AnonymBruker Skrevet 22. mars #1 Skrevet 22. mars Kan jo være både for å spare penger og fordi det er mye bedre enn det man kjøper på butikken. Hva lager du selv? Jeg lager torillalefser, brød, rundstykker, nanbrød, granola, pizzabunn (halvstekt i fryseren), burgerbrød, majones, aioli og proteinsnacks (hjelper mot sukkersuget) Anonymkode: ef9ec...7be
AnonymBruker Skrevet 22. mars #2 Skrevet 22. mars Brød, rundstykker, frokostblanding, hamburgerbrød, nanbrød, kaker, topping til is, dressinger, sauser. Anonymkode: c82f5...086
AnonymBruker Skrevet 22. mars #3 Skrevet 22. mars Koker mange liter kraft på kylling og kraftben fra okse, så er det bare å hive noe i det så vipps har man suppe. Lett å fryse ned. Anonymkode: 9c228...18d 2
AnonymBruker Skrevet 22. mars #4 Skrevet 22. mars Forskjellige typer surdeigsbrød, kraft, kombucha, sauser, marinader, dressinger. Prøver å spise mest mulig renvare, men er litt begrenset hva jeg får til med småbarn og jobb. Anonymkode: b7b61...276
AnonymBruker Skrevet 22. mars #6 Skrevet 22. mars Det meste. Billigere og sunnere. Anonymkode: b281c...f43
AnonymBruker Skrevet 22. mars #8 Skrevet 22. mars Lomper. Kombucha. Surdeigsbrød og kjeks. Knekkebrød. Nøttesmør. Syltetøy. Ghee. Vinaigrette, dressinger, sauser, iskrem, Anonymkode: 57a3d...a88
AnonymBruker Skrevet 22. mars #9 Skrevet 22. mars Og fermentert kål. Så billig og så godt. Anonymkode: 57a3d...a88
AnonymBruker Skrevet 22. mars #10 Skrevet 22. mars Brød, sauser, supper og pizza. Anonymkode: f78b5...05a
AnonymBruker Skrevet 22. mars #11 Skrevet 22. mars Spekepølse med viltkjøtt Bacon Grillpølser Syltetøy og saft:eple, jordbær, bringebær, blåbær Noe smør og noe fløte Karbonade deig av vilt kjøtt Brød, rundstykke, flatbrød Er noe av det vi lager Anonymkode: 5e408...4f5
AnonymBruker Skrevet 22. mars #12 Skrevet 22. mars Nan, rundstykker, yoghurt, müsli, pasta, proteinbar, tahini, smør... Anonymkode: 349f3...b58
AnonymBruker Skrevet 22. mars #13 Skrevet 22. mars Vi lager det meste. Vi kjøper smør, ost, rømme mm. Jeg synes ikke jeg får til god yoghurt, så foretrekker å kjøpe gresk eller tyrkisk. Vi baker det meste av brød, lefser, lomper og knekkebrød, men kjøper noen tynne potetlefser som er bedre enn de jeg lager. Vi lager det meste av pålegg, unntatt ost. Makrell i tomat lager jeg bare om sommeren, og leverpostei bare om vinteren. Anonymkode: 90baf...d95
AnonymBruker Skrevet 22. mars #16 Skrevet 22. mars Vi lager alt unntatt pålegg og meieriprodukter fra bunnen - råvarebasert kosthold med hjemmelaget mat. Anonymkode: 938e8...586
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå