Gå til innhold

Skolevesle til ungdom

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei,

Min 15 åringers brukt en Michael kors veske nå i 2 år, men klager på at vesken er så tung og gnager i skuldrene. Vi ser etter ente vesker (sekk er uaktuelt…?!), og lurer på om noe har noen gode tips? 

takk. 🙏 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis det skal være komfortabelt så er nok sekk det eneste gode alternativet?

Her bruker ungdommene DB. 

Anonymkode: ebb5a...a72

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Eneste som ikke gnager er jo en sekk, så da må hun jo velge. Se kul ut, eller slippe å ha vondt i skulder og rygg.

Anonymkode: f8b1a...bdf

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du ikke klarer å overbevise henne at sekk er best, bør du forsøke å få henne over på crossbody bag og ikke bare tynne stropper som det nesten ikke er mulig å få over skuldra.

Anonymkode: 783af...6d0

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Her bruker alle ungdommene vesker eller bagger. Ingen som bruker sekk.

Min datter (16 år) bruker en gammel, retro, SAS-bag som hun har arvet etter sin morfar :) 

Anonymkode: 2d278...417

AnonymBruker
Skrevet

Min 16 åringeri vg1 bruker kun sekk (Db fra 7. trinn som er i perfekt stand fortsatt) de dagene hun må ha både treningstøy til skolen og til etter skolen, ellers bruker hun diverse vesker, ingen merkevesker.  (Har brune, svarte og blå) og bytter etter hvor viktig det er å få lukket den pga regn. Hadde hun ikke hatt så kort vei til toget hadde hun nok ikke brukt veske.

Anonymkode: ed0ba...b1f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

hvorfor er sekk uaktuelt?

Anonymkode: 64a14...501

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

hvorfor er sekk uaktuelt?

Anonymkode: 64a14...501

Det er ofte uaktuelt for andre går med veske, har gått helt ned til barneskolen til og med ser jeg. Det er visstnok finere med veske og må jo gjøre som alle andre. 

Anonymkode: ed0ba...b1f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...