AnonymBruker Skrevet 22. mars #1 Skrevet 22. mars Noen som har sendt inn skattemelding og allerede fått pengene på konto? Anonymkode: e957d...ed1
AnonymBruker Skrevet 22. mars #2 Skrevet 22. mars Ja, tydeligvis! En veldig lang tråd om dette her fra før Anonymkode: 767b0...589
AnonymBruker Skrevet 23. mars #3 Skrevet 23. mars Sto ikke slik på torsdag men kom på fredag, ingen penger på konto enda. Anonymkode: 44784...65f
AnonymBruker Skrevet 23. mars #4 Skrevet 23. mars AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Sto ikke slik på torsdag men kom på fredag, ingen penger på konto enda. Anonymkode: 44784...65f De har utsending av pengene på onsdager Anonymkode: 61cec...a82
AnonymBruker Skrevet 23. mars #5 Skrevet 23. mars Ja, jeg fikk skattepengene forrige onsdag. Anonymkode: 755af...4ef
AnonymBruker Skrevet 23. mars #6 Skrevet 23. mars Jeg fikk også skattepengene mine forrige uke. Fikk skattemeldingen første dagen de sendte ut. Så over og sjekket at alt stemte, og sendte inn samme dag. Anonymkode: 184b6...f5e
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #7 Skrevet 19 timer siden Mange som har fått? Jeg lignes sammen med en som har enkeltmannsforetak og som ikke har sendt inn sin skattemelding ennå, kan jeg fremdeles få mine penger for det? Anonymkode: dacd5...b52
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå