Mamma31 Skrevet 23. mars #1 Skrevet 23. mars Hei, Min 15 åringers brukt en Michael kors veske nå i 2 år, men klager på at vesken er så tung og gnager i skuldrene. Vi ser etter ente vesker (sekk er uaktuelt…?!), og lurer på om noe har noen gode tips? takk. 🙏
AnonymBruker Skrevet 23. mars #2 Skrevet 23. mars Hvis det skal være komfortabelt så er nok sekk det eneste gode alternativet? Her bruker ungdommene DB. Anonymkode: ebb5a...a72 4 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars #3 Skrevet 23. mars Eneste som ikke gnager er jo en sekk, så da må hun jo velge. Se kul ut, eller slippe å ha vondt i skulder og rygg. Anonymkode: f8b1a...bdf 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars #4 Skrevet 23. mars Hvis du ikke klarer å overbevise henne at sekk er best, bør du forsøke å få henne over på crossbody bag og ikke bare tynne stropper som det nesten ikke er mulig å få over skuldra. Anonymkode: 783af...6d0 2 2
AnonymBruker Skrevet 23. mars #5 Skrevet 23. mars Her bruker alle ungdommene vesker eller bagger. Ingen som bruker sekk. Min datter (16 år) bruker en gammel, retro, SAS-bag som hun har arvet etter sin morfar Anonymkode: 2d278...417
AnonymBruker Skrevet 23. mars #6 Skrevet 23. mars Min 16 åringeri vg1 bruker kun sekk (Db fra 7. trinn som er i perfekt stand fortsatt) de dagene hun må ha både treningstøy til skolen og til etter skolen, ellers bruker hun diverse vesker, ingen merkevesker. (Har brune, svarte og blå) og bytter etter hvor viktig det er å få lukket den pga regn. Hadde hun ikke hatt så kort vei til toget hadde hun nok ikke brukt veske. Anonymkode: ed0ba...b1f 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars #8 Skrevet 24. mars AnonymBruker skrev (6 timer siden): hvorfor er sekk uaktuelt? Anonymkode: 64a14...501 Det er ofte uaktuelt for andre går med veske, har gått helt ned til barneskolen til og med ser jeg. Det er visstnok finere med veske og må jo gjøre som alle andre. Anonymkode: ed0ba...b1f
AnonymBruker Skrevet 24. mars #9 Skrevet 24. mars Min bruker Marc Jacobs The Tote Bag. Har to str, Medium og Large som tilpasses hva som trengs den dagen. Men skulle jeg gått for kun en i gave hadde det blitt Large. Anonymkode: 3dcf8...4ec 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars #10 Skrevet 24. mars DAY ET ser jeg noen med, de er billige 😃. Anonymkode: d0ae6...55d 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars #11 Skrevet 24. mars Min har en LV Noé om hun bruker veske. Går mest med DB. Anonymkode: b4d64...81f
AnonymBruker Skrevet 24. mars #12 Skrevet 24. mars Hva med denne gode, gammeldagse ranselen? Kanskje man kan grave frem den fra loft eller kjeller og bli tidenes hipster? https://digitaltmuseum.no/021029818456/ransel/media?slide=0 Jeg tror forresten "ransel" er et ord på vei ut fra norsk vokabular. Anonymkode: f6833...6d0
AnonymBruker Skrevet 24. mars #13 Skrevet 24. mars AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hva med denne gode, gammeldagse ranselen? Kanskje man kan grave frem den fra loft eller kjeller og bli tidenes hipster? https://digitaltmuseum.no/021029818456/ransel/media?slide=0 Jeg tror forresten "ransel" er et ord på vei ut fra norsk vokabular. Anonymkode: f6833...6d0 Morsomt å se, den hadde jeg de første årene på barneskolen. Anonymkode: 3dcf8...4ec
AnonymBruker Skrevet 24. mars #14 Skrevet 24. mars Så glad for at mine bruker sekk. Datteren min går på privat videregående, hvor man må ha 5 i snitt for å komme inn. Og der bruker alle sekk. Anonymkode: 4ddd8...4ef
AnonymBruker Skrevet 24. mars #15 Skrevet 24. mars AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Så glad for at mine bruker sekk. Datteren min går på privat videregående, hvor man må ha 5 i snitt for å komme inn. Og der bruker alle sekk. Anonymkode: 4ddd8...4ef Hva har karakterer med saken å gjøre? Min går på en offentlig vgs hvor snittet er over 5, men hvilken relevans har det for om hun bruker veske innimellom? Anonymkode: b4d64...81f 1 2
AnonymBruker Skrevet 24. mars #16 Skrevet 24. mars AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Så glad for at mine bruker sekk. Datteren min går på privat videregående, hvor man må ha 5 i snitt for å komme inn. Og der bruker alle sekk. Anonymkode: 4ddd8...4ef Sekk vs veske handler mye om hvor mye bøker du trenger å frakte med deg frem og tilbake. Har du mye digitalt er det ikke like nødvendig med sekk. Sønnen går også på privat vgs, bruker bag og den er virkelig blytung med bøker, men han sier det er enklere med bagen for åpningen er så stor, bedre oversikt. Anonymkode: ed0ba...b1f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå