AnonymBruker Skrevet 22. mars #1 Skrevet 22. mars Jeg er 2 dager sen med mens. Ikke tatt test men jeg har sikkelig murringer i livmor og smerter nå på en side. Jeg er livredd dette er svangerskap utenfor livmor,aldri opplevd noe lignende. Jeg har ingen andre symptomer. Kan man få smerter så tidlig? Anonymkode: 9b389...6bf
mommyaka Skrevet 22. mars #2 Skrevet 22. mars Ta en test..det du føler kan jo være at mensen kommer snart. Har du stabil syklus 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars #3 Skrevet 22. mars Vanlig med murring og smerter tidlig i graviditeten. Livmoren tøyer seg. Anonymkode: d9b7b...c97
AnonymBruker Skrevet 22. mars #4 Skrevet 22. mars mommyaka skrev (3 minutter siden): Ta en test..det du føler kan jo være at mensen kommer snart. Har du stabil syklus Har ingen test tilgjengelig. Smertene sitter på en side nå og slipper ikke tak. Mulig mens er på vei. Aldri opplevd dette før derfor blir jeg redd Anonymkode: 9b389...6bf
AnonymBruker Skrevet 22. mars #5 Skrevet 22. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vanlig med murring og smerter tidlig i graviditeten. Livmoren tøyer seg. Anonymkode: d9b7b...c97 Men jeg har ingen symptomer kun denne smerten som sitter på ene siden Anonymkode: 9b389...6bf
AnonymBruker Skrevet 22. mars #6 Skrevet 22. mars AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Men jeg har ingen symptomer kun denne smerten som sitter på ene siden Anonymkode: 9b389...6bf Så dra til legevakt eller bestill akuttime hos legen. Anonymkode: d9b7b...c97
AnonymBruker Skrevet 22. mars #7 Skrevet 22. mars AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har ingen test tilgjengelig. Smertene sitter på en side nå og slipper ikke tak. Mulig mens er på vei. Aldri opplevd dette før derfor blir jeg redd Anonymkode: 9b389...6bf Smertene kommer ikke så raskt. Tar noen uker siden det må vokse for at det skal gjøre vondt. Anonymkode: d131f...f20 1 1
mommyaka Skrevet 22. mars #8 Skrevet 22. mars AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Men jeg har ingen symptomer kun denne smerten som sitter på ene siden Anonymkode: 9b389...6bf Er du 100 prosent sikkert på eggløsning dagen?
AnonymBruker Skrevet 22. mars #9 Skrevet 22. mars AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Smertene kommer ikke så raskt. Tar noen uker siden det må vokse for at det skal gjøre vondt. Anonymkode: d131f...f20 Ok det er bra kanskje det er mens som er på vei Anonymkode: 9b389...6bf
AnonymBruker Skrevet 22. mars #10 Skrevet 22. mars mommyaka skrev (3 minutter siden): Er du 100 prosent sikkert på eggløsning dagen? Ja skulle hatt mens på lørdag Anonymkode: 9b389...6bf
AnonymBruker Skrevet 22. mars #11 Skrevet 22. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ok det er bra kanskje det er mens som er på vei Anonymkode: 9b389...6bf Helt sikkert, eller at egget fester seg/voksesmerter. Anonymkode: d131f...f20
mommyaka Skrevet 22. mars #12 Skrevet 22. mars AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ja skulle hatt mens på lørdag Anonymkode: 9b389...6bf Så du er 1 dag sen da
AnonymBruker Skrevet 22. mars #13 Skrevet 22. mars mommyaka skrev (3 minutter siden): Så du er 1 dag sen da Ja. Men dette er ille stårling og smerter i benet nå tok jeg smertestillende så gitt seg litt. Anonymkode: 9b389...6bf
AnonymBruker Skrevet 22. mars #14 Skrevet 22. mars AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Helt sikkert, eller at egget fester seg/voksesmerter. Anonymkode: d131f...f20 Nei jeg har aldri opplevd noe slikt før. Anonymkode: 9b389...6bf
AnonymBruker Skrevet 22. mars #15 Skrevet 22. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei jeg har aldri opplevd noe slikt før. Anonymkode: 9b389...6bf Jeg har, flere ganger. Anonymkode: d131f...f20
AnonymBruker Skrevet 22. mars #16 Skrevet 22. mars Svangerskap utenfor livmor er ikke smertefullt så tidlig. Vanlig spontanabort derimot er mye vanligere, og vondt Anonymkode: cd031...df3
Ny Bruker Skrevet 22. mars #17 Skrevet 22. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er 2 dager sen med mens. Ikke tatt test men jeg har sikkelig murringer i livmor og smerter nå på en side. Jeg er livredd dette er svangerskap utenfor livmor,aldri opplevd noe lignende. Jeg har ingen andre symptomer. Kan man få smerter så tidlig? Anonymkode: 9b389...6bf Nei. Egget er alt for lite til å presse veggene av egglederne. Kanskje det er mensen som er på vei.
AnonymBruker Skrevet 22. mars #18 Skrevet 22. mars Hvilken side? Om det er høyre kan det være blindtarmen. Det er ikke før uke 7-8 embryo er såpass stort at det ville gitt deg den type smerter du beskriver. Anonymkode: 35658...02e 2
AnonymBruker Skrevet 23. mars #19 Skrevet 23. mars Ser det er flere som sier at svangerskap utenfor livmor ikke har smerter så tidlig, det er ikke sant! Jeg mener ikke å skremme deg ts. Jeg ble operert for dette for 5 uker siden. Bare dager etter eggløsning begynte jeg å skjenne murringer nederst på høyre side. Det kom og gikk i noen uker før det i uke 5 +1 plutselig ble VELDIG vondt. Da ble det først en tur til legevakt før det ble rett til operasjon på sykehuset. Grunnen til at jeg fikk så vondt var pga at jeg hadde indre blødninger, ikke pga at egglederen var i ferd med å sprekke. Siden dette ble oppdaget tidlig og egglederen ikke var skader fikk jeg beholde den 🙂 Det trenger ikke å være svangerskap utenfor livmoren, men ikke hør på de som sier at det er for tidlig å merke noe til det. Jeg begynte å merke noe allerede i uke 2 - 3, mens andre ikke merker noe før egglederen sprekker i uke 8-9. Anonymkode: 4ca71...9dc
AnonymBruker Skrevet 23. mars #20 Skrevet 23. mars AnonymBruker skrev (11 timer siden): Smertene kommer ikke så raskt. Tar noen uker siden det må vokse for at det skal gjøre vondt. Anonymkode: d131f...f20 Jo smertene kan komme så raskt. Jeg merket det allerede i uke 3 pga at jeg fikk indre blødninger. Anonymkode: 4ca71...9dc
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå