AnonymBruker Skrevet 22. mars #1 Skrevet 22. mars Etter mange år med en belastende jobb kombinert med mye tung trening har sørget for en stor slitasjeskade i bicepssenen min på høyre arm. Jeg har gjennom mange år gått jevnlig til fysioterapeut og fått kortisoninjeksjoner for å dempe smertene, men siste bildeundersøkelse viser at senen er så slitt at det omtrent ikke er noe igjen av den. Nå får jeg kortisonbehandlinger som smertelindring, men dette hjelper bare en begrenset periode. Jeg sliter med nedsatt funksjon i armen og mye smerter i arm, nakke og migrene. Legen sa samtidig som jeg fikk svaret på bildene at det kan være et alternativ og kort og greit kappe den av - før den ryker av seg selv. Jeg takket i utgangspunktet nei, da jeg kort og greit syntes det virket ganske skummelt, men nå har tanken fått litt tid til å modne. Er det noen som har fått utført denne operasjonen og kan fortelle hvordan smertene har vært i etterkant? Hva men funksjonen i armen? Hvordan var rehabiliteringen? Alle erfaringer taes i mot med takk Anonymkode: 6606b...a0d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå