AnonymBruker Skrevet 22. mars #1 Skrevet 22. mars Bare av ren nysgjerrighet, har du opplevd å blitt kjæreste med en du kun var elsker/elskerinne med? Jeg snakker ikke om tilfeller der man har vært utro med noen og dumpet partner for dem. Men i tilfeller der man har hatt en fast sexpartner man ikke var i forhold med, hvor det har utviklet seg. I så fall, hvordan utviklet det seg og hvordan gikk det? Anonymkode: 9e07b...74d
AnonymBruker Skrevet 22. mars #2 Skrevet 22. mars Har opplevd å bli det med en kollega ja. Han var litt småflørtete så jeg mistenkte at han likte meg. Han hadde kjæreste. Vi hadde en impulsiv på fylla ons. Han fortalte dama om det og gjorde det slutt dagen etter, og vi ble sammen etter ett par uker med roting og ligging. Anonymkode: 16256...79f
Strigiformes Skrevet 22. mars #3 Skrevet 22. mars AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har opplevd å bli det med en kollega ja. Han var litt småflørtete så jeg mistenkte at han likte meg. Han hadde kjæreste. Vi hadde en impulsiv på fylla ons. Han fortalte dama om det og gjorde det slutt dagen etter, og vi ble sammen etter ett par uker med roting og ligging. Anonymkode: 16256...79f Er dere sammen idag?
AnonymBruker Skrevet 22. mars #4 Skrevet 22. mars AnonymBruker skrev (3 timer siden): Bare av ren nysgjerrighet, har du opplevd å blitt kjæreste med en du kun var elsker/elskerinne med? Jeg snakker ikke om tilfeller der man har vært utro med noen og dumpet partner for dem. Men i tilfeller der man har hatt en fast sexpartner man ikke var i forhold med, hvor det har utviklet seg. I så fall, hvordan utviklet det seg og hvordan gikk det? Anonymkode: 9e07b...74d Ja, min eks og jeg startet ut som «elskere» og ble til slutt kjærester. Vi gjorde mye feil i måten vi gikk frem på, åpenbart var det fysiske allerede etablert og det ga oss en falsk trygghet hva gjaldt emosjonell tilknytning. Vi hoppet over mange viktige faser i å bygge en trygg relasjon, det eneste vi begge visste, var at ingen av oss ønsket barn. Utover det snakket vi aldri om økonomi, foretrukket kommunikasjon, forventninger, håndtering av konflikter, gjenoppbygging etter konflikter osv. Jeg lærte mye av forholdet vårt og begikk mange feil jeg ikke vil gjenta. Anonymkode: 74a98...d4d 2
AnonymBruker Skrevet 22. mars #5 Skrevet 22. mars Nei det har jeg ikke. De jeg har hatt en ren seksuell relasjon med, er damer jeg ikke har hatt «den type» følelser for. I tillegg har jeg ikke hatt lyst på kjæreste og da spiller det ingen rolle hva jeg evt måtte føle for noen. Jeg blir ikke sammen med noen bare fordi jeg evt har følelser for dem. En forutsetning for å bli sammen med noen, er at jeg i utgangspunktet vil ha en kjæreste og det vil jeg ikke 😊 Anonymkode: 33946...093
AnonymBruker Skrevet 22. mars #6 Skrevet 22. mars Nei, det har jeg ikke. Jeg har hatt en elsker to ganger i livet. For meg har det vært viktig å avklare hva dette var for noe. Det er lett å få følelser om du utgangspunktet er ute etter noe mer stabilt, men da havner man som regel ikke i en slik ordning. For min del var begge tilfellene i perioder i livet jeg ikke ønsket noe forhold, men samtidig ønsket nærhet og følelsen av å leve. Veldig fint og ingen vonde følelser når det ble avsluttet. Anonymkode: 0120b...0ee
AnonymBruker Skrevet 22. mars #7 Skrevet 22. mars Strigiformes skrev (26 minutter siden): Er dere sammen idag? Nei , vi passet ikke sammen som kjærester egentlig. Vi gikk fra hverandre. Men vi hadde nok en seksuell tenning for vi havnet sammen igjen senere . Men nei han er ikke en jeg kunne vært sammen med resten av livet. Vi er ganske forskjellige angående personlighet ol. Eks som en fattig hippie Sv person og rik Høyre person . Det var litt sånne ting som gjorde at mye var forskjellig i livet og prioriteringer ol. Anonymkode: 16256...79f
Snok1 Skrevet 25. mars #8 Skrevet 25. mars Jepp. Utroskap fra min side for over 20 år siden. Det gikk plutselig opp for meg at jeg elsker henne på måter jeg aldri hadde og har opplevd. Vi er sammen i dag. Forholdet er alt jeg håpet på og masse mer.
AnonymBruker Skrevet 25. mars #9 Skrevet 25. mars Vi var pulevenner et halvt år, har nå vært gift i 15 år etter det, vi var begge single. Anonymkode: 1aa2e...d0c 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå