AnonymBruker Skrevet mandag kl. 19:17 #1 Skrevet mandag kl. 19:17 Hei! Jeg har gjort mange feil i livet mitt. De fleste angrer jeg selvfølgelig på, men det nok ikke noe jeg kan gjøre noe med nå. Jeg er en nysgjerrig person, som lurer på; hva du angrer mest på (og hvorfor), eller hva er den største feil du har gjort i livet ditt? hilsen nysgjerrig person Anonymkode: 90190...890
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 19:23 #2 Skrevet mandag kl. 19:23 At jeg ikke tok mere utdanning at jeg gjorde det slutt med en bra mann jeg var sammen med . Og mange andre små saker. Anonymkode: a49af...495
Mufasa90 Skrevet mandag kl. 19:25 #3 Skrevet mandag kl. 19:25 Begge disse er vel de samme? 😅 Jeg angrer mest på at jeg ikke turte mer da jeg var yngre. Den største feilen jeg har gjort er å ikke følge mer på de økonomiske delene av livet mitt. 1 1 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 19:31 #4 Skrevet mandag kl. 19:31 Mufasa90 skrev (5 minutter siden): Begge disse er vel de samme? 😅 Jeg angrer mest på at jeg ikke turte mer da jeg var yngre. Den største feilen jeg har gjort er å ikke følge mer på de økonomiske delene av livet mitt. Skjønner, tusen takk for at du deler Anonymkode: 90190...890
Fyrverkeri Skrevet mandag kl. 19:34 #5 Skrevet mandag kl. 19:34 Jobbet mye når barna var små. Burde tatt det med ro og prioritert dem. 2
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 19:36 #6 Skrevet mandag kl. 19:36 At jeg valgte feil mann. At jeg rota til økonomien. (Mye pga av han) At jeg er så feig at jeg fremdeles er med denne mannen. Anonymkode: f8a9e...ec4 4 2
Snok1 Skrevet mandag kl. 19:37 #7 Skrevet mandag kl. 19:37 Jeg var altfor flink og pliktoppfyllende fram til jeg var ca 25. Jeg skulle vært mer ego og forsynt meg mer av livet, gjort tabber og lært av dem mens jeg ennå var ung. 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 19:37 #8 Skrevet mandag kl. 19:37 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Hei! Jeg har gjort mange feil i livet mitt. De fleste angrer jeg selvfølgelig på, men det nok ikke noe jeg kan gjøre noe med nå. Jeg er en nysgjerrig person, som lurer på; hva du angrer mest på (og hvorfor), eller hva er den største feil du har gjort i livet ditt? hilsen nysgjerrig person Anonymkode: 90190...890 Flere ekser. Spesielt den jeg fikk barn med. At jeg ikke tok utdannelse da jeg var ung og hadde muligheter. At jeg ikke stolte på magefølelsen om han jeg ble sammen med, mange år tidligere. Anonymkode: 40f61...598 1
Fillerist Skrevet mandag kl. 19:38 #9 Skrevet mandag kl. 19:38 At jeg ikke var mer bevisst på hvordan traumene fra barndommen min, påvirket meg i voksenlivet da jeg startet å date. Jeg tror jeg kunne unngått et veldig destruktivt forhold hvis jeg var mer bevisst. Likevel, jeg lærte masse om meg selv i forholdet jeg var i, og selv om det var destruktivt hadde vi også mange fine øyeblikk preget av kjærlighet og humor. 1
Sinsiew Skrevet mandag kl. 19:42 #10 Skrevet mandag kl. 19:42 At jeg ikke klarte å kutte kontakt med pappa før. At jeg ikke bare om hjelp til å takle traumer før. At jeg kom sent igang med studier. 1 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 19:44 #11 Skrevet mandag kl. 19:44 At jeg ikke anmeldte en ukjent som forfulgte meg om natten. (Fikk bilnr) (Foreldet) Anonymkode: 3c889...637
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 19:46 #12 Skrevet mandag kl. 19:46 Fyrverkeri skrev (50 minutter siden): Jobbet mye når barna var små. Burde tatt det med ro og prioritert dem. Tiden er fortsatt der til å bruke mer tid med dem, selvom de kanskje har blitt voksne nå 👍 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): At jeg valgte feil mann. At jeg rota til økonomien. (Mye pga av han) At jeg er så feig at jeg fremdeles er med denne mannen. Anonymkode: f8a9e...ec4 Gjør noe med det nå, før det blir for sent. Jeg har troa på deg ❤️❤️ Anonymkode: 90190...890 2
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 19:47 #13 Skrevet mandag kl. 19:47 Jeg angrer så på at jeg ikke var mer hyggelig mot søskenet mitt. Jeg var flau over å være det større søskenet. Jeg spyttet på søskenet mitt på skolen en gang, og trodde jeg var kul.. Har aldri tilgitt meg selv for det. Har unnskyldt mange ganger, men føler ikke noen antall unnskyldninger kan rette opp i det.. Anonymkode: 9a9ad...7b5 3
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 19:52 #14 Skrevet mandag kl. 19:52 At jeg ikke leverte de rette lottotallene istedenfor å slave ivei i 40 år pluss. Anonymkode: ccda4...204
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 19:54 #15 Skrevet mandag kl. 19:54 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): At jeg ikke leverte de rette lottotallene istedenfor å slave ivei i 40 år pluss. Anonymkode: ccda4...204 Sant nok. Plan B får være å vinne i Lotto etter 40 år i arbeidslivet da;) Anonymkode: 90190...890
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 19:55 #16 Skrevet mandag kl. 19:55 Jeg angrer på at jeg ikke tok tak i psykise utfordringer. Beskyttet i stedet for meg selv ved å være en arrogant bezzewizzer som ingen ville være i nærheten av. Gjorde det bevisst for at ingen skulle se hvordan jeg egentlig hadde det. Gjorde ting bare verre for meg selv. Anonymkode: 3932d...1bd 2 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 19:55 #17 Skrevet mandag kl. 19:55 Økonomiske feil. Anonymkode: c63a2...a92 2
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 19:56 #18 Skrevet mandag kl. 19:56 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg angrer på at jeg ikke tok tak i psykise utfordringer. Beskyttet i stedet for meg selv ved å være en arrogant bezzewizzer som ingen ville være i nærheten av. Gjorde det bevisst for at ingen skulle se hvordan jeg egentlig hadde det. Gjorde ting bare verre for meg selv. Anonymkode: 3932d...1bd Så trist å lese:( Åssen går det med deg nå da? Anonymkode: 90190...890 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 20:02 #19 Skrevet mandag kl. 20:02 At jeg ikke tok mer utdannelse, fikk barn som 18-åring. Og vi hadde 4 barn før jeg var 25. Angrer ikke på barna eller mannen, vi er sammen på 25året. Har god økonomi, grunnet hans jobb. Kunne nok tatt høyere utdannelse no, men vet ikke om jeg hadde klart å fulgt med som 42åring 😊 Anonymkode: 2e4db...006 1
Rhodiola Skrevet mandag kl. 20:12 #20 Skrevet mandag kl. 20:12 Tråden er ryddet for brudd på regelen om å utgi seg for å være flere personer i en tråd. Rhodiola, admin.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå