AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 12:33 #1 Skrevet tirsdag kl. 12:33 Når du står: - Drar du den ut av gylfen på buksa og tisser stående rett opp og ned? - Åpner du buksa og lar den henge over trusekanten? Eller ut gjennom gylfen på trusa, men med åpen bukse? Hvordan opplever du å tisse? Søler du på buksa eller på hendene? Faller strålen rett ned ved føttene eller langt frem? Har du hard stråle? Har du vinkel på strålen slik at strålen ikke står rett ut av penis, men nedover, eller oppover? Når du sitter: - Om sitter rett opp og ned og lar det står til, tisser du ned i do? Eller treffer du kanten/ringen? Eller over ringen og ut på gulvet? - Må du bøye den ned for å treffe ned i skåla? - Må du bøye overkroppen frem, og så bøye den ned for å treffe skåla? Veldig fint om du også kan skrive noe on penis, er den kort, lang, grower/shower? Jeg forstår at dette er et rart spørsmål, men jeg sliter med å tisse pga størrelse og form, og har vært hos urolog for en vurdering. Han sier at jeg er helt normal anatomisk, og at jeg er som «alle andre» Problemet mitt er at penis er kort, så om jeg står å tisser så søler jeg både på hendene og buksa. Jeg velger derfor å avstå fra å stå å tisse Når jeg sitter å tisser så må jeg bøye kroppen frem, og så bøye penis ned for å ikke treffe ringen / gulvet! Jeg føler denne situasjonen er unormal. Jeg kan ikke forstå at dette er «helt normalt» og at mange menn har det slik? Jeg blir glad for seriøse svar da dette er mentalt krevende for meg. Jeg føler meg unormal, mens urolog mener dette er «helt vanlig» - Hvem har rett? Anonymkode: c50c4...e2b
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 13:01 #2 Skrevet tirsdag kl. 13:01 Jeg kan svare på vegne av min mann, ut fra det jeg vet. Han sitter. Det er en grower og han må holde/bøye for at det ikke skal bli noe gris. Anonymkode: b8b4c...c6e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå