Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har KG gitt dere bedre eller verre kvinnesyn i dating-sammenheng?

Anonymkode: 115f6...6cc

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ganske nøytralt. Gjør ikke store generaliseringer om det motsatte kjønn basert på nettforum. 

Anonymkode: 46624...fce

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Usikker. Men har ikke så godt inntrykk av mange her. Ville aldri datet noen som tydeligvis er ute etter å trykke noen ned,f eks. Noen er nok litt vel høte på egenverdi også. Vi er faktisk bare normale folk.

Anonymkode: 8f7e2...9f9

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Noen har tydelig bagasje etter tidligere forhold, bruker KG til å ventilere alt som er galt med menn generelt fordi eksen dems var en dust. Mens gjennomsnittet her inne er som forventet egentlig.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Verre. 98% framstår som dobbeltmoralistisk her på KG, forsøker å tenke at det nok bare er damene her som er skrudde, men det påvirker. 

Anonymkode: 1d006...d8c

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Mitt syn på kvinner er uforandret, men mitt syn på dating er ødelagt. 

Anonymkode: 39710...e44

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Verre. 98% framstår som dobbeltmoralistisk her på KG, forsøker å tenke at det nok bare er damene her som er skrudde, men det påvirker. 

Anonymkode: 1d006...d8c

Hvorfor la deg påvirke av mennesker som ganske åpenbart er ute etter å provosere deg? Det er her de får utløp. Ellers i livet får de ikke gjort mye ut av seg, så de leter etter noen å irritere og plage her inne. Ikke bit på.

Anonymkode: e6df9...870

Skrevet (endret)

Jeg har alltid hatt et bra kvinnesyn/menneskesyn, noe som KG aldri kan endre!
Det er fullt mulig å være glad i et spekter av kvinner uten å være enig om alt, vi har nok forumsider/sosiale medier der alle sitter i den samme bobla og stryker hverandre medhårs.

Jeg tenker det er bra å ha en arena der vi kan være uenig.
Vi tåler det 🙂

Må legge til at jeg ikke dater i dag, men hva som blir sagt her inne ville aldri påvirket meg i en dating situasjon.

Endret av Gratis
  • Liker 1
Skrevet

Kvinnesynet mitt generelt er uendret, men synet mitt når det gjelder kvinnene på KG er stort sett negativt. Mye åpenbart mannehat, rettferdiggjøring av utroskap osv. som kommer fra brukere her inne.

Skrevet

Er jo stor variasjon i tanker og hvordan innlegg fremlegges og besvares, men det er jo også slik i den ekte verden også. På en side vises det jo til damer (og menn) som tenker ganske likt og som setter pris på ulike ytringer, men på en annen side er det damer (og menn) som bekrefter at en egentlig ikke skal få lov til å ytre seg.

Skrevet

Verken bedre eller verre. Eneste er at jeg hadde et inntrykk før jeg brukte KG, at menn la mer vekt på utsenede enn kvinner når det kom til dating. Nå er jeg av inntrykket av at det er like viktig for menn som for kvinner. Det er vell det eneste.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.3.2026 den 12.24):

Mitt syn på kvinner er uforandret, men mitt syn på dating er ødelagt. 

Anonymkode: 39710...e44

Dating er et amerikansk konsept som er bare tull. Hvorfor må vi importere alt mulig amerikansk dritt? Før i tiden traff folk hverandre og ble sammen. Easy peasy. Forholdene holdt i mange år. Nå skal man "date" - først gå på kafe eller annet offentlig sted, gjerne med flere damer samme uka, så skal man vente litt før man blir "eksklusive". "Eksklusive" betyr fortsatt ikke et forhold, bare at man ikke knuller andre. Svært mange menn har forpliktelsesangst og synes ordet "kjæreste" er som døden. Så man bruker lang tid til å definere seg som det, så enda lenger tid før man eventuelt flytter sammen (hvis man ikke blir den populære formen "særboere"). 

Det er ikke kvinner som har ødelagt "dating". Dating som konsept burde ikke ha eksistert. Den er kunstig, krampaktig og ganske så lite effektiv. Stopp import av alt amerikansk.

Anonymkode: afbae...d9f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.3.2026 den 12.26):

Hvorfor la deg påvirke av mennesker som ganske åpenbart er ute etter å provosere deg? Det er her de får utløp. Ellers i livet får de ikke gjort mye ut av seg, så de leter etter noen å irritere og plage her inne. Ikke bit på.

Anonymkode: e6df9...870

Det fascinerer meg også når folk synes 98 prosent av brukere er fæle, men fortsetter å henge på forumet og utsette seg for disse brukere jevnlig. Masochisme heter det vel. 

Anonymkode: afbae...d9f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...