Jordbærogfløte Skrevet 21. mars #1 Skrevet 21. mars Starter en ny tråd for den tredje sesongen. Jeg synes det har vært mye dramatikk i de episodene som er lagt ut på Netflix. Det blir spennende å se hva som skjer når de neste blir sluppet neste uke.
Lillesol70 Skrevet 21. mars #2 Skrevet 21. mars Synes gjerne det kunne vært enda mer drama, jeg! Men gleder meg til de neste episodene 😁
Jordbærogfløte Skrevet 21. mars Forfatter #3 Skrevet 21. mars Lillesol70 skrev (Akkurat nå): Synes gjerne det kunne vært enda mer drama, jeg! Men gleder meg til de neste episodene 😁 Ja, får håpe det blir enda mer drama 🤞🏻🫣
Halloi Skrevet 21. mars #4 Skrevet 21. mars Orker ikke han mørke som ikke kan være dyp😅 Husker ikke hva han heter i farten, men han går meg på nervene. Noe mer uinteressant skal man lete lenge etter! Det lille han "lykkes" med er etter konkrete råd og tips han får fra partneren eller andre. 4
Note Skrevet 21. mars #5 Skrevet 21. mars Noen fine par og noen jeg ikke forstår at kunne velge hverandre. Han Daniel klarer jo ikke å la damen snakke i en hel setning uten å begynne å snakke selv. Syns de to skallete ser ut som de har fine forhold. Håper de holder det sånn! 9
Jordbærogfløte Skrevet 21. mars Forfatter #6 Skrevet 21. mars Halloi skrev (5 minutter siden): Orker ikke han mørke som ikke kan være dyp😅 Husker ikke hva han heter i farten, men han går meg på nervene. Noe mer uinteressant skal man lete lenge etter! Det lille han "lykkes" med er etter konkrete råd og tips han får fra partneren eller andre. Ja, Daniel. Han er virkelig en spesiell type. 6
Nordlysstøv Skrevet 21. mars #7 Skrevet 21. mars Ikke sett... er det noe ala MAFS?? 🤔🫣 (Er hektet på Australske utgaven)
ntrane Skrevet 21. mars #8 Skrevet 21. mars Han med lange håret er som han med lange håret fra sist sesong. Hvor damene egentlig har null interesse, skaper høy usikkerhet hos mennene. Får vondt av dem. Skikkelig stygt gjort. Damene ser hva de gjør, men fortsetter å gaslighte situasjonen, mens mennene pines sakte. Daniel er i selger modus hele tiden. Der sliter jeg å skjønne damene for å velge denne fyren. Hun som er med han høye skallete med mørk stemme er ikke moden for ekteskap. Skikkelig fjortiss med vennegjengen. Umoden håndtering av følelser. Han blonde med tenårings barten er jo helt krise. Det har gått så vidt to dager og han pusher på for sex? Er jo også tydelig at hun ikke syntes han var attraktiv og vil ikke kose og kline med han. Føler hun ikke vil innrømme det for å bli kalt overfladisk. 11 2
Ville91 Skrevet 21. mars #9 Skrevet 21. mars Nordlysstøv skrev (1 time siden): Ikke sett... er det noe ala MAFS?? 🤔🫣 (Er hektet på Australske utgaven) Ikke i nærheten av mafs mtp drama😅 Noen av de amerikansk sesongene har vært mye verre enn sverige! 1 1
Eyr Skrevet 21. mars #10 Skrevet 21. mars Altså. Daniel er jo drit skummel. Han gråter jo for seg selv, ikke for at han har såret Johanna. Alt ved han er red flag. Run Johanna!!! 11 1
Kålrota Skrevet 22. mars #11 Skrevet 22. mars Daniel er for umoden til å være i et forhold. Nesten like ille som Ludwig. 8
mammams Skrevet 22. mars #12 Skrevet 22. mars Lurer på hvem som har castet mannfolka til denne sesongen? Med et par unntak er de jo veldig spesielle og matcher ikke damene i det hele tatt. Tror ingen forblir gift etter sesongen. Ludde - ikke klar for eksperimentet, vil ha seg nummer uten å konekte mentalt. Han kristne som blir sammen med en ureligiøst - begge burde skjønt at det er dødfødt. Daniel er jo dømt til å være evig single, er jo ikke interessert i å bli kjent med partner i det hele tatt. Ibbe er søt og vellykket som kirurg, får Magnus Carlsen (og mulig autisme-) vibber av han, både utseende og uttrykk, særlig ifh til øyekontakt. 3
Jordbærogfløte Skrevet 22. mars Forfatter #13 Skrevet 22. mars mammams skrev (1 time siden): Lurer på hvem som har castet mannfolka til denne sesongen? Med et par unntak er de jo veldig spesielle og matcher ikke damene i det hele tatt. Tror ingen forblir gift etter sesongen. Ludde - ikke klar for eksperimentet, vil ha seg nummer uten å konekte mentalt. Han kristne som blir sammen med en ureligiøst - begge burde skjønt at det er dødfødt. Daniel er jo dømt til å være evig single, er jo ikke interessert i å bli kjent med partner i det hele tatt. Ibbe er søt og vellykket som kirurg, får Magnus Carlsen (og mulig autisme-) vibber av han, både utseende og uttrykk, særlig ifh til øyekontakt. Enig i det med mannfolka 😅. Og, ja tanken om Ibbe og Magnus Carlsen har slått meg også.. 2
Ella Grisella Skrevet 23. mars #14 Skrevet 23. mars Halloi skrev (På 21.3.2026 den 18.43): Orker ikke han mørke som ikke kan være dyp😅 Husker ikke hva han heter i farten, men han går meg på nervene. Noe mer uinteressant skal man lete lenge etter! Det lille han "lykkes" med er etter konkrete råd og tips han får fra partneren eller andre. Enig. Jeg ble faktisk trigga av han! Orka ikke å se på liksom. 3
Beyblade Skrevet 23. mars #15 Skrevet 23. mars Ella Grisella skrev (7 minutter siden): Enig. Jeg ble faktisk trigga av han! Orka ikke å se på liksom. Mannen satt altså helt seriøst og tok lydopptak av en times diskusjon. Deretter skrur han på krokodilletårene når de andre kvinnene konfronterer ham, og klarer på et eller annet vis å snu hele situasjonen slik at han fremstår som den som virkelig prøver, mens Johanna blir fremstilt som hun som bygger murer. For en fullstendig surrealistisk opplevelse det må ha vært for henne. Blir trigget av han selv. Vekker minner om en eks som hadde en helt unik evne til å snu opp ned på alle situasjoner slik at det gagnet han. Helt ærlig synes jeg Love is Blind‑seriene burde begynne å bruke profesjonelle parterapeuter som kan gripe inn og korrigere oppførsel som nærmer seg psykisk vold. Jeg reagerte sterkt på en av de mannlige deltakerne i den italienske versjonen også. Det er helt uforståelig at han fikk så mye skjermtid, eller skjermtid i det hele tatt..Har de ikke en haug med testing før de slipper folk løs i programmet? De burde ha beskyttet ham fra seg selv, og ikke minst beskyttet kvinnen han forlovet seg med, fra den dynamikken. 12
j23 Skrevet 26. mars #16 Skrevet 26. mars Noen som vet når på døgnet episodene slippes? Står torsdag, men ligger ikke ute ennå. Hilsen en som skal sitte noen timer på fly i dag..😎 1
MissStiles Skrevet 26. mars #17 Skrevet 26. mars j23 skrev (2 timer siden): Noen som vet når på døgnet episodene slippes? Står torsdag, men ligger ikke ute ennå. Hilsen en som skal sitte noen timer på fly i dag..😎 De ligger ute nå. Gleder meg. 1
Vendetta Skrevet 26. mars #18 Skrevet 26. mars Altså, han der Ludde, for en fjott! Udigg, slaskete mannebaby som heller burde vært med på paradise hotell. Hun dama er alt for bra for han! 11 1
Kålrota Skrevet 26. mars #20 Skrevet 26. mars Eyr skrev (28 minutter siden): Joanna er en helt rå dame synes jeg👌🏼👍🏼💪🏼💪🏼💪🏼 Ja, og jeg forstår frustrasjonen hennes så godt! Jeg synes hun takler tåkepratet på en mesterlig måte, jeg hadde blitt sint og høylytt frustrert. 9 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå