Lnh9 Skrevet 22. mars #1 Skrevet 22. mars Dere som har det, er dere fornøyd? Blir det brukt? 😊 Og er det mye styr med kjemikalier osv? (Jeg har ingen erfaring)
AnonymBruker Skrevet 22. mars #2 Skrevet 22. mars Vi er veldig fornøyd. Skulle selvsagt hatt et ordentlig boblebad, men dette funker greit. Vi bruker det en del, og synes ikke det er noe vanskelig med kjemikalier. Anonymkode: 4e522...7d2 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars #3 Skrevet 22. mars Har ikke selv, men kjenner folk som har og de har brukt det MYE. Anonymkode: 845c2...6ce 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars #4 Skrevet 22. mars Vi har et som vi hadde ute på verandaen og brukte det ganske mye! Brukte det mye for å slappe av alene, brukte det mye som par og en del sosialt ved besøk. Barna brukte det også en god del. Måtte ta det inn når minusgradene begynte å nærme seg. Ikke noe stress med kjemikaliene osv, det finnes jo produkter å kjøpe som er veldig rett frem. Litt styr med å tømme og vaske og pakke ned da.. Gleder oss til å ta det frem igjen nå:) Anonymkode: 67074...2d1 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars #5 Skrevet 22. mars Mine foreldre har det og de bruker det så og si daglig hele året. Det blir også brukt av oss "barna" nå og da 😄. Veldig digg! tror ikke det er noe voldsomt til styr med kjemikalier, men det har jeg ikke satt meg inn i så jeg vet egentlig ikke. Anonymkode: 48151...3f2 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars #6 Skrevet 22. mars Vi syntes det var veldig vanskelig å holde vannet rent, selv om vi hadde kjemikalier i, å vi dusjet alltid før vi badet. Men likevel var det sinsykt med grums når vi skulle bade, hvis vi hadde badet en gang før . Måtte skifte etter hver gang. Men det er nok bare vi som ikke gjorde det riktig. Men det er var veldig kjekt å bade i da, vi kjøpte første sommeren det var korona, så vi hadde noe kjekt å gjøre da . Anonymkode: 41e4c...ee2
AnonymBruker Skrevet 22. mars #7 Skrevet 22. mars Har hatt mitt i Lay Z i 5år og brukt det mye!! Har byttet deler på pumpe, tilbakeslagsventil, lappet det 2 steder og begge hankene morknet av uv stråler, men det funker enda. Har byttet impeller i pumpe 2 ganger. Kjøpes på ebay til 200kr. Kommer til å kjøpe nytt den dagen det ryker helt. Null stress med kjemikalier... Men ett slikt bad forutsetter at du har Norgespris da de ikke er de best isolerte på markedet! Anonymkode: ec96c...c8a
AnonymBruker Skrevet 22. mars #8 Skrevet 22. mars Brukte det mye, egentlig ikke så mye styr med kjemikalier, men det må følges opp. På slutten av sesongen i fjor så var det som skjedde i livet vårt at det ble forsømt. Da ble det ekkelt. Anonymkode: e53cf...52f 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars #9 Skrevet 23. mars AnonymBruker skrev (20 timer siden): Brukte det mye, egentlig ikke så mye styr med kjemikalier, men det må følges opp. På slutten av sesongen i fjor så var det som skjedde i livet vårt at det ble forsømt. Da ble det ekkelt. Anonymkode: e53cf...52f Det skal sies at da hverken brukte vi det, fylte på med kjemikalier eller bytta/skylte filter. Et par runder med rensing av filter og en stor mengde klor(pluss andre kjemikalier for pH osv) fikk det fint igjen før vi pakka det bort før vinteren. Anonymkode: e53cf...52f
GjestSiden2006 Skrevet 25. mars #10 Skrevet 25. mars Lay Z spa fra Jula er gull. Har to barn på barneskolen samt hjemmekontor deler av uken , slik at jeg benytter badet i lunsjen. Og litt etter jobb. Vi har brukt det så mye at etter 3 år, sprakk det litt i skjøten innvendig. Vi prøvde å lime/lappe osv. Endte opp med å måtte tømme bassenget, å gikk glipp av en halv sommer. Kontaktet importøren og kjøpte ny innerdel. Kostet bare rundt kr. 1500. I starten følte jeg at man omtrent måtte være kjemiker 👩🔬 🧪🔬🥼 for rent vann bestandig, Europris har billige filter og tabletter, og vannkvalitets-strips. Og YouTube hjalp veldig. Lykke til, Ts 💦💦 Dette er like god investering som i en skikkelig trampoline. Mye moro. Mye minner.
AnonymBruker Skrevet 25. mars #11 Skrevet 25. mars Vi bruker det MYE. Særlig på vinteren (mspa kan stå ute på vinter). Anonymkode: d789e...3ab 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars #12 Skrevet 25. mars Vi hadde et fra mspa. Litt jobb, ble mye brukt av barna når de var små. Ble fort skittent, uansett hva vi gjorde, så det ble litt styrete. Anonymkode: 9d5a9...7a5
moomino Skrevet 25. mars #13 Skrevet 25. mars Vi har kjøpt fra biltema. Hatt det i 3 år, brukes nesten daglig når det står oppe. Veldig enkelt å holde reint syns nå vi. Angrer ikke i det hele tatt. Både vi voksene og ungdommen bruker. Vi har regel på at en dusjer før en går i
AnonymBruker Skrevet 25. mars #14 Skrevet 25. mars Lnh9 skrev (På 22.3.2026 den 13.57): Dere som har det, er dere fornøyd? Blir det brukt? 😊 Og er det mye styr med kjemikalier osv? (Jeg har ingen erfaring) 4 år i år. Bruker mitt masse, flere ganger pr uke. Litt styr å sette seg inn i og finne ut doseringer. Så var det ikke noe problem. Jeg bruker bromin, og syntes det er mer stabilt enn klor, som jeg ikke tåler. Men det er ikke så innmarivanskelig heller. Men viktig å følge opp. Det er ikke lurt å la den stå rett i solen, da kan du få kul på badsenget. Og du må ha litt mindre luft i , spesielt om du setter det opp når det er kaldt. For luften utvider seg. Dette står i bruks anvisning, så anbefaler å lese den nøye. For her er det slike små feil som kan enten ødelegge eller foringe kvaliteten. Men følger du instruks, lever badet lenge. Mitt er 4 år i år. Jeg har gått for lay spa. Og er veldig fornøyd med det. Der kan du også kjøpe med ekstra styrke på boblene. Men opplever bra styrke uten også. Jeg har satt min i paviliong, der er den beskyttet av sol, bøss fra trær, og dyr. Og pyntet med solcelle lys lenker. Anonymkode: b8fd2...257 2
AnonymBruker Skrevet 25. mars #15 Skrevet 25. mars Naboene våre har, og de bruker det mye. Anonymkode: 9be25...47c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå