AnonymBruker Skrevet 24. mars #1 Skrevet 24. mars Har en korthåret chow chow som røyter veldig kraftig. Vet at det er røytesesong akkurat nå, men han har aldri pleid å røyte så ekstremt som han gjør nå. Er det noe man kan gjøre for å forkorte denne forbaska tiden? Han kan ikke gå forbi oss engang før vi er fulle av hår. Støvsuger to ganger om dagen, børster hver dag. Han har fått seg to bad den siste mnd for å prøve og gni av mest mulig hår. Bruker shedding sjampo og balsam. han blir foret med vom, lakseolje, msm og glukosamin pga ledd. Det er endeløst med hår, uansett hvor lenge jeg børster. Har tre forskjellige børster, en til underull, en karde og en mer "finbørste". Den for underull tar veldig mye, det er bra! Vil helst ikke bruke furminator e.l. da jeg har hørt at den kan ødelegge pelsen. Merker at det er normal røyting og ikke noe galt, da han røyter svært jevnt, ikke bare flekker e.l. ønsker tips til ting som kan korte ned røytetiden noe. Om det finnes da. Anonymkode: 12b3e...c63
AnonymBruker Skrevet 24. mars #2 Skrevet 24. mars AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har en korthåret chow chow som røyter veldig kraftig. Vet at det er røytesesong akkurat nå, men han har aldri pleid å røyte så ekstremt som han gjør nå. Er det noe man kan gjøre for å forkorte denne forbaska tiden? Han kan ikke gå forbi oss engang før vi er fulle av hår. Støvsuger to ganger om dagen, børster hver dag. Han har fått seg to bad den siste mnd for å prøve og gni av mest mulig hår. Bruker shedding sjampo og balsam. han blir foret med vom, lakseolje, msm og glukosamin pga ledd. Det er endeløst med hår, uansett hvor lenge jeg børster. Har tre forskjellige børster, en til underull, en karde og en mer "finbørste". Den for underull tar veldig mye, det er bra! Vil helst ikke bruke furminator e.l. da jeg har hørt at den kan ødelegge pelsen. Merker at det er normal røyting og ikke noe galt, da han røyter svært jevnt, ikke bare flekker e.l. ønsker tips til ting som kan korte ned røytetiden noe. Om det finnes da. Anonymkode: 12b3e...c63 Har hund med underull og mye pels. Det som hjalp mest er hundeblåser. Beste investering. Anonymkode: eecf4...fc5 2
AnonymBruker Skrevet 24. mars #3 Skrevet 24. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Har hund med underull og mye pels. Det som hjalp mest er hundeblåser. Beste investering. Anonymkode: eecf4...fc5 Dette! Skaff deg en god hundeblåser og blås hunden din utendørs. Eller gjør det inne med risiko for pelstapet og pels i lungene. Hundeblåser får av veldig mye pels, men også flått når den kryper frem. Og er ikke minst fantastisk til tørking av hund. Mitt beste kjøp etter hunden er blåser. Anonymkode: 52e27...f77 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars #4 Skrevet 25. mars Takk. Har tenkt på en sånn blåser, men han er redd selv for føneren min, så jeg tror det blir svært vanskelig å venne han til det. Anonymkode: 12b3e...c63
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå