Flintis Skrevet 5 timer siden #1 Skrevet 5 timer siden Ofte sies det at det ikke er størrelsen det kommer an på, men hvordan en bruker den. Så hva er bra bruk av penis.? 1
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #2 Skrevet 5 timer siden Vente med å stikke den inn noen steder før kvinnen er skikkelig kåt og klar, "banke på" åpningen for å få dette bekreftet ved at hun tydelig ønsker den inn, og beveger seg grådig angående dette, og så ikke rett inn og ut i hastig tempo, men glidende og ikke fortere enn at kvinnen kan henge med. Stopp opp og tilpass deg hennes tempo i bevegelse om du lurer på hva det bør være. Ikke glem resten av kvinnen mens du holder på. Anonymkode: 754ac...d6c 2 2
Snok1 Skrevet 4 timer siden #3 Skrevet 4 timer siden Jeg vil tro at dette er unikt for enhver kuk/fitte-relasjon.
Flintis Skrevet 4 timer siden Forfatter #4 Skrevet 4 timer siden Snok1 skrev (8 minutter siden): Jeg vil tro at dette er unikt for enhver kuk/fitte-relasjon. Det kan det være, samtidig kan det også være at noe som en person foretrekker kan være verdt å prøve for andre.
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #5 Skrevet 3 timer siden Å være avholds. Menn aner ikke hva de driver med i senga. Anonymkode: e598d...a70
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #6 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Vente med å stikke den inn noen steder før kvinnen er skikkelig kåt og klar, "banke på" åpningen for å få dette bekreftet ved at hun tydelig ønsker den inn, og beveger seg grådig angående dette, og så ikke rett inn og ut i hastig tempo, men glidende og ikke fortere enn at kvinnen kan henge med. Stopp opp og tilpass deg hennes tempo i bevegelse om du lurer på hva det bør være. Ikke glem resten av kvinnen mens du holder på. Anonymkode: 754ac...d6c Er det noen hensyn kvinnen skal ta? Eller er dette bare en enveisgate? Anonymkode: a53fb...5bc
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #7 Skrevet 2 timer siden Dama liker når jeg tisser i glufsa eller gørtegrotta i det staken begynner å bli slapp. Anonymkode: 4ce36...c7c
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #8 Skrevet 1 time siden Ikke tenke med den? Anonymkode: 49389...214
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå