AnonymBruker Skrevet 22. mars #1 Skrevet 22. mars Hei. Jeg har lipødem og sliter med å "stramme opp" kroppen. Vet dette er et vanlig symptom og at det ikke er sikkert det kommer til å skje med mindre jeg opererer. Men er det noen som har knekt en kode for å få det til? K37 Anonymkode: 57ed5...633
AnonymBruker Skrevet 7. april #2 Skrevet 7. april Jeg trener styrke 4 dager i uken. (Alltid trent masse, men løpingen forværret smertene, så nå er det kun styrke) -To av øktene er bein og en av dem er tung økt der jeg virkelig presser meg maks med rdl, bulgarske split squats, benpress etc. 6 måneder inn og jeg merker stor smerteforbedring. Jeg har fått mye mer muskler som gjør at beina er blitt større, uten at klumpene er mindre av den grunn, så rent visuelt ser jeg ikke endring på det viset enda. Men jeg har jo fått skikkelig synlige muskler i den smale overkroppen min, som gjør at det i det minste er veldig veldig tydelig for alle at jeg trener og at underkroppen min ikke er "selvfortjent". Generell betennelse er også bedre, så jeg kommer virkelig aldri til å slutte med styrkeøktene. De prioriterer jeg nå over alt annet og jeg har det mye mye bedre! Masse lykke til! Anonymkode: faa77...4c5 1
AnonymBruker Skrevet 7. april #3 Skrevet 7. april AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg trener styrke 4 dager i uken. (Alltid trent masse, men løpingen forværret smertene, så nå er det kun styrke) -To av øktene er bein og en av dem er tung økt der jeg virkelig presser meg maks med rdl, bulgarske split squats, benpress etc. 6 måneder inn og jeg merker stor smerteforbedring. Jeg har fått mye mer muskler som gjør at beina er blitt større, uten at klumpene er mindre av den grunn, så rent visuelt ser jeg ikke endring på det viset enda. Men jeg har jo fått skikkelig synlige muskler i den smale overkroppen min, som gjør at det i det minste er veldig veldig tydelig for alle at jeg trener og at underkroppen min ikke er "selvfortjent". Generell betennelse er også bedre, så jeg kommer virkelig aldri til å slutte med styrkeøktene. De prioriterer jeg nå over alt annet og jeg har det mye mye bedre! Masse lykke til! Anonymkode: faa77...4c5 Forøvrig er jeg 35. Også viktig å få frem at den smerten som føles som ising/brenning er værre rett etter trening, men totalt sett bedre -om du forstår. Bare så du ikke tenker at det ikke funker fordi det føles værre rett etterpå. Anonymkode: faa77...4c5 1
AnonymBruker Skrevet 7. april #4 Skrevet 7. april AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg trener styrke 4 dager i uken. (Alltid trent masse, men løpingen forværret smertene, så nå er det kun styrke) -To av øktene er bein og en av dem er tung økt der jeg virkelig presser meg maks med rdl, bulgarske split squats, benpress etc. 6 måneder inn og jeg merker stor smerteforbedring. Jeg har fått mye mer muskler som gjør at beina er blitt større, uten at klumpene er mindre av den grunn, så rent visuelt ser jeg ikke endring på det viset enda. Men jeg har jo fått skikkelig synlige muskler i den smale overkroppen min, som gjør at det i det minste er veldig veldig tydelig for alle at jeg trener og at underkroppen min ikke er "selvfortjent". Generell betennelse er også bedre, så jeg kommer virkelig aldri til å slutte med styrkeøktene. De prioriterer jeg nå over alt annet og jeg har det mye mye bedre! Masse lykke til! Anonymkode: faa77...4c5 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Forøvrig er jeg 35. Også viktig å få frem at den smerten som føles som ising/brenning er værre rett etter trening, men totalt sett bedre -om du forstår. Bare så du ikke tenker at det ikke funker fordi det føles værre rett etterpå. Anonymkode: faa77...4c5 Takk for svar! Ja, løping er helt utelukket her også. Så du merker bedring med styrketrening altså? Jeg har vært redd for det, da min spesialist sa at man bør være forsiktig med å løfte for tungt, og jeg har merket forverring i armene spesielt. Kanskje jeg gjør det feil? Ts Anonymkode: 57ed5...633
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå