AnonymBruker Skrevet 23. mars #1 Skrevet 23. mars Jeg er ikke deprimert eller i livskrise, absolutt ikke. Jeg er vel heller der at jeg har mulighet til å vurdere og revurdere livet, og hvordan leve det fremover. En slags periode hvor alt kastes opp i luften; Hvor vil jeg bo, skal jeg jobbe med noe annet, skal jeg jobbe mindre, hvem er er energityver i livet mitt og hvem er ikke, burde jeg skaffe meg en hobby, planlegge mer eller kanskje planlegge mindre. Jeg er sånn midtveis i livet og kjenner at jeg trenger endringer. Jeg savner mer overskudd, tid og frihet til å leve mer. Slutte å bruke tid på meningsløse ting og folk og relasjoner som tapper meg for energi. Noen som har hatt det på samme måte? Hva gjorde du og hva skapte endring? Hva er den store meningen? Skal vi løpe rundt hele livet og jage og mase med jobb, oppgaver og folk som ikke betyr så mye..? Eller skal man følge hjertet og gjøre noen endringer for å nyte livet litt mer? Og hvordan finner man motet til å starte store endringer i det små, når man har blitt så fanget i det samme mønsteret? Anonymkode: f0e85...d05
AnonymBruker Skrevet 23. mars #2 Skrevet 23. mars Tja… Noe er fast og kan ikke forandres. Jeg har tre barn, så livet mitt svirrer litt rundt dem, og siden vi har valgt stort hus med stort lån er jeg nødt til å jobbe fullt. Utover det har jeg blitt flinkere til å si nei. Jeg er middels god på jobb og jobber med at det skal være greit. (Jeg er egentlig veldig all-in, men blir veldig sliten av det og har vært utbrent) Jeg tenker det kan være lurt å skrive en ønskeliste og så se på mulighetene. Og vurdere hvor stor risiko du vil ta i eget liv. Jeg kjenner flere som har valgt off-grid liv, og det krever en viss dedikasjon. Anonymkode: 468c8...425
AnonymBruker Skrevet 23. mars #3 Skrevet 23. mars Solgte stort hus, kjøpte to små leiligheter, én i den norske byen jeg er fra, én langt sør i Europa. Sa opp jobben og fant meg en ny hvor jeg kunne jobbe på hjemmekontor. Lønnen var lavere, men jeg lever billigere. Bor halve året i Norge, halve året i den andre leiligheten, elsker variasjonen og har det som plommen i egget. Anonymkode: 379ed...3c3 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå