Gå til innhold

Orgasmen slipper taket for raskt

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mulig dette har vært tatt opp her før?Hver gang etter  jeg har hatt orgasme føler jeg meg litt snytt etterpå, som om det slapp taket for tidlig. Får likevel ikke noe ut av å fortsette, da er jeg overfølsom og det føles ubehagelig, og lysten er borte. Flere som opplever det samme?

Anonymkode: 0c848...1d9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Trodde det var det normale. 

Anonymkode: 1d64b...321

AnonymBruker
Skrevet

Hva er for tidlig?  Varer jo ikke mange sekundene. Jeg har heller ikke lyst på noe mer stimuli etter en orgasme. Jeg er ferdig etter 1💁🏼‍♀️

Anonymkode: d9b5c...491

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Hva er for tidlig?  Varer jo ikke mange sekundene. Jeg har heller ikke lyst på noe mer stimuli etter en orgasme. Jeg er ferdig etter 1💁🏼‍♀️

Samme her.

Skulle ønske jeg var av typen som fikk lyst på mer etter en men har innsett at sånn er rett og slett ikke kroppen min skrudd sammen. 

Anonymkode: 68464...c2e

AnonymBruker
Skrevet

Hva mener du med "for tidlig"? Mine orgasmer varierer i både varighet og styrke, alt ettersom hvor tent jeg er eller hvor lenge siden det er siden sist osv. Jo oftere jeg har orgasme, jo kortere og mildere er de. Går det derimot en uke eller to imellom, er gevinsten stor. 

Anonymkode: 50b9d...4ea

• Liker 1
Skrevet

Jeg regner med du er mann ts? At mann er ferdig etter orgasmen, er sliten, har lyst til å hvile og sexlysten er plutselig borte, er ikke dette vanlig? Jeg kan heller ikke komme flere ganger etter hverandre unten ca. 20 min. pause med slapp penis i mellom. Jeg kan sprute ganske kraftig flere ganger under akten, men sprutene før finalespruten er ikke orgasmer, selv om det kan komme større mengder sæd og dama tror jeg har hatt høydepunktet. Jeg har lært å drøye selve høydepunktet ved å stoppe stimuleringen tidsnok. På den måten klarer jeg å edge nær orgsmen ganske lenge. Selve høydepunktet betyr slutten på denne nytelsen og penisen bare dingler som pynt. Fingring og massasje fortsetter jeg gjerne med, frem til dama "ber om nåde". 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Vet det ikke varer mange sekundene, men det føles liksom som at jeg ikke er helt ferdig, selv om det heller ikke funker å fortsette.

AnonymBruker
Skrevet
Hedonborealis skrev (2 timer siden):

Jeg regner med du er mann ts? At mann er ferdig etter orgasmen, er sliten, har lyst til å hvile og sexlysten er plutselig borte, er ikke dette vanlig? Jeg kan heller ikke komme flere ganger etter hverandre unten ca. 20 min. pause med slapp penis i mellom. Jeg kan sprute ganske kraftig flere ganger under akten, men sprutene før finalespruten er ikke orgasmer, selv om det kan komme større mengder sæd og dama tror jeg har hatt høydepunktet. Jeg har lært å drøye selve høydepunktet ved å stoppe stimuleringen tidsnok. På den måten klarer jeg å edge nær orgsmen ganske lenge. Selve høydepunktet betyr slutten på denne nytelsen og penisen bare dingler som pynt. Fingring og massasje fortsetter jeg gjerne med, frem til dama "ber om nåde". 

Er kvinne.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er kvinne.

Sorry. Nei, da passer ikke svaret mitt. Beklager.

AnonymBruker
Skrevet
Hedonborealis skrev (8 timer siden):

Er ikke ts, men jeg er kvinne. Får bare en orgasme. Helt umulig å få flere. Føler meg da ferdig. Liker ikke å bli tatt på musa da. 

Anonymkode: 819b1...55e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Mulig dette har vært tatt opp her før?Hver gang etter  jeg har hatt orgasme føler jeg meg litt snytt etterpå, som om det slapp taket for tidlig. Får likevel ikke noe ut av å fortsette, da er jeg overfølsom og det føles ubehagelig, og lysten er borte. Flere som opplever det samme?

Kan også ha det sånn noen ganger, kanskje litt periodevis... Det er litt kjipt, men heldigvis kommer de ordentlige tilbake igjen 😃 

Anonymkode: 14142...b13

AnonymBruker
Skrevet

Så lenge jeg fortsetter å stimulere klitten kan orgasmen vare en stund. Men stimuleringen må være mer varsom, for klitten blir veldig følsom under orgasme. 

Anonymkode: 99f67...364

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...