Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ofte sies det at det ikke er størrelsen det kommer an på, men hvordan en bruker den. Så hva er bra bruk av penis.?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vente med å stikke den inn noen steder før kvinnen er skikkelig kåt og klar, "banke på" åpningen for å få dette bekreftet ved at hun tydelig ønsker den inn, og beveger seg grådig angående dette, og så ikke rett inn og ut i hastig tempo, men glidende og ikke fortere enn at kvinnen kan henge med. Stopp opp og tilpass deg hennes tempo i bevegelse om du lurer på hva det bør være. 

Ikke glem resten av kvinnen mens du holder på. 

Anonymkode: 754ac...d6c

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet

Jeg vil tro at dette er unikt for enhver kuk/fitte-relasjon.

Skrevet
Snok1 skrev (8 minutter siden):

Jeg vil tro at dette er unikt for enhver kuk/fitte-relasjon.

Det kan det være, samtidig kan det også være at noe som en  person foretrekker kan være verdt å prøve for andre.

AnonymBruker
Skrevet

Å være avholds. Menn aner ikke hva de driver med i senga.

Anonymkode: e598d...a70

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Vente med å stikke den inn noen steder før kvinnen er skikkelig kåt og klar, "banke på" åpningen for å få dette bekreftet ved at hun tydelig ønsker den inn, og beveger seg grådig angående dette, og så ikke rett inn og ut i hastig tempo, men glidende og ikke fortere enn at kvinnen kan henge med. Stopp opp og tilpass deg hennes tempo i bevegelse om du lurer på hva det bør være. 

Ikke glem resten av kvinnen mens du holder på. 

Er det noen hensyn kvinnen skal ta? Eller er dette bare en enveisgate?

Anonymkode: a53fb...5bc

AnonymBruker
Skrevet

Dama liker når jeg tisser i glufsa eller gørtegrotta i det staken begynner å bli slapp.

Anonymkode: 4ce36...c7c

AnonymBruker
Skrevet

Ikke tenke med den?

Anonymkode: 49389...214

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Er det noen hensyn kvinnen skal ta? Eller er dette bare en enveisgate?

Anonymkode: a53fb...5bc

Nei kvinnen trenger selvfølgelig ikke å ta noe hensyn. Hun trenger ikke være tilstede engang, men kan heller se på Friends på tv, eller stryke duker mens mannen gjør denne utrolige innsatsen for henne. Så kan hun etterpå rope inn til ham om han gjorde det bra eller ikke. Dette blir det kjempebra sex av. Sikkert! 😂

For et dumt spørsmål! Og om det er for mye forlangt av deg å være sikker på at kvinnen er skikkelig kåt før du begynner, samt å ikke dundre på fortere og hardere enn hun kan klare å følge, så kan du med fordel la være å ha sex med kvinner, for da er vi kvinner bedre tjent med å være i stua og se på Friends. 

JA kvinner skal også yte og bidra, men hvorfor skulle vi det ovenfor mann som ikke engang gidder å sørge for at vi er skikkelig kåt og dundrer egoistisk ivei? Sex man ikke nyter er totalt memingsløs. 

Her var spørsmålet hva som er god bruk av penis. Lag en tråd om hvordan kvinner skal være gode elskere du, så får du nok svar på DET. 

Men la være å ta hensyn til kvinnen når du har sex du, så får du kjapt kvinne som heller ser på tv. Ditt valg! 

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

"Bra bruk av penis" handler egentlig langt mer om alt annet mannen gjør når han har sex med kvinnen, enn hva han gjør med penisen. 

Det har med å vise oppmerksomhet, omtanke, respekt, humor, være opptatt av den andres nytelse, raushet, kreativitet, nærhet, trygghet, variasjon, følsomhet osv. osv. En mann som er bevisst dette og viser det i handling og ord, det er som regel en god elsker. Da vil dette også smitte over i måten han "bruker" penis når de har penetrerende sex.

Og det samme gjelder selvfølgelig for kvinnen også, ikke bare mannen. 

Anonymkode: 923ba...89a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

"Bruk" av penis, dvs. selve penetreringen, er nesten det minst viktige ved hele sexakten for meg som kvinne. 

Anonymkode: 79265...d57

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

"Bruk" av penis, dvs. selve penetreringen, er nesten det minst viktige ved hele sexakten for meg som kvinne. 

Det var det for meg også, inntil jeg møtte på menn som brukte sin penis riktig. Da gikk penetrering og samleie fra å være en gedigen skuffelse til å bli noe jeg på ingen måte kunne tenke meg å leve uten, og det beste ved sex. SÅ stor er differansen på å bruke sin penis godt, eller ikke. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det var det for meg også, inntil jeg møtte på menn som brukte sin penis riktig. Da gikk penetrering og samleie fra å være en gedigen skuffelse til å bli noe jeg på ingen måte kunne tenke meg å leve uten, og det beste ved sex. SÅ stor er differansen på å bruke sin penis godt, eller ikke. 

Jeg opplever ikke penetrering som skuffende - det er bare ikke den viktigste delen av akten for meg😊

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

For å være brutalt ærlig, så handler digg sex mye mer om hva man gjør som ikke innebærer en penis.

Det er hvordan man bruker hender, fingre. Tunge og lepper som avgjør.

Selve penisen «i vagina» er mest av alt en hyggelig og intim avslutning på ellers deilig sex. Da liker jeg personlig litt rolig og mer «flytende» bevegelser. Hamring ut og inn gir meg nær ingen ting.

Anonymkode: 4af4e...d67

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Dama liker når jeg tisser i glufsa eller gørtegrotta i det staken begynner å bli slapp.

Anonymkode: 4ce36...c7c

Ut ifra kommentaren din å dømme så er jo du litt av en kvinnebedårer. 

Nei. 

Anonymkode: 36125...c9c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

For å være brutalt ærlig, så handler digg sex mye mer om hva man gjør som ikke innebærer en penis.

Det er hvordan man bruker hender, fingre. Tunge og lepper som avgjør.

Selve penisen «i vagina» er mest av alt en hyggelig og intim avslutning på ellers deilig sex. Da liker jeg personlig litt rolig og mer «flytende» bevegelser. Hamring ut og inn gir meg nær ingen ting.

Anonymkode: 4af4e...d67

Nettopp! 100% enig 😊

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Flintis skrev (19 timer siden):

Ofte sies det at det ikke er størrelsen det kommer an på, men hvordan en bruker den. Så hva er bra bruk av penis.?

Tipper det er veldig individuelt, men for min del er det sjarmerende med menn som er bevisst egen størrelse. Er den litt liten gjelder det å finne stillinger som gir litt ekstra lengde, er den i overkant: pass på å ikke kjør den for langt inn. Ellers er det kult når de bruker en naturlig kurve til å treffe g-punktet, og at han ikke hamrer av gårde med raske jukk som gjør at jeg ikke greier å få muskelsammentrekninger (orgasme) mellom jukkene.

Anonymkode: 561c0...205

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Flintis skrev (18 timer siden):

Det kan det være, samtidig kan det også være at noe som en  person foretrekker kan være verdt å prøve for andre.

Det er akkurat det samme som det du siterer.

Anonymkode: 9899b...289

AnonymBruker
Skrevet

Så fort, hardt, dypt og plutselig inn som overhode mulig, enten det er foran eller bak...

Anonymkode: 47e55...77c

Skrevet (endret)

Hva som regnes som bra bruk varierer nok. Kanskje at mannen ikke bare kjører på ut og inn for å bli fort ferdig, og hadetbra, så er alt over på noen sekunder, men at det skal være en god og nytende sex for begge både mannen og kvinnen, og mannen vet hvordan han skal bruke den på kvinnen? 

Endret av GlitrendeSjokolade
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...