AnonymBruker Skrevet 23. mars #1 Skrevet 23. mars har mye vondter. Vanskelig å beskrive, men fått spørsmål om det kjennes ut som nervesmerter, men hvordan vet man at det er det ? Er verkende/murrende smerter i beina... Anonymkode: ce7f0...ef7
AnonymBruker Skrevet 23. mars #2 Skrevet 23. mars Følger, da jeg har lurt på det samme. Har også smerter i beina som kjennes ut som strålesmerter, hva nå enn dét er Anonymkode: 2f711...1c1
AnonymBruker Skrevet 23. mars #3 Skrevet 23. mars Det stråler på en måte, kan kjennes ut som maur går på deg Anonymkode: 7d124...fcc
AnonymBruker Skrevet 23. mars #4 Skrevet 23. mars Nervesmerter for meg er brennende smerte og temmelig vondt! Verk og murring vil jeg ikke beskrive det som. Anonymkode: 85ca3...262
AnonymBruker Skrevet 23. mars #5 Skrevet 23. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nervesmerter for meg er brennende smerte og temmelig vondt! Verk og murring vil jeg ikke beskrive det som. Anonymkode: 85ca3...262 Det kan være både og, det er både svake og ekstremt sterke nervestrålinger Anonymkode: 7d124...fcc 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars #6 Skrevet 23. mars AnonymBruker skrev (6 timer siden): har mye vondter. Vanskelig å beskrive, men fått spørsmål om det kjennes ut som nervesmerter, men hvordan vet man at det er det ? Er verkende/murrende smerter i beina... Anonymkode: ce7f0...ef7 Når du blir spurt om noe du ikke vet premisset for så sier du bare det. Helsepersonell antar ikke at du vet alt, men de antar alltid at enhver voksen spør om hen behøver mer informasjon. Feks kan du si «jeg har googlet nervesmerter og lest om dem på flere offisielle sider lenket til både norsk og internasjonal forskning innen området, men blir likevel ikke helt klok på om mine smerter er nettopp nervesmerter.» Og så finner du og behandler sammen veien derfra. Dersom du ikke har lest om dine diagnoser eller annet behandler tar opp med deg så bør du gjøre det. Enhver med kronisk sykdom bør følge forskning innen denne sykdommen. Vet du ikke hvor du finner pålitelig informasjon så ber du behandler om å få den, og så printer de ut eller sender deg pålitelig og utfyllende informasjon. For du kan jo ikke svare på et spørsmål tilknyttet symptomer du ikke har blitt gjort kjent med. Anonymkode: 18cb7...afd
AnonymBruker Skrevet 24. mars #7 Skrevet 24. mars AnonymBruker skrev (11 timer siden): Nervesmerter for meg er brennende smerte og temmelig vondt! Verk og murring vil jeg ikke beskrive det som. Anonymkode: 85ca3...262 Er det smerter som er der hele tiden eller som kommer som følge av feks belastning eller annet? Anonymkode: c8390...ce8
AnonymBruker Skrevet 24. mars #8 Skrevet 24. mars Nervesmerter kan for meg sammenlignes med tannpine, bare at det ikke er så dunkende, men mer strålende. Anonymkode: da2a4...0f5
AnonymBruker Skrevet 24. mars #9 Skrevet 24. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Er det smerter som er der hele tiden eller som kommer som følge av feks belastning eller annet? Anonymkode: c8390...ce8 Det kommer som følge av skaden jeg har? Du vet vel om du er skadet, syk eller ikke? Det er veldig vanskelig for pasienter å gjøre legens jobb, altså. Nesten en umulig oppgave. La legen finne ut hva slags smerter du har. Alt du behøver å gjøre er å fortelle hvordan det oppleves. Anonymkode: 85ca3...262
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå