AnonymBruker Skrevet 22. mars #21 Skrevet 22. mars AnonymBruker skrev (9 minutter siden): 😂😂😂 Jeg hadde personlig bare ledd av det. Men jeg hadde heller ikke sagt noe tror jeg. Anonymkode: 9bab6...ccd Samme her 😂😂 Herremin å mange her som tar seg selv høytidelig 😵💫 Anonymkode: cb576...81d 2 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars #22 Skrevet 22. mars Mannen min (som er en bra mann), hadde ikke brydd seg om det. Han er ikke like nøye på sånt som meg. Hadde det skjedd med meg hadde jeg notert meg det, men ikke gjort noe nummer ut av det hvis alt annet virket bra. Én enkelt hendelse hadde ikke ødelagt, men mange rare ting til sammen kunne vært kroken på døra. Anonymkode: 03a4b...eff
Ritter Skrevet 22. mars #23 Skrevet 22. mars Har en god venninne som plutselig sitter på do midt under samtalen vår, og vi ler av det. Men hun har jeg kjent siden barndommen, så da blir det annerledes. Hvis en mann jeg nettopp hadde møtt gikk på do mens vi snakket sammen, hadde jeg lurt på om han hadde en skrue løs.
AnonymBruker Skrevet 23. mars #24 Skrevet 23. mars Det ville ikke vært så hyggelig, men det hadde heller ikke vært en dealbreaker med mindre det var ei gjentakende greie. Jeg skulle ønske han følte som deg etterpå, og SA DET du skriver her. At du legger kortene på bordet, om du skjønner. Tenkte deg ikke om, engasjert i samtalen, flau, "dør inni deg" osv. Det hadde hatt positiv innvirkning - om det ikke ble en gjentakende greie fordi jeg ville tatt det uproblematisk. Anonymkode: de278...9af
AnonymBruker Skrevet 23. mars #25 Skrevet 23. mars Jeg tror du ramla av på "det er ingen som har sagt det til meg tidligere" Anonymkode: bd402...fe8 1
KaffekoppQueen Skrevet 23. mars #26 Skrevet 23. mars Det hadde blitt en no-go. Jeg hadde nok vært høflig å takket for samtalen, men det hadde ikke blitt noe oppfølging. Hørte du mer fra han? Får håpe han er mer easy der 🤭
AnonymBruker Skrevet 23. mars #27 Skrevet 23. mars Jeg hadde aldri gjort dette selv, men hadde ikke reagert om en date gikk på badet for å tisse mens vi snakket sammen. Helt naturlig. Men også helt ok å legge på før man går på toalettet. Om det hadde vært nr to, så nei. Dealbreaker. Anonymkode: 86b89...f98
AnonymBruker Skrevet 23. mars #28 Skrevet 23. mars Det kan jo høres ut som at hvis han er typen til å bry seg om dette så er han ikke typen for deg 😅 Skjønner at du ble flau, men herregud. Det er da ingenting for noen å ta på vei for. Folk her inne er så jævlig snerpete 😂 Anonymkode: c4803...fb2 1 1 1
-jk- Skrevet 23. mars #29 Skrevet 23. mars AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Det kan jo høres ut som at hvis han er typen til å bry seg om dette så er han ikke typen for deg 😅 Skjønner at du ble flau, men herregud. Det er da ingenting for noen å ta på vei for. Folk her inne er så jævlig snerpete 😂 Anonymkode: c4803...fb2 Enig. Jeg hadde ikke brydd meg om dette i det hele tatt. Virkelig.
AnonymBruker Skrevet 23. mars #30 Skrevet 23. mars Du kunne jo bare sagt vent litt og slått av mikrofonen, det tar vel ikke så lang tid å tisse. Anonymkode: c0d1d...e64
Snok1 Skrevet 23. mars #31 Skrevet 23. mars AnonymBruker skrev (På 21.3.2026 den 19.10): Han hadde visst hørt det skikkelig godt. Og nå husker jeg ikke engang om jeg vasket hendene etter samtalen eller ikke. 😳 Og ifølge ham var dette en telefondate. Hva tenker dere menn om dette? Hadde dere skrevet til en slik distre kvinne igjen? Hvorfor kunne jeg ikke bare sagt: "Hei! Jeg må en tur på toalettet. Jeg ringer deg opp om 5 minutter." Hva er galt med meg?? 😂 Ingenting er galt med deg. Jeg ville stolt på det du sier og tatt det som et kompliment uten å tenke mer på det.
AnonymBruker Skrevet 23. mars #32 Skrevet 23. mars Jeg hadde ledd av dette om en mann gjorde dette med meg, og det hadde muligens blitt en morsom historie jeg hadde delt med mine nærmeste venninner. Men det hadde ikke skremt meg, om det var noen jeg virkelig var nysgjerrig på, det skal litt mer til før jeg blir det. Anonymkode: 7d9b7...b71
Mike Hawk Skrevet 23. mars #33 Skrevet 23. mars Hvis du er så komfortabel med å gjøre ting som om at dere hadde bodd i samme hus, så hadde jeg tatt det som et veldig positivt signal egentlig. I tillegg kan du si til han evt senere at du har jo hørt meg tisse, så da tåler du nok dette også. Fin måte å senke potensielle "cringe nivå" på i andre situasjoner. 20kroner på det med å vakse hender ikke krysset tankene hans en gang.
AnonymBruker Skrevet 25. mars #34 Skrevet 25. mars AnonymBruker skrev (På 21.3.2026 den 19.10): Chattet med en fyr på Tinder denne uken og han ønsket å prate på telefonen i dag. Vi prater over en time og plutselig kjenner jeg at jeg må skikkelig på do for å tisse og tar med meg telefonen på do. Jeg har headset i, så jeg regner ikke med at han vil høre dette. "Sitter du og tisser nå?" spør han. Jeg spiller cool og bare "Ja, hørte du det? Det er det ingen som har sagt til meg tidligere. Jaja. Samma det. Det betyr bare at jeg er komfortabel med deg, vet du." Han hadde visst hørt det skikkelig godt. Og nå husker jeg ikke engang om jeg vasket hendene etter samtalen eller ikke. 😳 Og ifølge ham var dette en telefondate. Hva tenker dere menn om dette? Hadde dere skrevet til en slik distre kvinne igjen? Hvorfor kunne jeg ikke bare sagt: "Hei! Jeg må en tur på toalettet. Jeg ringer deg opp om 5 minutter." Hva er galt med meg?? 😂 Anonymkode: 24c24...bd1 Pøh, det der er ikke å drite seg ut. Anonymkode: 009da...8c0 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå