AnonymBruker Skrevet 22. mars #1 Skrevet 22. mars Spør bare av ren nysgjerrighet. Mange forhold er forskjellige. Har en nær venninne på 30+ som er i et forhold med en kvinne 50+. De har et slikt adult baby forhold. Det er nokså nytt for meg. Da de fortalte det syns jeg det var litt rart, men for all del. Hun yngste går i bleie og bruker smokk, drikker av tåteflaske generelt oppfører seg som en baby når de har dette rollespillet i hverdagen. Vet ikke om de har fortalt det til noen andre enn meg. Viste ikke helt hvordan jeg skulle reagere. Hun på 50+ er da den som har kontroll på alt etc. Begge har vanlige jobber og er godt utdannet. Kunne du hatt et slikt forhold? Anonymkode: f1987...941
AnonymBruker Skrevet 22. mars #2 Skrevet 22. mars Nei det blir for rart. Tenker umiddelbart at slike fetisjer stammer fra barndomstraumer. Men folk må da få gjøre hva de vil. Men personlig er ikke sexlivet til vennene mine noe jeg har lyst å høre om Anonymkode: 49b24...4bd 2 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars #3 Skrevet 22. mars Nei, jeg kunne ikke hatt et sånt forhold, ikke kunne jeg delt mine fetisjer med venner heller, det er altfor privat. Anonymkode: b2f79...470 2
AnonymBruker Skrevet 22. mars #4 Skrevet 22. mars Nei. Ikke med verken mann eller dame. Ikke er det sexy, for meg er det bare rart. Anonymkode: 7a819...bb5
AnonymBruker Skrevet 22. mars #5 Skrevet 22. mars Nei, det er ikke min greie. Men hvis to voksne mennesker som liker slikt har funnet hverandre, så er det jo helt fantastisk for dem! Anonymkode: a2fd8...056 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars #6 Skrevet 22. mars Kunne aldri i hele mitt liv vært med på noe sånt. Men om to voksne mennesker finner glede i dette sammen, er det jo ikke noe problem. Det er bare ikke for meg. Anonymkode: 68890...6e2 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars #7 Skrevet 22. mars Er det fysisk amming med i bildet også? Uansett så hadde det ikke angått meg. De får finne ut av det selv. De er antagelig voksne og ved sine fulle fem? Anonymkode: 099b1...96b
visp Skrevet 22. mars #9 Skrevet 22. mars Herregud, tenk på bleieprisen... De bør holde sånt for seg selv og ikke dra deg inn i noe så sært.
AnonymBruker Skrevet 22. mars #10 Skrevet 22. mars Jeg har hørt litt fra en tidligere venninne om dette. Hun ble ammet og fingret under bleieskift. Det blir helt feil for min del, svært unaturlig. Anonymkode: af493...a69
AnonymBruker Skrevet 22. mars #11 Skrevet 22. mars AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Er det fysisk amming med i bildet også? Uansett så hadde det ikke angått meg. De får finne ut av det selv. De er antagelig voksne og ved sine fulle fem? Anonymkode: 099b1...96b Det vet jeg ikke. Vet bare at de har eget skap for bleier, tåteflasker, smokker etc. Krabber rundt på gulvet, ligger på fanget. De sover i samme seng som vanlig. Anonymkode: f1987...941
AnonymBruker Skrevet 22. mars #12 Skrevet 22. mars AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har hørt litt fra en tidligere venninne om dette. Hun ble ammet og fingret under bleieskift. Det blir helt feil for min del, svært unaturlig. Anonymkode: af493...a69 Tror ikke det er seksuelt dette mellom disse to. Bare en slags omsorgsting kanskje. Anonymkode: f1987...941
AnonymBruker Skrevet 22. mars #13 Skrevet 22. mars AnonymBruker skrev (2 timer siden): Tror ikke det er seksuelt dette mellom disse to. Bare en slags omsorgsting kanskje. Anonymkode: f1987...941 Hm, ja finnes det jo enda et alternativ til ufrivillig barnløse da. Anonymkode: af493...a69
AnonymBruker Skrevet 22. mars #14 Skrevet 22. mars Vi har et forhold med sterke elementer av adult baby. Jeg ser ingen grunn til å dele med venner eller andre hvordan vår dynamikk fungerer. Deling fører bare til spekulasjoner. For en del av det er svært annerledes enn dynamikken i andres forhold. Men det angår heller ikke andre. Det er mellom kun oss to. Og vi vet jo hva vi får ut av det. Anonymkode: 4e61b...98e 1
Gaia Skrevet 22. mars #15 Skrevet 22. mars AnonymBruker skrev (4 timer siden): Kunne du hatt et slikt forhold? Anonymkode: f1987...941 Absolutt ikke. Jeg har ingen fetisjer. Ikke har jeg tenkt å skaffe meg noen eller bli overtalt til noen heller.
AnonymBruker Skrevet 22. mars #16 Skrevet 22. mars Love don't judge............ Anonymkode: 5bb6c...6e4
AnonymBruker Skrevet 22. mars #17 Skrevet 22. mars AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Og vi vet jo hva vi får ut av det. Anonymkode: 4e61b...98e Som er? Opplys oss som ikke skjønner bæret av det. Anonymkode: e803e...8d2
AnonymBruker Skrevet 22. mars #18 Skrevet 22. mars AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Som er? Opplys oss som ikke skjønner bæret av det. Anonymkode: e803e...8d2 Sikkert det samme som de flesteparten får ut av sine forhold: trygghet, spenning, sensualitet, lek og kjærlighet. Men jeg synes jo at en del andres forhold virker kjedelige. Så jeg kan jo bare gjette at andre likevel får noe ut av sine forhold som ligner vår intense nærhet. Jeg håper ihvertfall det. Anonymkode: 4e61b...98e 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars #19 Skrevet 22. mars Nei. Dette er en av mange fetisjer jeg ikke kunne blitt med på. 😊 Men sånn blir det jo med alt. Ingenting er for alle, og fetisjer er som regel for de få. Altså ikke fetisjer I sin helhet, men den enkelte 😊 Anonymkode: 53357...7c4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå