Gå til innhold

Rengjøre TV-kanne

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har tips til hvordan man best og enklest rengjør TV-kanner?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Et par skjeer bakepulver oppi kanna, så lunket vann, la stå til neste dag. En omgang med flaskebørste/oppvaskbørste - presto :)

Gjest gjest1
Skrevet
Et par skjeer bakepulver oppi kanna, så lunket vann, la stå til neste dag. En omgang med flaskebørste/oppvaskbørste - presto  :)

Enkelt og lettvint og funker som bare det!!!!

Gjest Gjest
Skrevet
Et par skjeer bakepulver oppi kanna, så lunket vann, la stå til neste dag. En omgang med flaskebørste/oppvaskbørste - presto  :)

Må det stå til neste dag? Jeg har prøvd bakepulver, men kun latt det stå noen minutter. Min tv-kanne ble ikke ren, men det kan være fordi jeg ikke lot det stå lenge nok.

Krystallsoda virker med en gang + trenger ikke børste, kun skylle. Kannen min blir som ny.

Skrevet (endret)

F. eks. Sun Oppvaskpulver !

Endret av Elmaand
Skrevet

noen korn med sun oppvaskmaskinpulver gjør underverker ja,men husk å skylle godt etterpå ;)

Skrevet

Kaffetrakterrens :) . Ingen over, ingen ved siden. Etter å ha renset kaffetrakteren så heller jeg bare vannet (med rensemiddel) som har gått gjennom trakteren over i TV-kanna og lar det stå 5-10 minutter. Deretter heller jeg det ut og skyller kanna godt med varmt vann. Gullende ren.

Skrevet

Jeg bruker det samme som jeg renser kaffitrakteren med (husker ikke hva det heter), heller mesteparten av posen oppi trakteren og en liten skvett oppi kanna.

Gjest Gjest
Skrevet
Kaffetrakterrens :) . Ingen over, ingen ved siden.

Har du prøvd alt, siden du er så sikker? Jeg har prøvd både bakepulver, kaffetrakterens og krystallsoda. Best resultat med sistnevnte... ;)

Skrevet

Jeg har prøvd med bakepulver, og synes ikke det gir noe særlig effekt. Stemmer for litt oppvaskpulver og vann, la det stå oen minutter og skyll godt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...