Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg slutter aldri å forundre meg over at folk flest ikke har et eget gjestehåndkle på badet/toalettet. Mulig de henger opp et rent et i nærheten av vasken før gjestene kommer, men det eller knaggen må være merket med "Gjester" hvis jeg skal bruke det. Ellers bruker jeg dopapir.

Synes dere det er greit at gjestene bare bruker et tilfeldig håndkle? Et av dem som dere allerede har brukt og kanskje fortsetter å bruke?

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skifter håndkleet ofte, minst 3 ganger i uken. 

Anonymkode: 86de4...d85

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Så lebge det henger ett håndkle der tenker jeg at det er beregnet for gjester - også. 

Det verste er når det ikke er intimuitivt hvilket håndkle man skal bruke, eller at det ikke er håndkle der i det hele tatt! Grøss! 

Anonymkode: c8e73...3d7

• Liker 17
  • Nyttig 5
Skrevet
sum skrev (3 minutter siden):

Jeg slutter aldri å forundre meg over at folk flest ikke har et eget gjestehåndkle på badet/toalettet. Mulig de henger opp et rent et i nærheten av vasken før gjestene kommer, men det eller knaggen må være merket med "Gjester" hvis jeg skal bruke det. Ellers bruker jeg dopapir.

Synes dere det er greit at gjestene bare bruker et tilfeldig håndkle? Et av dem som dere allerede har brukt og kanskje fortsetter å bruke?

Har ikke et eget håndkle til gjester, men har et eget håndkle til hender. Og det henger i nærheten av vasken 

• Liker 37
  • Nyttig 8
Skrevet

Jeg kan forstå problemet hvis det ikke henger et håndkle ved vasken. Sett at det er tre badehåndklær som henger ved dusjen på andre siden av rommet. Hvilket bruker man da? Men som regel har vel folk et håndkle til å tørke hender ved siden av vasken. Som alle tørker hendene på og som jeg håper byttes jevnlig!

• Liker 18
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Herregud så pølsefingre da. 

Så lenge! 
Intuitivt! 

… og jeg må legge til: våte tynne håndklær! 🥲 bytt når det er vått! 

• Liker 2
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg skifter håndkleet ofte, minst 3 ganger i uken. 

Skifter hver kveld! Vi er 5 i huset 🙂

Endret av Gratis
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Må håndkleet virkelig være merket med "Gjester" for at du skal bruke det? Det er sært. Man kan vel trygt gå ut ifra at hvis det henger et lite håndkle i nærheten av vasken, er det tiltenkt hender etter håndvask (og ikke andre ekle greier). Det har alle mine gjester skjønt helt av seg selv. 

Anonymkode: 1894a...e56

• Liker 20
  • Nyttig 6
Skrevet (endret)
sum skrev (14 minutter siden):

Har aldri tenkt over dette. Hvorfor skal gjester ha eget håndhåndkle? Jeg bytter jo håndhåndkle ofte, og hvertfall før besøk. Og så bytter jeg når gjestene har gått også.

Badehåndklær henger ikke ved vasken, er ikke mulig å ta feil her, hvis det er det du er redd for (at håndkleet er brukt i mitt underliv).

De som dusjer her får selvfølgelig eget badehåndkle til å tørke seg med.

Og dopapiret du tørker deg med er sauset inn i ekle rester fra toalettet, de færreste lukker dolokket før de trekker ned. Jeg synes det er ekstremt mye verre faktisk, for da er det forsket på at partikler fra toalettet sprer seg 2 meter i radius fra toalettet. Kommer du til lukket lokk hos noen så lukker du lokket før du trekker ned! Takk!

Endret av Blåttvann
  • Liker 12
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Aldri hatt gjestehåndkle og kommer ikke til å ha det heller. Det er henger håndhåndkle der, det skiller seg tydelig ut ved at det er mindre enn resten. Det skifter jeg ut hvis en gjest har brukt det.

Anonymkode: 3f1a8...7a8

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Greit å ha gjestehåndklær.  En gang tørket jeg hendene mine med "rumpehåndkledet" til bestefaren i huset da jeg var på besøk hos en venn.....

Vokst opp med å ha gjestehåndklede,så den "møbelerte" vanen har jeg dratt med senere i livet meg.

Anonymkode: 9eab2...9c7

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Herregud så pølsefingre da. 

Så lenge! 
Intuitivt! 

… og jeg må legge til: våte tynne håndklær! 🥲 bytt når det er vått! 

Ja de må byttes før den tid. 

Vi har hånkle til hendene, det henger ved vasken tydelig adskilt fra dusjhånkler. 

Anonymkode: b5515...fb3

• Liker 1
Skrevet

Det henger alltid kun ett håndkle ved vasken, som alltid er rent. Hvorfor skal gjester ha eget? Er du renere enn vertskapet ditt? Og hvorfor vurderer du det slik?

• Liker 15
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Greit å ha gjestehåndklær.  En gang tørket jeg hendene mine med "rumpehåndkledet" til bestefaren i huset da jeg var på besøk hos en venn.....

Vokst opp med å ha gjestehåndklede,så den "møbelerte" vanen har jeg dratt med senere i livet meg.

Anonymkode: 9eab2...9c7

Hvordan vet du at det var rumpe håndkle og ikke bare noe de sa for å få seg en god latter? 

Anonymkode: b5515...fb3

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
Gratis skrev (4 minutter siden):

Skifter hver kveld! Vi er 5 i huset 🙂

Vi er bare to :)

• Liker 2
Skrevet

Vi har et håndkle til ALLE  på gjestetoalett! Gjester er ikke kongelige som trenger elker fortjener  et ekstra rent håndkle😂 vedmindre  gjestene er så skitne at jeg hadde vært så frekk å bedt dem om å bruke gjestehåndkleet🤣

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Har aldri hatt eget håndkle merket med "gjester" og kommer heller aldri til å ha det. Har et lite håndkle hengende nær vasken som jeg bytter jevnlig, og evt. gjester som overnatter får instrukser om hvor de kan finne rene håndklær til dusj osv. Aldri hørt at noen har hatt problemer med det.

Anonymkode: 18afe...1f0

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...