sum Skrevet 24. mars #1 Skrevet 24. mars Jeg slutter aldri å forundre meg over at folk flest ikke har et eget gjestehåndkle på badet/toalettet. Mulig de henger opp et rent et i nærheten av vasken før gjestene kommer, men det eller knaggen må være merket med "Gjester" hvis jeg skal bruke det. Ellers bruker jeg dopapir. Synes dere det er greit at gjestene bare bruker et tilfeldig håndkle? Et av dem som dere allerede har brukt og kanskje fortsetter å bruke? 4
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 24. mars Populært innlegg #2 Skrevet 24. mars Har jeg aldri tenkt over. Har ingen problemer med at besøk bruker det håndkleet som henger der. Anonymkode: 02563...e84 45 5
Populært innlegg Blini Skrevet 24. mars Populært innlegg #3 Skrevet 24. mars sum skrev (Akkurat nå): Jeg slutter aldri å forundre meg over at folk flest ikke har et eget gjestehåndkle på badet/toalettet. Mulig de henger opp et rent et i nærheten av vasken før gjestene kommer, men det eller knaggen må være merket med "Gjester" hvis jeg skal bruke det. Ellers bruker jeg dopapir. Synes dere det er greit at gjestene bare bruker et tilfeldig håndkle? Et av dem som dere allerede har brukt og kanskje fortsetter å bruke? Skal det være ett håndkle til hver gjest også, eller? Siden du ikke kan tørke deg på et håndkle andre har brukt? 51 10
AnonymBruker Skrevet 24. mars #4 Skrevet 24. mars Jeg skifter håndkleet ofte, minst 3 ganger i uken. Anonymkode: 86de4...d85 4
AnonymBruker Skrevet 24. mars #5 Skrevet 24. mars Så lebge det henger ett håndkle der tenker jeg at det er beregnet for gjester - også. Det verste er når det ikke er intimuitivt hvilket håndkle man skal bruke, eller at det ikke er håndkle der i det hele tatt! Grøss! Anonymkode: c8e73...3d7 17 5
kjærring Skrevet 24. mars #6 Skrevet 24. mars sum skrev (3 minutter siden): Jeg slutter aldri å forundre meg over at folk flest ikke har et eget gjestehåndkle på badet/toalettet. Mulig de henger opp et rent et i nærheten av vasken før gjestene kommer, men det eller knaggen må være merket med "Gjester" hvis jeg skal bruke det. Ellers bruker jeg dopapir. Synes dere det er greit at gjestene bare bruker et tilfeldig håndkle? Et av dem som dere allerede har brukt og kanskje fortsetter å bruke? Har ikke et eget håndkle til gjester, men har et eget håndkle til hender. Og det henger i nærheten av vasken 37 8
Populært innlegg zondaar Skrevet 24. mars Populært innlegg #7 Skrevet 24. mars Altså… dette er et nivå av tørkerutiner jeg rett og slett ikke kan relatere til. Jeg kommer seriøst aldri til å ha en knagg der det står «Gjester» på. Fy faen så tacky. Det er badet mitt, ikke et trestjerners pensjonat i Syden. For min del: Hvis du er gjest hos meg, så får du et rent håndkle. Ferdig. Jeg forventer ikke at folk skal stå og analysere fiberretningen på tekstilet for å avgjøre om det er «trygt» å tørke hendene. Det er et håndkle, ikke en blodprøve. Og hvis alternativet ditt er dopapir fordi knaggen ikke er merket med «Gjester»… da tror jeg faktisk problemet ligger et helt annet sted enn hos vertskapet. Folk må gjerne ha sine egne ritualer hjemme, men å kreve hotellstandard hos andre er litt som å insistere på dresskode når du er invitert på taco. Det blir bare rart. 54 27
ingenhjemme Skrevet 24. mars #8 Skrevet 24. mars Jeg kan forstå problemet hvis det ikke henger et håndkle ved vasken. Sett at det er tre badehåndklær som henger ved dusjen på andre siden av rommet. Hvilket bruker man da? Men som regel har vel folk et håndkle til å tørke hender ved siden av vasken. Som alle tørker hendene på og som jeg håper byttes jevnlig! 18 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars #9 Skrevet 24. mars Herregud så pølsefingre da. Så lenge! Intuitivt! … og jeg må legge til: våte tynne håndklær! 🥲 bytt når det er vått! Anonymkode: c8e73...3d7 2
Gratis Skrevet 24. mars #10 Skrevet 24. mars (endret) AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg skifter håndkleet ofte, minst 3 ganger i uken. Anonymkode: 86de4...d85 Skifter hver kveld! Vi er 5 i huset 🙂 Endret 24. mars av Gratis 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars #11 Skrevet 24. mars Må håndkleet virkelig være merket med "Gjester" for at du skal bruke det? Det er sært. Man kan vel trygt gå ut ifra at hvis det henger et lite håndkle i nærheten av vasken, er det tiltenkt hender etter håndvask (og ikke andre ekle greier). Det har alle mine gjester skjønt helt av seg selv. Anonymkode: 1894a...e56 20 6
Blåttvann Skrevet 24. mars #12 Skrevet 24. mars (endret) sum skrev (14 minutter siden): Jeg slutter aldri å forundre meg over at folk flest ikke har et eget gjestehåndkle på badet/toalettet. Mulig de henger opp et rent et i nærheten av vasken før gjestene kommer, men det eller knaggen må være merket med "Gjester" hvis jeg skal bruke det. Ellers bruker jeg dopapir. Synes dere det er greit at gjestene bare bruker et tilfeldig håndkle? Et av dem som dere allerede har brukt og kanskje fortsetter å bruke? Har aldri tenkt over dette. Hvorfor skal gjester ha eget håndhåndkle? Jeg bytter jo håndhåndkle ofte, og hvertfall før besøk. Og så bytter jeg når gjestene har gått også. Badehåndklær henger ikke ved vasken, er ikke mulig å ta feil her, hvis det er det du er redd for (at håndkleet er brukt i mitt underliv). De som dusjer her får selvfølgelig eget badehåndkle til å tørke seg med. Og dopapiret du tørker deg med er sauset inn i ekle rester fra toalettet, de færreste lukker dolokket før de trekker ned. Jeg synes det er ekstremt mye verre faktisk, for da er det forsket på at partikler fra toalettet sprer seg 2 meter i radius fra toalettet. Kommer du til lukket lokk hos noen så lukker du lokket før du trekker ned! Takk! Endret 24. mars av Blåttvann 12 5
AnonymBruker Skrevet 24. mars #13 Skrevet 24. mars Aldri hatt gjestehåndkle og kommer ikke til å ha det heller. Det er henger håndhåndkle der, det skiller seg tydelig ut ved at det er mindre enn resten. Det skifter jeg ut hvis en gjest har brukt det. Anonymkode: 3f1a8...7a8 5 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars #14 Skrevet 24. mars Greit å ha gjestehåndklær. En gang tørket jeg hendene mine med "rumpehåndkledet" til bestefaren i huset da jeg var på besøk hos en venn..... Vokst opp med å ha gjestehåndklede,så den "møbelerte" vanen har jeg dratt med senere i livet meg. Anonymkode: 9eab2...9c7 3
AnonymBruker Skrevet 24. mars #15 Skrevet 24. mars AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Herregud så pølsefingre da. Så lenge! Intuitivt! … og jeg må legge til: våte tynne håndklær! 🥲 bytt når det er vått! Anonymkode: c8e73...3d7 Ja de må byttes før den tid. Vi har hånkle til hendene, det henger ved vasken tydelig adskilt fra dusjhånkler. Anonymkode: b5515...fb3 1
Rotemor Skrevet 24. mars #16 Skrevet 24. mars Det henger alltid kun ett håndkle ved vasken, som alltid er rent. Hvorfor skal gjester ha eget? Er du renere enn vertskapet ditt? Og hvorfor vurderer du det slik? 15 2
AnonymBruker Skrevet 24. mars #17 Skrevet 24. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Greit å ha gjestehåndklær. En gang tørket jeg hendene mine med "rumpehåndkledet" til bestefaren i huset da jeg var på besøk hos en venn..... Vokst opp med å ha gjestehåndklede,så den "møbelerte" vanen har jeg dratt med senere i livet meg. Anonymkode: 9eab2...9c7 Hvordan vet du at det var rumpe håndkle og ikke bare noe de sa for å få seg en god latter? Anonymkode: b5515...fb3 5
AnonymBruker Skrevet 24. mars #18 Skrevet 24. mars Gratis skrev (4 minutter siden): Skifter hver kveld! Vi er 5 i huset 🙂 Vi er bare to Anonymkode: 86de4...d85 2
Selis Skrevet 24. mars #19 Skrevet 24. mars Vi har et håndkle til ALLE på gjestetoalett! Gjester er ikke kongelige som trenger elker fortjener et ekstra rent håndkle😂 vedmindre gjestene er så skitne at jeg hadde vært så frekk å bedt dem om å bruke gjestehåndkleet🤣 7
AnonymBruker Skrevet 24. mars #20 Skrevet 24. mars Har aldri hatt eget håndkle merket med "gjester" og kommer heller aldri til å ha det. Har et lite håndkle hengende nær vasken som jeg bytter jevnlig, og evt. gjester som overnatter får instrukser om hvor de kan finne rene håndklær til dusj osv. Aldri hørt at noen har hatt problemer med det. Anonymkode: 18afe...1f0 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå