AnonymBruker Skrevet 22. mars #1 Skrevet 22. mars Det er jammen ikke klassikere, men hvilke book- tok bøker kan du anbefale? Jeg liker veldig godt å lese på engelsk, så jeg har faktisk slukt noen av disse bøkene som datteren min driver og leser 🙈 Anonymkode: 30948...e93
AnonymBruker Skrevet 22. mars #3 Skrevet 22. mars Jeg holder på med bok tre i the Hawthorne leagcy. Tidligere har jeg lest Vi var løgnere og de to første bøkene i Shadow & bone-serien. Anonymkode: 12152...2e7
AnonymBruker Skrevet 22. mars #4 Skrevet 22. mars Jeg har lest et par bøker av Collen Hoover. Måtte lese It Starts with us etter jeg så filmen ( it ends with us), boka var ok Har også lest Verity, den var ok også Enkle og greie bøker å lese ute i sola 😅 Anonymkode: 30948...e93
AnonymBruker Skrevet 22. mars #5 Skrevet 22. mars AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det er jammen ikke klassikere, men hvilke book- tok bøker kan du anbefale? Jeg liker veldig godt å lese på engelsk, så jeg har faktisk slukt noen av disse bøkene som datteren min driver og leser 🙈 Anonymkode: 30948...e93 Hva er book-tok? Anonymkode: 56770...190 3
AnonymBruker Skrevet 23. mars #6 Skrevet 23. mars AnonymBruker skrev (20 timer siden): Hva er book-tok? Anonymkode: 56770...190 Booktok er emneknagg på Tiktok. Den brukes når folk deler bøker de har lest. https://www.nrk.no/kultur/bok-trend-tar-av-pa-internett_-_-ingenting-kan-male-seg-med-_booktok-1.15676874 Anonymkode: 12152...2e7
Tanuki Skrevet 24. mars #7 Skrevet 24. mars Twisted Love av Ana Huang....trodde først det var satire, perfekt bok for den som liker dumme FMC og emosjonelt tilbakestående "alfaer".
WhimsyTea Skrevet 1. april #8 Skrevet 1. april The house at the cerulean sea. Så den overalt på insta (er sikkert på TikTok også). Den var faktisk veldig fin og koselig. Glad jeg leste den.
AnonymBruker Skrevet 1. april #9 Skrevet 1. april Elsker book took. Lettlest og lett å drømme seg bort i . Leser kun engelsk skjønnlitteratur. Har nok 55 book tok i bokhylla. Flere lest flere ganger. For øyeblikket The Long game ( for andre gang) elsket book tok sex og romantikk. Anonymkode: 5d727...d30 1
AnonymBruker Skrevet 4. april #10 Skrevet 4. april God of fury av Rita Kent og And then you av Briar Prescott. Hørt på disse flere ganger på lydbok. Etter at jeg begynte å lese og høre på mm bøker, klarer jeg ikke å gå tilbake til mf. Anonymkode: 8cdb6...487
smurfebuss Skrevet 4. april #11 Skrevet 4. april Fourth wing, Acotar, Heated rivalry. Og har sikkert 10-15 bøker i hylla som venter på lesetid. 😅
AnonymBruker Skrevet 4. april #12 Skrevet 4. april Hele Maas universet, From Blood and Ash og prequel serien av Jennifer Armentrout. Crown of Nyxia duologiene og The war of lost world trilogien av Carissa Broadbent. The Empyrian series ( altså fourth wing). Haunting Adeline og Hunting Adeline. From Gods and Monsers av Amber Nicole. Alchemised. Samt noen flere titler jeg ikke kommer på i farten. Jeg elsker romantasy sjangeren. Anonymkode: cf0cf...c16
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå