AnonymBruker Skrevet 24. mars #1 Skrevet 24. mars Jeg skal til London og har lyst til å dra på en fotballkamp (Premier League). Jeg har jo bestilt både fly og hotell, så trenger bare billettene, ikke en hel reise. Er det noen som vet hvor man kan få kjøpt billetter? Virker som om norske forhandlere bare selger ferdige pakker med reise/opphold etc. Anonymkode: 34f7e...527
AnonymBruker Skrevet 24. mars #2 Skrevet 24. mars Du sjekker hjemmesiden til laget du ønsker å se. Der finner du billetter. Anonymkode: a30a0...0bf 2
AnonymBruker Skrevet 24. mars #3 Skrevet 24. mars AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Du sjekker hjemmesiden til laget du ønsker å se. Der finner du billetter. Anonymkode: a30a0...0bf Har gjort det. Ingen ledige billetter på hjemmesiden, kun for Gold Membership. Anonymkode: 34f7e...527
AnonymBruker Skrevet 24. mars #4 Skrevet 24. mars En gang dro jeg bare på stadion og kjøpte billett mens jeg besøkte en venn i Chelsea. En annen gang har jeg leid årskort eller kjent noen med årskort som jeg har fått låne. Anonymkode: 74ab0...2c1
AnonymBruker Skrevet 24. mars #5 Skrevet 24. mars Vi bestilte billetter via Olka til en Manchester kamp. Kun billetter, ikke noe annent. Sjekk via dem kanskje Anonymkode: 5ada9...979
AnonymBruker Skrevet 24. mars #6 Skrevet 24. mars Takk for tips! Ha, tenkte kanskje det kunne være en mulighet å dra til stadion samme dag…Litt usikkert kanskje, men miligens verdt et forsøk. Anonymkode: 34f7e...527
Gjest test1e Skrevet 24. mars #7 Skrevet 24. mars Eventuelt lavere divisjoner 1. eller 2. divisjon kan bli bra trøkk der. Mange klubber som holder til i London-område
AnonymBruker Skrevet 26. mars #8 Skrevet 26. mars Jeg har gjort det samme, men har funnet facebooksiden til den norske supporterklubben. Der er det mange med sesongkort som ikke kan dra på alle kampene, og det er kjøp og salg av billetter. Anonymkode: 3014b...d1f
AnonymBruker Skrevet 26. mars #9 Skrevet 26. mars Trenger ikke se premier league for å oppleve god gammeldags fotballstemning i England. Faktisk har mange av premier league klubbene mistet sjela si. Hvor arbeiderklassen, de som før laget ekte god stemning på kamp, ikke lenger har råd til dyre billetter og sesongkort. Nå er det mange på kampene som ikke har noe ekte forhold til de som spiller der. I London? Vil anbefale Millwalls hjemmebane The Den, Loftus Road (Queens park rangers) eller The Valley (Charlton). Vært på alle og der var det bedre stemning enn på Tottenham Hotspur stadium (60000 tilskuere) og Old Trafford (75000 tilskuere). På mange av kampene på Championship nivå, altså nest høyeste liga i England, så er det samme stemning som det var på 80- og 90-tallet. Anonymkode: a9f69...672 2
AnonymBruker Skrevet 28. mars #10 Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (På 26.3.2026 den 15.39): Trenger ikke se premier league for å oppleve god gammeldags fotballstemning i England. Faktisk har mange av premier league klubbene mistet sjela si. Hvor arbeiderklassen, de som før laget ekte god stemning på kamp, ikke lenger har råd til dyre billetter og sesongkort. Nå er det mange på kampene som ikke har noe ekte forhold til de som spiller der. I London? Vil anbefale Millwalls hjemmebane The Den, Loftus Road (Queens park rangers) eller The Valley (Charlton). Vært på alle og der var det bedre stemning enn på Tottenham Hotspur stadium (60000 tilskuere) og Old Trafford (75000 tilskuere). På mange av kampene på Championship nivå, altså nest høyeste liga i England, så er det samme stemning som det var på 80- og 90-tallet. Anonymkode: a9f69...672 Takk for tips. Det hadde absolutt vært aktuelt med kamper i lavere divisjoner, men det er bare en enkelt dag det er aktuelt å dra, og da spilles setningen andre kamper enn denne ene som vi ønsker oss billett til. Godt tips lenger oppe her om å finne fb-siden til den norske supporterklubben! Anonymkode: 34f7e...527
AnonymBruker Skrevet 29. mars #11 Skrevet 29. mars Har du sjekket Ticketmaster, der har jeg kjøpt billetter et par ganger ⚽😊 Anonymkode: 2f2d3...4fe
AnonymBruker Skrevet 30. mars #12 Skrevet 30. mars AnonymBruker skrev (På 24.3.2026 den 17.20): Takk for tips! Ha, tenkte kanskje det kunne være en mulighet å dra til stadion samme dag…Litt usikkert kanskje, men miligens verdt et forsøk. Anonymkode: 34f7e...527 Å dra til stadion samme dag funker ikke i PL. Lavere divisjoner så kan det gå. Anonymkode: 2ecd7...073 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars #13 Skrevet 31. mars De mest populære klubbene er utsolgt på egne hjemmesider for lenge siden. I tillegg må man melde seg inn som medlem på et eller annet nivå for å få kjøpt billetter. Prøv reiseshop.no Som regel er det kun oppgraderte billetter å få kjøpt gjennom slike forhandlere. Anonymkode: a83bc...654
AnonymBruker Skrevet 31. mars #14 Skrevet 31. mars Det selges hele tiden på div norske facebookgrupper til mitt lag, i alle fall. Fram til kort tid før kampene. Anonymkode: 3014b...d1f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå