AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 22:54 #1 Skrevet lørdag kl. 22:54 Har noen smakt Eldorando sin nye Brytebakst med kaneltopping? Er det som kanelboller? Er de gode? Anonymkode: 5147c...90b
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #2 Skrevet 18 timer siden Ingen som har smakt disse? 😊 Anonymkode: 5147c...90b
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #3 Skrevet 9 timer siden Ikke smakt kanelboller, men den varianten med hvitløk og parmesan (?). Den var mindre god, rar konsistens og veldig fettete. Anonymkode: d4c6f...51f
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #4 Skrevet 7 timer siden Har ikke spist av de selv da jeg ikke tåler vanlig brød, men har lagd de til datteren min. Syns de blir dårlig stekt i bunnen, har snudd de i formen mot slutten for å få de bedre stekt, men den med kanel var det litt verre med for var jo veldig klissete på toppen, så den ble for dårlig stekt. Mulig det hadde funka bedre å ha de på lavere nivå i ovnen. Min tanke er at dette nok er et produkt som fort forsvinner ut av markedet. Anonymkode: d980f...187 1
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #5 Skrevet 3 timer siden Ingen ferdig-produkter fra frysedisken er gode. Unntaket er croissants og makroner. Det går an å spise til nøds. Anonymkode: cac4a...71f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå