Gå til innhold

Hvorfor driter jeg meg alltid ut?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Chattet med en fyr på Tinder denne uken og han ønsket å prate på telefonen i dag. Vi prater over en time og plutselig kjenner jeg at jeg må skikkelig på do for å tisse og tar med meg telefonen på do. Jeg har headset i, så jeg regner ikke med at han vil høre dette. "Sitter du og tisser nå?" spør han. Jeg spiller cool og bare "Ja, hørte du det? Det er det ingen som har sagt til meg tidligere. Jaja. Samma det. Det betyr bare at jeg er komfortabel med deg, vet du."

Han hadde visst hørt det skikkelig godt. Og nå husker jeg ikke engang om jeg vasket hendene etter samtalen eller ikke. 😳 Og ifølge ham var dette en telefondate. Hva tenker dere menn om dette? Hadde dere skrevet til en slik distre kvinne igjen?

Hvorfor kunne jeg ikke bare sagt: "Hei! Jeg må en tur på toalettet. Jeg ringer deg opp om 5 minutter." Hva er galt med meg?? 😂

Anonymkode: 24c24...bd1

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke å være distré, det er manglende sosiale antenner og grunnleggende høflighet. Nå er jeg kvinne, men om en mann hadde gjort det første gang vi snakket sammen, ville det også blitt siste gang.

Anonymkode: 02e49...a74

• Liker 22
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Så klart hører man det. Hjelpes 🤦‍♀️

Anonymkode: edc7d...fa5

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det er ikke å være distré, det er manglende sosiale antenner og grunnleggende høflighet. Nå er jeg kvinne, men om en mann hadde gjort det første gang vi snakket sammen, ville det også blitt siste gang.

Anonymkode: 02e49...a74

Herregud. Jeg er så flau... Dør inne i meg. Jeg har ikke vane for å gjøre dette da. Jeg var bare så engasjert i samtalen. 

AnonymBruker
Skrevet

Man hører om noe kanskje enda bedre med headset, hva fikk deg til å tro at det ikke høres da...? 😅

Og altså. Jeg hadde tenkt det var veldig rart å bare spille cool og late som det var helt normalt, det ville vært bedre med litt lattermild flauhet og å si unnskyld. Normal folkeskikk. 

Og å ikke vaske hendene etterpå... Jeg kan forstå at det ble sånn, men jeg hadde stusset. Jeg hadde nok latt det ligge med den ene samtalen, om jeg var han. Kanskje er han ikke like nøye på det dog! 

Anonymkode: fb2e1...71e

• Liker 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Chattet med en fyr på Tinder denne uken og han ønsket å prate på telefonen i dag. Vi prater over en time og plutselig kjenner jeg at jeg må skikkelig på do for å tisse og tar med meg telefonen på do. Jeg har headset i, så jeg regner ikke med at han vil høre dette. "Sitter du og tisser nå?" spør han. Jeg spiller cool og bare "Ja, hørte du det? Det er det ingen som har sagt til meg tidligere. Jaja. Samma det. Det betyr bare at jeg er komfortabel med deg, vet du."

Han hadde visst hørt det skikkelig godt. Og nå husker jeg ikke engang om jeg vasket hendene etter samtalen eller ikke. 😳 Og ifølge ham var dette en telefondate. Hva tenker dere menn om dette? Hadde dere skrevet til en slik distre kvinne igjen?

Hvorfor kunne jeg ikke bare sagt: "Hei! Jeg må en tur på toalettet. Jeg ringer deg opp om 5 minutter." Hva er galt med meg?? 😂

Jeg tenker jeg hadde latt det bli med dette, egentlig. Finnes verre synder, men for meg virker det uendelig pussig å distribuere tisse-lyder til en man skal flørte litt med. Hvis man selv opplever det som innafor har vi nok såpass ulike sosiale utgangspunkter at vi neppe hadde funnet tonen helt over tid.

Jeg skjønner heller ikke hva dette skulle ha med å være distré å gjøre. Annet enn det å ikke huske håndvask, eventuelt, men hvorvidt du vasket hendene eller ei er for meg ikke av særlig betydning. Ekkelt å ikke vaske hendene etter do, for all del, men her hadde nå skaden allerede skjedd. 

Hilsen mann i 30-årene. 

Anonymkode: 8dad9...334

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Man hører om noe kanskje enda bedre med headset, hva fikk deg til å tro at det ikke høres da...? 😅

Og altså. Jeg hadde tenkt det var veldig rart å bare spille cool og late som det var helt normalt, det ville vært bedre med litt lattermild flauhet og å si unnskyld. Normal folkeskikk. 

Og å ikke vaske hendene etterpå... Jeg kan forstå at det ble sånn, men jeg hadde stusset. Jeg hadde nok latt det ligge med den ene samtalen, om jeg var han. Kanskje er han ikke like nøye på det dog! 

Anonymkode: fb2e1...71e

Du har rett. Jeg spilte jo bare cool og latet som om dette var normalt for meg. Jeg kommer ikke skrive til han i hvert fall. Det er et under om han skriver til meg etter dette :D 

AnonymBruker
Skrevet

Man vil såklart vise seg fra sin bedre side, men ikke så lurt å skjule mye av personligheten i datingfasen, da tar det bare lenger tid før man finner ut at man ikke er kompatible. Du må finne en som er ca like weird som det du er eller som uansett hyller deg og ikke får deg til å føle deg liten for den du er.

Anonymkode: 7c509...2d4

• Liker 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Oi, han skrev og takket for en hyggelig samtale og ønsket meg en fin kvell :D Det virker ikke som om han ble så skremt da. TS

• Hjerte 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Oi, han skrev og takket for en hyggelig samtale og ønsket meg en fin kvell :D Det virker ikke som om han ble så skremt da. TS

Så hyggelig 😄

AnonymBruker
Skrevet

Å tisse mens man snakker på telefonen handler ikke om å være distre, men om å mangle sosiale antenner og normal høflighet. Du husker ikke om du vasket hendene etterpå? Vasker du ikke alltid hendene etter et toalettbesøk? Det er i grunn ganske ekkelt.

For meg så hadde dette vært totalt uaktuelt. Men det er ikke utenkelig at andre har en annen oppfatning. Hva folk anser som ekkelt er jo veldig individuelt.

Anonymkode: 21c8c...d26

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Personlig hadde jeg ikke brydd meg, så lenge du ikke hadde meg på videosamtale eller hadde voldsomt med høylytt avføring.

Anonymkode: e8bba...cf8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Om han tar det med humor så blir dette en sak dere kan le av senere.

Anonymkode: 41180...23e

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tisser ikke hvis jeg snakker med mine foreldre på telefonen en gang 😆 MEN, han er en mann, så stoor sjanse for at han ikke bryr seg om dette 😆 

Anonymkode: 11e29...4fd

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Som tatt ut av "Curb your enthusiasm" dette 😂

Anonymkode: c0517...3ac

AnonymBruker
Skrevet

Uff da. 😅 Du får meg til å huske tilbake til en telefondate jeg hadde hvor klangen i rommet endret seg. Fikk på følelsen av at han var på badet... plutselig hørte jeg et plopp i do. Satt strek der, kan du si. Dette er over 20 år siden, men det var total ick og ingen vei tilbake for meg. Kan jo håpe at han du snakket med ikke er av den fintfølende typen!

Anonymkode: 4898a...7b9

• Liker 1
Skrevet

Hvor ligger logikken din i at han ikke skulle høre det fordi DU brukte headset? 

AnonymBruker
Skrevet

😂😂😂

Jeg hadde personlig bare ledd av det. Men jeg hadde heller ikke sagt noe tror jeg.

Anonymkode: 9bab6...ccd

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg leste overskriften og trodde det var langt verre. 

Anonymkode: a4752...512

• Liker 2
Skrevet (endret)

Jeg er kvinne og hadde ledd meg ihjæl om det skjedde. Flaut for deg? Sikkert. Jeg hadde dødd om det var meg. Men utover det? Jeg hadde ikke sett på dette som noen krise av noe som helst slag. I verste fall sett på det som litt spesielt om jeg fikk inntrykk av at det var gjort med vilje. Men sannsynligvis bare tenkt at wow, denne personen er iallefall komfortabel med seg selv. 🤷

Endret av Crazydoglady

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...