AnonymBruker Skrevet 21. mars #1 Skrevet 21. mars Jeg liker å spise salater og liker krutonger som topping. Det blir dyrt å kjøpe inn. Har dere tips til gode hjemmelagde krutonger i Airfryer uten at de er gjennomdynket av alt for mye olje. Hvor lenge og hvilke grader? Har dere også tips til gode sprayflaske til evt å dusje over litt olje, så de ikke blir gjennomtrukket av olje? Ønsker de sprø og med god smak. Anonymkode: 61424...9f3
AnonymBruker Skrevet 21. mars #2 Skrevet 21. mars Behøver du olje i det hele tatt? Trodde ikke det var vanlig når man lagde krutonger. Anonymkode: d8366...2dc
AnonymBruker Skrevet 21. mars #3 Skrevet 21. mars AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Behøver du olje i det hele tatt? Trodde ikke det var vanlig når man lagde krutonger. Anonymkode: d8366...2dc Ok? Hmm. Trodde det var vanlig for å få "festet" krydder og lage smak? Hvordan lager du dine krutonger? Ts Anonymkode: 61424...9f3
AnonymBruker Skrevet 21. mars #4 Skrevet 21. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ok? Hmm. Trodde det var vanlig for å få "festet" krydder og lage smak? Hvordan lager du dine krutonger? Ts Anonymkode: 61424...9f3 Jeg lager dem i ovnen, svak varme. Jeg kutter opp bitene, har dem i en bolle som jeg krydrer godt og spinner dem rundt og så legges de på bakepapir Anonymkode: d8366...2dc
AnonymBruker Skrevet 21. mars #5 Skrevet 21. mars AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg lager dem i ovnen, svak varme. Jeg kutter opp bitene, har dem i en bolle som jeg krydrer godt og spinner dem rundt og så legges de på bakepapir Anonymkode: d8366...2dc Takk. Og da blir de sprøe og smakfulle? Jeg må lage de i Airfryer. Ts Anonymkode: 61424...9f3
AnonymBruker Skrevet 21. mars #6 Skrevet 21. mars Kan du ikke bare prøve deg frem? Være litt nysgjerrig og forsøk å skape noe? Anonymkode: f8fc9...eae
AnonymBruker Skrevet 21. mars #7 Skrevet 21. mars AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Kan du ikke bare prøve deg frem? Være litt nysgjerrig og forsøk å skape noe? Anonymkode: f8fc9...eae Det kan jeg, lurte bare på om noen hadde gjort det før meg og hadde tips. Ts Anonymkode: 61424...9f3 1
Gunstein123 Skrevet 21. mars #8 Skrevet 21. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Det kan jeg, lurte bare på om noen hadde gjort det før meg og hadde tips. Ts Anonymkode: 61424...9f3 Sprayer du på litt olje, så blir de best. 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars #9 Skrevet 21. mars 180 grader, ca 8 minutter. Jeg bruker litt olje og det krydderet jeg har lyst på, varierer veldig. Rart at du ikke bare prøver deg frem basert på en "oppskrift" på nett. Det er jo mange variabler, så det er vanskelig for oss å fortelle deg hva som vil fungere for deg, og gi deg krutonger du vil like. Hva slags brød du bruker, hvor gammelt det er, hva du vil det skal smake, hva slags airfryer du har, osv osv. Anonymkode: 1fe3e...bad
AnonymBruker Skrevet 21. mars #10 Skrevet 21. mars Tusen takk for alle svar. Da prøver jeg meg frem og trenger ikke flere svar. Vennlig hilsen Ts Anonymkode: 61424...9f3
AnonymBruker Skrevet 21. mars #11 Skrevet 21. mars Krydre salaten og bruk krutongene som crunsj. Anonymkode: a0f7b...bf0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå