AnonymBruker Skrevet 18. mars #36181 Skrevet 18. mars Hjertefisk skrev (12 timer siden): Tuller du? Det ser jo kjempefint ut! Den 18 dpo testen ser ut som min 18 dpo test. Tipper den snart blir sterkere enn kontrollstreken! 😊 Man blir jo litt tullete når man endelig er gravid (via ivf).. da frykter man alt mulig:p men fikk en dye stealer idag, 19dpo❤️ Anonymkode: 30d3a...0e5 1
Hjertefisk Skrevet 19. mars #36182 Skrevet 19. mars AnonymBruker skrev (8 timer siden): Man blir jo litt tullete når man endelig er gravid (via ivf).. da frykter man alt mulig:p men fikk en dye stealer idag, 19dpo❤️ Anonymkode: 30d3a...0e5 Du det skjønner jeg veldig godt. Jeg er akkurat likedan. Også gravid via ivf. Gratulerer med dyestealer! Det lover veldig godt!
Annanym19 Skrevet 19. mars #36183 Skrevet 19. mars Jeg hadde en spontanabort tidlig i januar. Nå er jeg tilbake til å prøve, og det er ingenting jeg ønsker meg mer enn 2 streker på en test. Om jeg ser nøye etter synes jeg det ser ut som det er to streker på denne, hva tenker dere?
AnonymBruker Skrevet 19. mars #36184 Skrevet 19. mars Annanym19 skrev (1 time siden): Jeg hadde en spontanabort tidlig i januar. Nå er jeg tilbake til å prøve, og det er ingenting jeg ønsker meg mer enn 2 streker på en test. Om jeg ser nøye etter synes jeg det ser ut som det er to streker på denne, hva tenker dere? Tydelig to streker har du hatt negativ test etter SA? Anonymkode: d5111...7e8
Annanym19 Skrevet 19. mars #36185 Skrevet 19. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Tydelig to streker har du hatt negativ test etter SA? Anonymkode: d5111...7e8 Ja, hadde negativ test i starten på februar. Hadde også en svak blødning, antar det da var mens, i midten på februar🙈 er vel bare å bestille time til blodprøve da!❤️
Melus Skrevet 19. mars #36186 Skrevet 19. mars AnonymBruker skrev (På 17.3.2026 den 9.13): Noen som skimter noe? Usikker på dpo. Anonymkode: 6cbc9...e89 Skimter noe, ja. Annanym19 skrev (3 timer siden): Jeg hadde en spontanabort tidlig i januar. Nå er jeg tilbake til å prøve, og det er ingenting jeg ønsker meg mer enn 2 streker på en test. Om jeg ser nøye etter synes jeg det ser ut som det er to streker på denne, hva tenker dere? Ikke vanskelig å se to streker her
AnonymBruker Skrevet 21. mars #36187 Skrevet 21. mars Hei, Jeg hadde innsett av 5-dagers embryo for 10 dager siden og har positive tester. Synes stigningen har gått litt sakte, men det er stigning- har lagt ved bilde av dagens tester. I ettermiddag har jeg begynt å blø litt, skal legges til at jeg går på cyclogest og aldri har begynt å blø på disse før(har heller ikke blitt gravid på tidligere forsøk, så kanskje er det bare derfor?). Har kjent litt murr og prikking i høyre lyske av og på, så pga det er jeg litt bekymret for om det kan være ektopisk graviditet? Er prikking/stikking bare tegn på livmoren som vokser, eller kan det være eggleder allerede så tidlig i en graviditet? Er litt bekymret her nå😌 Anonymkode: c63ff...7d0 1
kr.8 Skrevet 21. mars #36188 Skrevet 21. mars Hei, det samme skjedde meg, fikk positiv test 9 dager etter innsett av 5-dagers, begynte å blø dagen etter. Ble kjemisk💔 Håper det går bra for deg🩷 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars #36189 Skrevet 21. mars kr.8 skrev (20 minutter siden): Hei, det samme skjedde meg, fikk positiv test 9 dager etter innsett av 5-dagers, begynte å blø dagen etter. Ble kjemisk💔 Håper det går bra for deg🩷 Takk for svar, håper fortsatt det kan gå veien🤞🏼 Anonymkode: c63ff...7d0
kr.8 Skrevet 21. mars #36190 Skrevet 21. mars Ja, håper det😊 skal sies at jeg blødde i svangerskapet med første barn, 3 ganger, men det var en blødning, ikke over tid🩷 Lykke til🤞🏻 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars #36191 Skrevet 22. mars Mine tester så sånn ut. Jeg tok tre på samme dag. Så tok jeg Clearblue digital som slo fast: Gravid! Den første teksten tok jeg på natta da jeg sto opp og gikk på do. Den så umiddelbart negativ / hvit ut da det rosa begynte å trekke seg tilbake, så jeg tok bare på lokket og kasta den uten å vente tida som anbefales. Fikk en hunch om å sjekke testen igjen på ettermiddagen samme dag, så tok den opp av søpla, og da var det en sterk der. Muligens bittelitt sterkere enn din, men ikke mye. Da hadde det jo gått mange timer siden jeg tok testen… Pga dette bestilte jeg 2 nye tester på døra (en av dem Clearblue tidlig) og de ga begge positivt resultat. Anonymkode: 11f14...a3d
AnonymBruker Skrevet 22. mars #36192 Skrevet 22. mars Positiv eller negativt resultat? Anonymkode: 1f223...bce
AnonymBruker Skrevet 22. mars #36193 Skrevet 22. mars AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Positiv eller negativt resultat? Anonymkode: 1f223...bce Ser bare en strek, men den ser forskjøvet utm kontrollstreken burde være lengre mot der det står C Anonymkode: 3fe41...91e 1
mommyaka Skrevet 23. mars #36194 Skrevet 23. mars AnonymBruker skrev (9 timer siden): Positiv eller negativt resultat? Anonymkode: 1f223...bce Ser feil ut? Control streken ser for mye til høyre ut
AnonymBruker Skrevet 23. mars #36195 Skrevet 23. mars Det er en egen tråd for tolkning av graviditetstester 😊 Anonymkode: 343a7...c92
AnonymBruker Skrevet 23. mars #36196 Skrevet 23. mars Denne er negativ ikke sant? Anonymkode: 5ff71...f63
Fruttrutt Skrevet 23. mars #36197 Skrevet 23. mars AnonymBruker skrev (4 timer siden): Denne er negativ ikke sant? Anonymkode: 5ff71...f63 Ser bare en strek her ja
AnonymBruker Skrevet 24. mars #36198 Skrevet 24. mars Hva tror dere om denne? Jeg hadde tilbakesett på torsdag i forrige uke så da det bare fem dager etter tilbakesett (seks med tilbakesettingdagen), det er gjerne litt for tidlig og jeg ser syner med skyggestrek? Anonymkode: 38e34...060 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars #36199 Skrevet 24. mars AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Hva tror dere om denne? Jeg hadde tilbakesett på torsdag i forrige uke så da det bare fem dager etter tilbakesett (seks med tilbakesettingdagen), det er gjerne litt for tidlig og jeg ser syner med skyggestrek? Anonymkode: 38e34...060 Har du brukt eggløsning sprøyte? Ser absolutt to streker Anonymkode: d5111...7e8
AnonymBruker Skrevet 24. mars #36200 Skrevet 24. mars AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Har du brukt eggløsning sprøyte? Ser absolutt to streker Anonymkode: d5111...7e8 Takk for svar 💓 Ja det har jeg, det hadde jeg helt glemt. Det er i dag tolv dager etter eggløsningssprøyten, tretten dager inkludert den dagen jeg satt sprøyten. Jeg vet ikke hva som er mest sannsynlig da? 🙈 Anonymkode: 38e34...060
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå