mars AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Mange kjedelige folk her med andre ord. helt normalt med taler og noe underholdning på en konfirmasjon. Talene jeg limte under bordet gav latter og artige kommentarer både til konfirmanten og andre. Valgte selvsagt ut folk med omhu - altså folk som gjør dette med humor og innlevelse. Men vi er en livlig familie og sjelden det er kjedelig i våre selskap. jeg går for bord-bingo for å skape litt leven 👌🏻 Anonymkode: 6114a...f7c Selv om vi ikke hadde bingo osv hadde vi nå fint og koselig selskap. Vi hadde sang og tale og prater med hverandre. Og viste bilder og film snutter av konfirmanten Har vært i mange konfirmasjoner de siste 7 årene og ingen har hatt leker. Det har vært taler, sanger og bilder. Og later av historier folk har fortalt om opplevelser og situasjoner Anonymkode: dc67a...b57 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars #12 Skrevet 25. mars Siden det er konfirmasjon, går jeg ut fra at dere er kristne. Hva med noe Bibelgreier? Gjette på hvilke skriftsteder og sånt? Anonymkode: 8cb42...754 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars #13 Skrevet 26. mars TS, skjønner ikke all negativiteten her! Jeg synes dette hørtes veldig gøy ut! Korte lapper med morsomheter, uhøytidelig moro. Skal ta det med meg som tips til neste barn konfirmeres. Vi hadde en sang som alle syntes var gøy (i alle fall ler de på bildene jeg tok under sangen). Det er en ganske kjent icebreaker-sang, husker ikke melodien i farten, men i hvert vers er det noen som må reise seg (og sette seg ned etter verset). Alle tanter reiser seg, for eksempel, alle med svarte sokker reiser seg, og så utarter versene seg til f.eks. alle skallede reiser seg, alle som har fått trafikkbot reiser seg, osv. Den skapte liv og ble en icebreaker da vi tok den i starten og folk som ikke kjente hverandre så godt hadde litt å ta tak, under small-talken. Anonymkode: b9aee...7b6 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå