Gå til innhold

Bh uten spile - forslag?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ønsker meg gode bher som sitter godt, men uten spile. Noen med erfaringer med noe som faktisk funker? Syns alt av bher med spile gnager på en eller annen måte, bruker derfor bh-topper nå, men de er det jo ikke mye støtte i og ser jo heller ikke så veldig snasent ut 🙈 

Ser ofte reklame for ryzon of sweeden, men får scamvibber av hele greia.. 😅

Anonymkode: d0f86...c45

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du må nesten presisere størrelse for at man skal kunne komme med konkrete forslag til deg (jeg som har liten byste har ikke problemer med å finne noe som sitter bra og som også funker til trening uten spiler).

Anonymkode: d4fb2...e39

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med denne: https://www.butterflydrobak.no/agnes-protese-myk-bh-hvit

Den er egentlig for protese, jeg har ikke det og synes den er veldig behagelig og stødig på. Har også sett den i lys rosa og beige farge i andre butikker.

Anonymkode: 12a70...696

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Du må nesten presisere størrelse for at man skal kunne komme med konkrete forslag til deg (jeg som har liten byste har ikke problemer med å finne noe som sitter bra og som også funker til trening uten spiler).

Anonymkode: d4fb2...e39

Sorry, selvfølgelig 🙈

Tja, kanskje 75B.. 😅 ikke store og vekta kryper nedover.

AnonymBruker
Skrevet

Gikk inn på Change med samme ønske og fikk spørsmål om hvorfor jeg ikke ville ha spiler. De hørte på problemene og fant noen alternativer som faktisk var med spiler og de er fantastiske. Det som er bra med Change er at de har flere typer hovedfassonger, så du må bare finne din fasong. Etter det er det bare å velge under den fasongen. Spilene...de merker jeg ikke.

Anonymkode: 5c74c...73e

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Sorry, selvfølgelig 🙈

Tja, kanskje 75B.. 😅 ikke store og vekta kryper nedover.

Det første du bør gjøre er å få målt deg i en undertøysbutikk, slik at du får rett størrelse. Da sitter det BHen bedre. 

Jeg har små pupper (65E) og liker disse:

https://www.ellos.no/calvin-klein-underwear/myk-bh-wire-free-t-shirt-bra/2225189-02

Anonymkode: b6775...635

AnonymBruker
Skrevet

Jeg visste ikke hvor viktig spiler er før jeg prøvde bh uten. Jeg har ikke så store pupper,  75c/d, men uten spiler blir det mono-boob

Har ikke funnet noen spileløse som sitter stramt mellom puppene. 

Anonymkode: 964eb...b54

AnonymBruker
Skrevet

Takk for tips, får vel krype til korset og ta en måling hos change igjen 🙈

Skrevet

Jeg har flere spileløse fra MissMary og syns de sitter bra. De har en måleguide på nettsiden hvor du måler deg og taster inn målene og jeg fikk bh som passet bra med de målene.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har bralette fra Change. Veldig fornøyde med dem. Mono-boob er null problem = kunne ikke brydd meg mindre 🤭

Anonymkode: c999c...883

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker sloggi sine, ene brystet henger litt mere en det andre og på sloggi kan jeg lett stille inn skulderstropper fremme så det tyngste brystet løftes opp på nivå med det andre. 

Anonymkode: e0d67...a2d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Det første du bør gjøre er å få målt deg i en undertøysbutikk, slik at du får rett størrelse. Da sitter det BHen bedre. 

Jeg har små pupper (65E) og liker disse:

https://www.ellos.no/calvin-klein-underwear/myk-bh-wire-free-t-shirt-bra/2225189-02

Hm. Er det en bh? Eller en bikini top? Og trenger man bh hvis det er størrelsen?

Anonymkode: 93d63...19a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hm. Er det en bh? Eller en bikini top? Og trenger man bh hvis det er størrelsen?

Anonymkode: 93d63...19a

Mener du at alle damer med 70D og 75C også skal gå rundt uten BH? Antar du er mann som vil stirre på pupper. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har noen formpressete uten spiler fra Hunkemøller som jeg er veldig glad i. Bruker 80d-e. 

Anonymkode: 83eab...9df

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...