Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Lasta ned picasa2 og liker det kjemepgodt!! Lett å redigere bilder, og mange funksjoner..

Men jeg legger merke til at de endringene jeg gjør i picasa ikke har blitt lagret når jeg ser på bildene i mine bilder!

Hva gjør jeg galt?? Når man overfører bilder til fremkalling går vel dette fra mine bilder, og da får man ikke med seg endringene!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må lagra bileta du endrar på for at du skal sjå endringane i andre program. Godt mulig då må lagra ein ny kopi, og ikkje over originalen - det hugsar eg ikkje.

Skrevet

ja har skjønt det nå, men ikke åssen jeg gjør det!! Finner ingen kopi funksjon eller noe sånt... :klø:

Skrevet

File -> Export picture to folder

Den bør fungere som du vil (utan at eg har testa no)

- Crazee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...