Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Valgte unsubscribe på denne kanalen som følge av denne videoen med dette grå og triste inntrykket. Man får sikkert mange visninger ved å gjøre dette, men jeg tenker at det er greiest å ikke følge slike, selv om jeg bare er en dråpe i havet. Tenk om flere gjorde som meg og at innholdsskaperne etter hvert skjønte at dette er en svært dårlig idé.

Var overhodet ikke noen dårlige nyheter i videoen, og han kommenterte til og med dette latterlige grepet, så han vet jo innerst inne hvor dust det er. Jeg visste naturligvis at det neppe er noen dårlige nyheter, men det vet man aldri med sikkerhet før man har sett. Så får jeg evt unsubscribe.

Screenshot_20260324-101256.Opera.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

OK. Det er overskyet og kjølig i Oslo sentrum. Ufyselig vind også. 

• Liker 4
Skrevet

Er dette et dagbokinnlegg eller? 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Men så lenge du ikke skriver til vedkommende om hvorfor du unsubscribe, så vil han jo ikke vite at uttrykket i videoen var grunnen.

Anonymkode: 6b808...6a2

AnonymBruker
Skrevet

De gjør jo clickbait fordi det er flere som faller for det enn som unsubscriber pga det. Så lenge det faktisk lønner seg for dem, vil det fortsette. Bare å se avisene og andre såkalte seriøse nettsteder, de driver fortsatt med det fordi det faktisk generer klikk. 

Anonymkode: 8aee4...704

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

De gjør jo clickbait fordi det er flere som faller for det enn som unsubscriber pga det. Så lenge det faktisk lønner seg for dem, vil det fortsette. Bare å se avisene og andre såkalte seriøse nettsteder, de driver fortsatt med det fordi det faktisk generer klikk. 

Jeg vet. Jeg gjør min jobb i hvert fall.

• Liker 1
Skrevet

Men så lenge du ikke skriver til vedkommende om hvorfor du unsubscribe, så vil han jo ikke vite at uttrykket i videoen var grunnen.

Meningsløst å gi beskjed om det, la oss si at det er snakk om meg og én til.

AnonymBruker
Skrevet
Runnah skrev (6 minutter siden):

Jeg vet. Jeg gjør min jobb i hvert fall.

Jeg og. Kjenner igjen en clickbait når jeg ser en. 

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan er dette bildet et clickbait? Det er jo ikke engang tekst til. 

Anonymkode: c4f10...610

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvordan er dette bildet et clickbait? Det er jo ikke engang tekst til. 

Anonymkode: c4f10...610

Du må jo lese? Det står «IT’S TIME FOR SOMETHING NEW» under.

Anonymkode: 43b65...d4d

AnonymBruker
Skrevet
Runnah skrev (13 minutter siden):

Meningsløst å gi beskjed om det, la oss si at det er snakk om meg og én til.

Men du skrev jo:

"Tenk om flere gjorde som meg og at innholdsskaperne etter hvert skjønte at dette er en svært dårlig idé."

Så hvordan skal innholdsskapere skjønne at det er en dårlig ide hvis de som unsubscribe ikke sier fra om hvorfor?

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Kratos skrev (1 time siden):

OK. Det er overskyet og kjølig i Oslo sentrum. Ufyselig vind også. 

Egentlig fortjener denne kommentaren en egen tråd, for dette har gitt meg altfor mange flau-by-proxy opplevelser de siste årene. 

Beklager å måtte si det, men disse "jeg skriver noe heeeelt urelatert og trivielt som at jeg spiste kjøttkaker til middag i dag for å demonstrere min manglende interesse"-kommentarene har det gått inflasjon i alle sosiale medier. Og det er like pinlig hver gang. 

Slutt med det. Det er verken originalt eller morsomt. Kanskje med unntak av den første gangen dette ble introdusert i 2017.

Anonymkode: 8f4a1...911

• Liker 2
Skrevet

Egentlig fortjener denne kommentaren en egen tråd, for dette har gitt meg altfor mange flau-by-proxy opplevelser de siste årene. 

Beklager å måtte si det, men disse "jeg skriver noe heeeelt urelatert og trivielt som at jeg spiste kjøttkaker til middag i dag for å demonstrere min manglende interesse"-kommentarene har det gått inflasjon i alle sosiale medier. Og det er like pinlig hver gang. 

Slutt med det. Det er verken originalt eller morsomt. Kanskje med unntak av den første gangen dette ble introdusert i 2017.

Anonymkode: 8f4a1...911

Kommentaren er et retorisk grep for å poengtere hvor intetsigende HI er.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Kratos skrev (18 timer siden):

Kommentaren er et retorisk grep for å poengtere hvor intetsigende HI er.

Det er jo ikke intetsigende. Bedre å spørre, i en ydmyk tone, om du ikke er kompetent til å skjønne enkel tekst.

Skrevet
Runnah skrev (5 minutter siden):

Det er jo ikke intetsigende. Bedre å spørre, i en ydmyk tone, om du ikke er kompetent til å skjønne enkel tekst.

HI er absolutt intetsigende. Det er like interessant som været i Oslo sentrum i går.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Enda bedre, ignorer fullstendig! 

Anonymkode: 5b1bd...58d

Skrevet
Kratos skrev (4 timer siden):

HI er absolutt intetsigende. Det er like interessant som været i Oslo sentrum i går.

Virker ikke som at du vet hva intetsigende betyr engang, pass på å bare bruke formuleringer som du behersker.

Skrevet
Runnah skrev (Akkurat nå):

Virker ikke som at du vet hva intetsigende betyr engang, pass på å bare bruke formuleringer som du behersker.

Intetsigende beskriver noe som er betydningsløst, innholdsløst eller uinteressant, og som ikke gir mening eller uttrykker noe særlig. Det brukes ofte synonymt med banalt, tomt, grått, trivialt eller overfladisk. Begrepet indikerer mangel på innhold, karakter eller uttrykk.

• Liker 1
Skrevet
Kratos skrev (8 timer siden):

Intetsigende beskriver noe som er betydningsløst, innholdsløst eller uinteressant, og som ikke gir mening eller uttrykker noe særlig. Det brukes ofte synonymt med banalt, tomt, grått, trivialt eller overfladisk. Begrepet indikerer mangel på innhold, karakter eller uttrykk.

Altså feilbruk.

Skrevet

Selveste Ben Foster jo! Gammel keeper på Manchester United.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...