AnonymBruker Skrevet 23. mars #21 Skrevet 23. mars MaxManus skrev (1 minutt siden): Da jeg gikk på videregående så kjøpte vi en helflaske absolutt til læreren da vi slutta, han ble glad husker jeg:) Fin tanke. Tusen takk, men det hadde jeg aldri turt…😅 Skrev dere noe kort, hvis ja, skrev dere noe spesielt?😊 Anonymkode: d98f7...14d
MaxManus Skrevet 24. mars #22 Skrevet 24. mars AnonymBruker skrev (17 timer siden): Tusen takk, men det hadde jeg aldri turt…😅 Skrev dere noe kort, hvis ja, skrev dere noe spesielt?😊 Anonymkode: d98f7...14d Fikk bare vodka, thats it. Ikke noe dulle kort nei.
fru Alving Skrevet 24. mars #23 Skrevet 24. mars Hauge-verset i dag: «Gjer ein annan mann ei beine» (frå Seint rodnar skog i djuvet) Han kom or fjellet, skulde heim, fekk føring ifrå Osa ut til Øyvindstò. Og han var raust og baud betal. Men Osamannen var ikkje fal. Eg vil betala; eg kan ikkje nå deg med ei beine att. So gjer ein annan mann ei beine då, sa Osamannen, og skauv ifrå.
AnonymBruker Skrevet 25. mars #24 Skrevet 25. mars fru Alving skrev (19 timer siden): Hauge-verset i dag: «Gjer ein annan mann ei beine» (frå Seint rodnar skog i djuvet) Han kom or fjellet, skulde heim, fekk føring ifrå Osa ut til Øyvindstò. Og han var raust og baud betal. Men Osamannen var ikkje fal. Eg vil betala; eg kan ikkje nå deg med ei beine att. So gjer ein annan mann ei beine då, sa Osamannen, og skauv ifrå. Spennende, tusen takk! 🤩 Anonymkode: d98f7...14d
AnonymBruker Skrevet 25. mars #25 Skrevet 25. mars MaxManus skrev (På 24.3.2026 den 8.37): Fikk bare vodka, thats it. Ikke noe dulle kort nei. Jaja, hadde aldri turt det😅 men takk for hjelpen Anonymkode: d98f7...14d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå