AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #1 Skrevet 15 timer siden Noen som har sendt inn skattemelding og allerede fått pengene på konto? Anonymkode: e957d...ed1
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #2 Skrevet 15 timer siden Ja, tydeligvis! En veldig lang tråd om dette her fra før Anonymkode: 767b0...589
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Skrevet 4 timer siden Sto ikke slik på torsdag men kom på fredag, ingen penger på konto enda. Anonymkode: 44784...65f
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #4 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Sto ikke slik på torsdag men kom på fredag, ingen penger på konto enda. Anonymkode: 44784...65f De har utsending av pengene på onsdager Anonymkode: 61cec...a82
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #5 Skrevet 1 time siden Ja, jeg fikk skattepengene forrige onsdag. Anonymkode: 755af...4ef
AnonymBruker Skrevet 20 minutter siden #6 Skrevet 20 minutter siden Jeg fikk også skattepengene mine forrige uke. Fikk skattemeldingen første dagen de sendte ut. Så over og sjekket at alt stemte, og sendte inn samme dag. Anonymkode: 184b6...f5e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå