AnonymBruker Skrevet 21. mars #1 Skrevet 21. mars Har noen smakt Eldorando sin nye Brytebakst med kaneltopping? Er det som kanelboller? Er de gode? Anonymkode: 5147c...90b
AnonymBruker Skrevet 22. mars #2 Skrevet 22. mars Ingen som har smakt disse? 😊 Anonymkode: 5147c...90b
AnonymBruker Skrevet 23. mars #3 Skrevet 23. mars Ikke smakt kanelboller, men den varianten med hvitløk og parmesan (?). Den var mindre god, rar konsistens og veldig fettete. Anonymkode: d4c6f...51f
AnonymBruker Skrevet 23. mars #4 Skrevet 23. mars Har ikke spist av de selv da jeg ikke tåler vanlig brød, men har lagd de til datteren min. Syns de blir dårlig stekt i bunnen, har snudd de i formen mot slutten for å få de bedre stekt, men den med kanel var det litt verre med for var jo veldig klissete på toppen, så den ble for dårlig stekt. Mulig det hadde funka bedre å ha de på lavere nivå i ovnen. Min tanke er at dette nok er et produkt som fort forsvinner ut av markedet. Anonymkode: d980f...187 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars #5 Skrevet 23. mars Ingen ferdig-produkter fra frysedisken er gode. Unntaket er croissants og makroner. Det går an å spise til nøds. Anonymkode: cac4a...71f
AnonymBruker Skrevet 23. mars #6 Skrevet 23. mars AnonymBruker skrev (8 timer siden): Ingen ferdig-produkter fra frysedisken er gode. Unntaket er croissants og makroner. Det går an å spise til nøds. Anonymkode: cac4a...71f Syns hatting har gode rundstykker fra frys, da? 😊 Anonymkode: 5147c...90b 3 1 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars #7 Skrevet 23. mars AnonymBruker skrev (14 timer siden): Ikke smakt kanelboller, men den varianten med hvitløk og parmesan (?). Den var mindre god, rar konsistens og veldig fettete. Anonymkode: d4c6f...51f Greit å vite😊 Anonymkode: 5147c...90b
AnonymBruker Skrevet 23. mars #8 Skrevet 23. mars AnonymBruker skrev (13 timer siden): Har ikke spist av de selv da jeg ikke tåler vanlig brød, men har lagd de til datteren min. Syns de blir dårlig stekt i bunnen, har snudd de i formen mot slutten for å få de bedre stekt, men den med kanel var det litt verre med for var jo veldig klissete på toppen, så den ble for dårlig stekt. Mulig det hadde funka bedre å ha de på lavere nivå i ovnen. Min tanke er at dette nok er et produkt som fort forsvinner ut av markedet. Anonymkode: d980f...187 Ja dette høres jo ikke helt bra ut. Jeg syns det er så merkelig at sånne ferdigprodukter blir dårligere og dårligere med tiden, at produsentene ikke klarer å bygge opp kvaliteten over tid. Syns det gjelder langt hele ferdigmat- linja. Anonymkode: 5147c...90b 1
Fru Uperfekt Skrevet 23. mars #9 Skrevet 23. mars AnonymBruker skrev (8 timer siden): Ingen ferdig-produkter fra frysedisken er gode. Unntaket er croissants og makroner. Det går an å spise til nøds. Anonymkode: cac4a...71f Masse godt i frysedisken, men utvalget i Norge er labert.
Blåttvann Skrevet 23. mars #10 Skrevet 23. mars AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja dette høres jo ikke helt bra ut. Jeg syns det er så merkelig at sånne ferdigprodukter blir dårligere og dårligere med tiden, at produsentene ikke klarer å bygge opp kvaliteten over tid. Syns det gjelder langt hele ferdigmat- linja. Anonymkode: 5147c...90b Dessverre et resultat av at folk bryr seg mer om hva mat koster enn hva mat smaker. Det meste man får kjøpt i butikken i dag av up-produkter er av så dårlig kvalitet at det egentlig ikke burde selges som spiselige produkter.
Cirkelin Skrevet 24. mars #11 Skrevet 24. mars Jeg hadde null forventninger til kanelbollene etter å ha sett de uten kartongen, men ble positivt overrasket. Dvs resultatet var absolutt spiselig, men langt unna hjemmelaget. Brukte varmluft og de ble stekt i bunnen også, tror det sto over-og undervarme på pakken. De var ikke så gode at jeg kommer til å kjøpe de igjen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå