AnonymBruker Skrevet 24. mars #1 Skrevet 24. mars Hei. Lurer litt på hva andre har brukt under brudekjolen, syns det er så ekkelt med strømpebuksen som ligger rundt magen😅 også er det vinter, snø og kaldt. Noen tips? Anonymkode: 8d97f...75d
mamanodrama Skrevet 24. mars #2 Skrevet 24. mars Jeg brukte hold-in bukse og stroppeløs bh. Selv om det er vinter, så skal du vel være minimalt ute? Dropp strømpebuksa?
AnonymBruker Skrevet 24. mars #3 Skrevet 24. mars Enten det eller kanskje strømpebukser tenkte jeg på. BH trenger jeg ikke Anonymkode: 8d97f...75d
AnonymBruker Skrevet 24. mars #5 Skrevet 24. mars Lange strømper som går opp til lår evt med trømpeholdere, men det blir jo nesten som strømpebukser, men unngår strikket i livet og litt mer sexy 😃 Anonymkode: 64af5...365
AnonymBruker Skrevet 29. mars #6 Skrevet 29. mars Jeg fikk streng beskjed (😉) på brudesalongen om å velge stay-ups, ikke strømpebukse! Det letter do-turene vesentlig! Et par gode (hvite) stay-ups med skikkelig silikon øverst holdt seg på plass hele dagen! Også ser det jo ok ut når kjolen kommer av utpå natta 🤗 Giftet oss på vinteren i Nord-Norge, så jeg hadde hvite leggvarmere og bolero i ull, god og varm 😊 Anonymkode: 7a78b...2d9
AnonymBruker Skrevet 31. mars #7 Skrevet 31. mars AnonymBruker skrev (På 24.3.2026 den 18.08): Hei. Lurer litt på hva andre har brukt under brudekjolen, syns det er så ekkelt med strømpebuksen som ligger rundt magen😅 også er det vinter, snø og kaldt. Noen tips? Anonymkode: 8d97f...75d Når jeg leser sånne spørsmål, lurer jeg alltid på om den som skriver er en mann med stay ups-fetisj. 🤔 Det er jo bare ett svar: enten bruker du stay ups eller så går du uten strømper, siden strømpebukse ikke er noe alternativ for deg. Og så tenker jeg at vi damer er vant til å bruke strømpebukse fra vi er småjenter (typ pynte seg til jul og 17.mai). Har aldri hørt noen venninner si at de synes det er ekkelt med strømpebukse rundt magen, og syns det heller ikke selv. Føles mer ut som en mann kan si om han har begynt å bruke strømpebukse i voksen alder. Beklager hvis jeg er helt på jordet, TS. Anonymkode: 3e137...279 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars #8 Skrevet 31. mars AnonymBruker skrev (På 29.3.2026 den 17.16): Jeg fikk streng beskjed (😉) på brudesalongen om å velge stay-ups, ikke strømpebukse! Det letter do-turene vesentlig! Et par gode (hvite) stay-ups med skikkelig silikon øverst holdt seg på plass hele dagen! Også ser det jo ok ut når kjolen kommer av utpå natta 🤗 Giftet oss på vinteren i Nord-Norge, så jeg hadde hvite leggvarmere og bolero i ull, god og varm 😊 Anonymkode: 7a78b...2d9 Skal og gifte meg nå i Finnmark, takk for tips☺️ Anonymkode: 8d97f...75d
AnonymBruker Skrevet 31. mars #9 Skrevet 31. mars Det riktige svaret her er vel; Så lite som mulig Anonymkode: 59ed7...01b
AnonymBruker Skrevet 1. april #10 Skrevet 1. april Hadde bare undertøy jeg. Kjolen var fotsid og jeg hadde jo sko på meg så hadde ikke behov for hverken strømpebukse eller stayups. Hadde en jakke utenpå kjolen når vi var ute (en hvit en, kjøpte på brudesalongen). Anonymkode: b9ce6...9f5 1
AnonymBruker Skrevet 1. april #11 Skrevet 1. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Hadde bare undertøy jeg. Kjolen var fotsid og jeg hadde jo sko på meg så hadde ikke behov for hverken strømpebukse eller stayups. Hadde en jakke utenpå kjolen når vi var ute (en hvit en, kjøpte på brudesalongen). Anonymkode: b9ce6...9f5 Ts her. Takk for tips gifter meg i kulden🥶 men kan kanskje bare ha knestrømper så jeg har noe i skoene☺️ Anonymkode: 8d97f...75d
AnonymBruker Skrevet 4. april #12 Skrevet 4. april Ulltruse og tynne strømpebukser. Giftet meg også på vinteren. Anonymkode: 32a83...7f5
AnonymBruker Skrevet 6. april #14 Skrevet 6. april AnonymBruker skrev (På 31.3.2026 den 13.36): Når jeg leser sånne spørsmål, lurer jeg alltid på om den som skriver er en mann med stay ups-fetisj. 🤔 Det er jo bare ett svar: enten bruker du stay ups eller så går du uten strømper, siden strømpebukse ikke er noe alternativ for deg. Og så tenker jeg at vi damer er vant til å bruke strømpebukse fra vi er småjenter (typ pynte seg til jul og 17.mai). Har aldri hørt noen venninner si at de synes det er ekkelt med strømpebukse rundt magen, og syns det heller ikke selv. Føles mer ut som en mann kan si om han har begynt å bruke strømpebukse i voksen alder. Beklager hvis jeg er helt på jordet, TS. Anonymkode: 3e137...279 Litt sidespor dette, men tillater meg det siden jeg allerede har gitt TS tips. Jeg har alltid hatet strømpebukser. Og skjørt/kjole, fra jeg var småjente fikk jeg som regel bruke pene bukser til pynting. Nå som voksen har jeg enda mer avesjon mot strømpebukser, de klemmer ekkelt over magen så jeg blir uvell. Større størrelse glir bare ned. Så, jeg er helt vanlig dame uten noen fetish for stay ups, men etter jeg ble gammel nok til å velge det klarer jeg i allefall pynte meg litt i kjoler (for mennene som har fetish på det 😉) Anonymkode: 7a78b...2d9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå