iss Skrevet 9. april 2006 #1 Skrevet 9. april 2006 Lasta ned picasa2 og liker det kjemepgodt!! Lett å redigere bilder, og mange funksjoner.. Men jeg legger merke til at de endringene jeg gjør i picasa ikke har blitt lagret når jeg ser på bildene i mine bilder! Hva gjør jeg galt?? Når man overfører bilder til fremkalling går vel dette fra mine bilder, og da får man ikke med seg endringene!
Crazee Skrevet 9. april 2006 #2 Skrevet 9. april 2006 Du må lagra bileta du endrar på for at du skal sjå endringane i andre program. Godt mulig då må lagra ein ny kopi, og ikkje over originalen - det hugsar eg ikkje.
iss Skrevet 9. april 2006 Forfatter #3 Skrevet 9. april 2006 ja har skjønt det nå, men ikke åssen jeg gjør det!! Finner ingen kopi funksjon eller noe sånt... :klø:
Gjest Gjest Skrevet 10. april 2006 #4 Skrevet 10. april 2006 File -> Export picture to folder Den bør fungere som du vil (utan at eg har testa no) - Crazee
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå